تجربه رابطه جنسی بهتر با شناخت جنسیت زنان

تجربه رابطه جنسی بهتر با شناخت جنسیت زنان

در روابط جنسی معمولاً مردها پیش‌قدم می‌شوند و انتظار دارند زنان نیز به همان سرعت به آن‌ها واکنش نشان دهند. اما معمولاً زن‌ها باید با نه و آری گفتن انجام رابطه جنسی را ممکن کنند و این باعث می‌شود مردان تصور کنند که زنان به اندازه آن‌ها تمایل ندارند. درحالی‌که حقیقت این است که تمایل زنان به رابطه جنسی حتی بیش از مردان است.

به زبان دیگر، اگر تصور می‌کنید شما خواهان رابطه جنسی هستید و شریکتان این‌گونه نیست، باید بدانید که شاید تمایل او به این کار حتی از شما هم بیشتر باشد. اما چه چیز باعث ممانعت آن‌ها می‌شود؟ دراین‌باره حقایقی وجود دارد که باید با آن‌ها آشنا شوید.

به او اجازه دهید آرام باشد و از لحظه لذت ببرد

حقیقت این است که زنان زمانی احساس بهتری دارند که بتوانند به اندازه شریکشان در فعالیت جنسی مشارکت داشته باشند. اما زمانی که زنان در لحظه نگران مسائل مختلفی هستند این کار می‌تواند مشکل باشد. برخی از زنان عادت دارند که پیش از انجام رابطه جنسی برخی از کارها را انجام دهند، برای مثال: تخت آماده باشد، فرزندان خوابیده باشند، کارها انجام شده باشد و غیره.

اما اگر به‌جای این کار از شریک خود بخواهید که به انجام رابطه جنسی تن دهد تا خودبه‌خود آرام شود (اگرچه این مورد ازلحاظ علمی درست است و انجام رابطه جنسی هورمون اوکسی توسین را ترشح می‌کند که آرامش‌بخش است)، هرگز نمی‌توانید او را آرام کنید.

پس چه‌کاری باید انجام دهید؟ به موارد غیرجنسی فکر کنید. اگر همسرتان مشغول جمع‌آوری لوازم یا تمیز کردن خانه است از او بپرسید که چگونه می‌توانید او را آرام کنید. به تمیز کردن قسمتی از خانه مشغول شوید یا از فرزندان نگهداری کنید تا خیال او کمی آسوده شود. با کمک کردن به او نه‌تنها عشق خود را به او نشان می‌دهید، بلکه استرس او را کاهش داده و احتمال فکر کردن او به رابطه جنسی را افزایش می‌دهید.

عجله نکنید. هرچقدر آرام‌تر باشید بهتر است

اگرچه تمام مردان شبیه هم نیستند اما گفته می‌شود که مردان سریع تحریک شده و میل جنسی‌شان به‌یک‌باره فروکش می‌کند. درحالی‌که زنان برای انجام رابطه جنسی و تحریک شدن به زمان نیاز دارند. درنتیجه شاید در آغاز بی‌تفاوت به نظر برسند اما آرام‌آرام برای انجام رابطه جنسی آماده می‌شوند.

بنابراین شاید شما انجام ناگهانی رابطه جنسی را ترجیح دهید اما باید بدانید که همسرتان این‌گونه نیست. نمی‌توانید زمانی که او مشغول کارهایش است به او نزدیک شوید و نقاط حساس او را لمس کنید، این کار نه‌تنها او را تحریک نمی‌کند بلکه ممکن است برایش آزاردهنده هم باشد.

به‌جای این کار او را آماده کنید. البته منظور از آماده کردن بوسیدن و در آغوش کشیدن نیست، بلکه ازلحاظ روحی او را آماده کنید. زیرا اغلب زنان نیاز دارند که پیش از انجام رابطه جنسی با شریک خود احساس نزدیکی کنند، بنابراین می‌توانید با او صحبت کنید و احساس امنیت را در دل او بیدار کنید.

برخی می‌توانند با همسر خود شوخی کنند و رمانتیک باشند. برخی می‌توانند در انجام کارها، مانند آشپزی یا کارهای دیگر، به همسر خود کمک کنند. درهرحال هر کاری انجام دهید جز این‌که از او بخواهید زمانی که آماده نیست مجبور باشد به رابطه جنسی فکر کند. زیرا در این صورت قطعاً به شما نه می‌گوید و شما هم ازلحاظ جنسی خسته و دل‌زده خواهید بود.

افکار خود را بیان کنید و سعی کنید همه‌چیز خوب و متناسب باشد

همه ما خودمان مسئول لذت جنسی خود هستیم، اما معمولاً زنان درباره بیان نیازهای جنسی خود در تختخواب مشکل دارند. دلیلش این است که زنان یاد گرفته‌اند مفعول باشند و لذت نبرند. بنابراین تصور نکنید که می‌دانید او چه می‌خواهد. در حقیقت نباید وقت خود را برای حدس زدن دراین‌باره تلف کنید. یکی از باورهای رایج این است که مردان مسئول لذت بردن زنان در طول رابطه جنسی هستند. درنتیجه زنان از مردان انتظار دارند که بداند چه‌کاری انجام دهد و چگونه رفتار کند.

بهترین کار این است که از شریک خود بپرسید به چه چیزی علاقه دارد. از او بپرسید که در چه زمانی از شبانه‌روز به انجام رابطه جنسی تمایل بیشتری دارد؟ چه پوزیشنی را ترجیح می‌دهد؟ یادتان باشد که در زمان پرسش این سؤالات به او خوب گوش دهید. خوب دقت کنید و حتی دوباره سؤال کنید. زیرا ممکن است قدری طول بکشد تا شریکتان دراین‌باره احساس راحتی کند و درباره احساساتش صحبت کند. این کار باعث می‌شود که از نیازهای جنسی یکدیگر آگاه شده و به هم نزدیک‌تر شوید.

موارد بسیاری وجود دارند که بر نیازهای جنسی زنان تأثیر می‌گذارند. اما با آرام کردن شریکتان، آماده نمودن او و شناخت بیشتر نیازهای جنسی‌اش، می‌توانید برای خود و شریکتان تجربه جنسی بهتری را ایجاد کنید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم