15 غذای برتر سئول

اگر غذاهای کره‌ای را دوست دارید پس حتماً این 15 غذای برتر سئول را امتحان کنید. در اینجا 15 غذای برتر سئول را به شما معرفی می‌کنیم.

مرغ سوخاری

15 غذای برتر سئول: مرغ سوخاری

مرغ سوخاری با آبجو می‌تواند یک غذای بهشتی باشد. به همین دلیل است که رستوران‌های طبخ مرغ سوخاری را در همه جای سئول می‌بینید. این مرغ‌های سوخاری را می‌توانید خریداری نموده و با خود به خانه ببرید.

15 غذای برتر سئول: مرغ سوخاری

معمولاً کره‌ای‌ها آن را به همراه تربچه سفید و مخلفات دیگر میل می‌کنند.

هریسه

15 غذای برتر سئول: هریسه

هرچه به پاییز نزدیک شویم و هوا سرد شود، هیچ‌چیز بهتر از یک کاسه هریسه نمی‌تواند جالب باشد.

15 غذای برتر سئول: هریسه

یکی از بهترین انواع هریسه کره‌ای هریسه صدف آبالون است که طرف نمودن یک کاسه از آن می‌تواند شما را کاملاً سیر کند. اگر می‌خواهید غذایی تهیه کنید که کاملاً سیرتان کند این بهترین انتخاب است.

15 غذای برتر سئول: هریسه

می‌توانید هریسه را به همراه کیمچی، گوشت گاو سس زده، خمیر چیلی و تربچه میل کنید. این مواد در کنار هم طعم هریسه را بهتر می‌کنند. نوشیدن یک فنجان چای هم می‌تواند به طعم خوب آن بیفزاید.

ماهی خال کبابی

15 غذای برتر سئول: ماهی خال کبابی

ماهی خال کبابی یکی از غذاهای موردعلاقه گردشگران و کره‌ای‌ها است که به همراه سس مخصوص یا خالی میل می‌شود.

کباب کره‌ای

15 غذای برتر سئول: کباب کره ای

اگر به کره سفر کردید حتماً باید کباب کره‌ای را امتحان کنید. می‌توانید انتخاب کنید که کدام بخش گوشت برایتان سرو شود، چربی یا ماهیچه. تکه‌های خوشمزه و آبدار گوشت که روی زغال کباب می‌شوند طعم فراموش‌نشدنی دارند.

قهوه

15 غذای برتر سئول: قهوه

قهوه مخصوص کره آیس امریکانو است. شات های اسپرسو را با آب مخلوط کرده و روی آن یخ قرار می‌دهند. این قهوه خوش‌طعم می‌تواند خستگی‌تان را برطرف کند.

بستنی اینجئولمی – INJEOLMI

15 غذای برتر سئول: بستنی اینجئولمی

در ماه‌های گرم تابستان نمی‌توان از خوردن بستنی ممانعت کرد. اگر به کره رفتید حتماً این نوع بستنی را امتحان کنید. این بستنی بسیار خوشمزه بوده و پر از فندق است. اسکوپ های بستنی به همراه عسل، کدوحلوایی، آجیل و سرو می‌شود.

کان جاجانگمیون – KAAN JAJANGMYEON

15 غذای برتر سئول: کان جاجانگمیون

اگر می‌خواهید یک غذای اصیل کره‌ای را امتحان کنید پس حتماً باید به سراغ این غذا بروید.

15 غذای برتر سئول: کان جاجانگمیون

اگر این غذا را سفارش دادید حتماً باید سس را نیز جداگانه سفارش دهید. سس سیاه این غذا بسیار خوشمزه است.

هشت پای زنده

15 غذای برتر سئول: هشت پای زنده

هشت پای زنده را به همراه سس سویا سرو می‌کنند. اگر شجاع هستید و می‌توانید در مقابل تکان خوردن‌های هشت‌پا مقاومت کنید این غذا را سفارش دهید.

چای سنتی

15 غذای برتر سئول: چای سنتی

برخلاف شهرهای مدرن هنوز هم می‌توان در سئول چای سنتی پیدا کرد. این چای‌ها از گیاهان دارویی مختلف تهیه‌شده و خواص دارویی فراوانی دارند. می‌توانید آن را داغ یا به همراه یخ سفارش دهید.

15 غذای برتر سئول: چای سنتی

چای جوجوبا می‌تواند برای درمان آلزایمر، اضطراب و یبوست مفید باشد. از سوی دیگر چای شاه توت دارای مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان است، سطح گلوکز خون و کلسترول بد را کاهش داده و خواص ضدالتهابی دارد. ممکن است برحسب سلیقه خود از این چای‌ها خوشتان بیاید اما حتماً آن‌ها را امتحان کنید.

تئوکبوکی – TTEOKBOKKI

15 غذای برتر سئول: تئوکبوکی

نام دیگر این غذا کیک برنج ادویه‌دار است که غذای محبوب کره‌ای‌ها بوده و در همه‌جا یافت می‌شود. این غذا به شکل‌های مختلف سرو می‌شود.

15 غذای برتر سئول: تئوکبوکی

می‌توانید این غذا را با مواد مختلف مانند غذای دریایی و پنیر مخلوط کرده و در فصل زمستان نوش جان کنید.

گالبی مرغ

15 غذای برتر سئول: گالبی مرغ

وجود پنیر همیشه طعم غذا را بهتر می‌کند. این تکه‌های مرغ به مواد مختلف آغشته شده و جلوی چشمانتان پخته می‌شوند. همچنین می‌توانید بخواهید که این مرغ‌ها را با غذای دریایی بپزند. همچنین می‌توان آن‌ها را به‌صورت ساده، همراه با پنیر و سیب‌زمینی شیرین میل کرد. بهترین کار این است که آن را به پنیر آغشته کرد.

آندونگ جیمداک

15 غذای برتر سئول: آندوگ جیمناک

در این غذا مرغ را در سس سویا می‌پزند و یک لیوان نودل و تکه‌های سیب‌زمینی به آن اضافه می‌کنند. سس سویا کمی تند و شیرین است و به‌خوبی با مرغ و نودل سازگار است. البته خوردن این غذا با چوب‌های مخصوص کمی دشوار است و به تکرار و تمرین نیاز دارد.

پنکیک

15 غذای برتر سئول: پنکیک

با خوردن پنکیک نوتلا می‌تواند روز خود را بهتر آغاز کنید. در بالای آن نیز بستنی وانیل و شربت افرا اضافه می‌شود. این پنکیک‌ها واقعاً خوشمزه هستند. ازآنجایی‌که این ترکیب بسیار شیرین است می‌توانید به همراه آن یک فنجان نوشیدنی تلخ میل کنید.

مرغ گینسینگ – SAMGYETANG

15 غذای برتر سئول: مرغ گینسینگ

در این غذا شکم مرغ را با برنج گلوتینوس و گیاهان دارویی مختلف پر می‌کنند که ترکیب آن طعم خوشایندی ایجاد می‌کند. این غذای سنتی در عین خوش‌طعم بودن بسیار سالم است و ارزش غذایی بالایی دارد و می‌تواند پس از یک روز گردش در سئول خستگی شما را از تن خارج کند.

گیمباپ – GIMBAP

15 غذای برتر سئول: گیمباپ

گیمباپ می‌تواند یک غذای سبک یا اسنک باشد. در این غذا جلبک را با برنج و مواد مختلف مانند خیار، هویج و تربچه پر می‌کنند. برخی هم آن را با گوشت پر می‌کنند. اگر سوشی دوست داشته باشید این غذا را نیز دوست خواهید داشت.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم