هندزفری بلوتوث هایلو مدل haylou GT6

هندزفری بلوتوث هایلو مدل HAYLOU GT6 یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین انواع هندزفری بلوتوث در بازار ایران محسوب می‌شود. این هندزفری ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. در حقیقت برند هایلو، در اواخر سال 2020، آخرین مدل سال خود را با عنوان هندزفری بلوتوث هایلو مدل HAYLOU GT6 به بازار عرضه کرد. این هندزفری پرچم‌دار نیست؛ اما به خاطر قیمت مناسب و امکانات بسیار عالی، به یکی از پرفروش‌ترین هندزفری‌های بلوتوث ایران تبدیل شده است. در ادامه شما را با این هندزفری به‌صورت کامل آشنا می‌کنیم.

پکیج و بسته‌بندی

هندزفری بلوتوث هایلو مدل HAYLOU GT6 دارای یک بسته‌بندی بسیار ساده است. باید بدانید که در پکیج این هندزفری، خبری از کابل و آداپتور شارژر نیست! اولین بار شیائومی در سال 2019 با حذف هندزفری خود پایه‌گذار این سیستم شد! بعد آن برندهای دیگر همانند سامسونگ و آیفون با حذف آداپتور شارژر به این سیستم دامن زدند! به این ترتیب در بسته‌بندی هندزفری بلوتوث هایلو مدل HAYLOU GT6 خبری از کابل شارژ نیست. زمانی که بسته هندزفری بلوتوثی هایلو جی تی 6 را باز می‌کنید، فقط کیس هندزفری و یک دفترچه راهنما کوچک همراه آن است. با توجه به اینکه درگاه این هندزفری Type C است، می‌توانید کابل مخصوص type c تهیه نمایید.

ظاهر هایلو جی تی 6

از نظر ظاهری، هایلو جی تی 6 ظاهری بسیار شیک و ساده دارد. کیس این هندزفری را به شکل مربع طراحی کرده‌اند. ابعاد آن نسبتاً کوچک است. به همین خاطر به‌صورت کامل داخل کف دست جای می‌گیرد. گوشه سمت راست هایلو یک درگاه تایپ سی برای شارژ به چشم می‌خورد. زمانی که کیس را باز کنید، دو گوشی بسیار شیک با طراحی عالی چشمتان را می‌گیرند. در بخشی از داخل کیس نیز مشخصات فنی از جمله میزان باتری هایلو جی تی 6 به چشم می‌خورد. وقتی که می‌خواهید گوشی‌های هندزفری را از داخل کیس خارج کنید، متوجه آهنربایی بودن آن می‌شوید. این موضوع باب دل بسیاری از کاربران است. به این ترتیب اصلاً از کیس بیرون نمی‌افتند.

خود گوشی‌ها فاقد سری سیلیکونی هستند. از نظر ظاهری شباهت بسیاری به هندزفری‌های قدیمی آیفون دارند. البته در طراحی آن به‌خوبی از ارگونومی استفاده کرده‌اند. به همین خاطر درون گوش به‌راحتی قرار می‌گیرند و بیرون نمی‌افتند. طول این گوشی‌ها نه کوتاه و نه نه بلند است. پس قسمتی از آن از گوش شما بیرون می‌زند. این مسئله  باعث می‌شود تا کیفیت صدای دریافتی میکروفون تا حدودی بهتر از هندزفری‌های کوتاه تو گوشی باشد.

امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی انواع هدفون و انواع هندزفری با برندهای مختلف و کیفیت‌های گسترده در بازار رونمایی و عرضه می‌شود، که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید هدف خوب و باکیفیت که برای‌تان مناسب‌ترین گزینه است خریداری کنید.

مشخصات فنی هندزفری بلوتوث هایلو مدل HAYLOU GT6

هندزفری بلوتوث هایلو مدل HAYLOU GT6 دارای دو میکروفون روی هر گوشی است. یک میکروفون زیر گوشی و یکی دیگر بالای آن قرار دارد. به همین خاطر از سیستم حذف صدای محیط پشتیبانی می‌کند. در ساخت هندزفری بلوتوث هایلو مدل HAYLOU GT6  از باتری 310 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده‌اند. این باتری بسیار مناسب است و مدت طولانی برای شما عملکرد عالی خواهد داشت. گوشی‌های هندزفری بلوتوث هایلو مدل HAYLOU GT6 با کمک درایورهای صدای 11میلی‌متری، صدایی 85 سیبلی بسیار باکیفیت را به ما ارائه می‌دهند.

این هندزفری کیفیت پخش صدای مناسبی دارد. در عین حال مکالمه را نیز با کمک 2 میکروفون به‌خوبی برقرار می‌کند. صفحه لمسی کیفیت مناسبی دارد. عملکرد آن در مقایسه با سایر رقبای میان‌رده، بسیار مناسب است. به‌راحتی می‌توانید با یک ضربه، موسیقی را قطع کرده یا تماس را قطع و وصل کنید. این هندزفری دارای کیفیت ساخت مناسبی است و همین که آن را در دست خود می‌گیرید، احساس خوشایندی خواهید داشت.

جفت کردن هندزفری بلوتوث هایلو مدل HAYLOU GT6 برای بار اول

برای بار اول که قصد پیر کردن یا همان جفت کردن هندزفری بلوتوث هایلو مدل HAYLOU GT6  را دارید، باید در ابتدا پلمپ روی گوشی‌ها را بردارید و اجازه دهید که کمی شارژ شوند. بعد شارژ شدن، باید درب کیس را باز کرده و هر دو گوشی را در بیاورید. برای اولین بار حتماً باید هر دو گوشی را با هم در بیاورید. این کار را برای جفت کردن با هر گوشی یا وسیله دیگر نیز باید انجام دهید. حال روی گوشی خود در بخش بلوتوث باید به‌دنبال لوازم بلوتوث اطراف بگردید. زمانی که نام هندزفری بلوتوث هایلو مدل HAYLOU GT6 را مشاهده کردید، باید روی آن بزنید. حال در عرض کمتر از 5 ثانیه، جفت کردن هندزفری به‌صورت کامل انجام می‌شود. این موضوع را باید مدیون نسخه آخر بلوتوث 5 بدانیم. با توجه به اینکه هندزفری هایلو GT6 یکی از آخرین مدل‌های عرضه شده توسط برند هایلو است، آن را به آخرین نسخه چیپ ست مجهز کرده‌اند. از‌این‌رو به‌راحتی و با سرعت بسیار عالی با دستگاه‌های مختلف از جمله موبایل، تلویزیون، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی و حتی ساعت‌های هوشمند جفت می‌شود. با توجه به نسخه بلوتوث آن، قطعی تقریباً به صفر رسیده و برد مناسبی هم دارد.

قیمت هندزفری هایلو gt6

قیمت هندزفری هایلو gt6 در مقایسه با مدل‌های دیگر، متوسط و مقرون‌به‌صرفه است. در حقیقت هایلو جی تی 6 یکی از مدل‌های میان‌رده هایلو محسوب می‌شود. به همین خاطر قیمت متوسطی دارد. قیمت هندزفری هایلو gt6 باعث شده تا افراد بسیاری طرفدار آن باشند. قیمت هندزفری هایلو gt6 را می‌توان حتی بهتر از مدل‌های مشابه همانند لنوو دانست. این قیمت کاملاً رقابتی بوده و توانسته یک مزیت رقابتی بسیار عالی باشد.

خب دوستان هندزفری هایلو GT6 را به‌صورت کامل شناختیم. هندزفری هایلو GT6 یکی از بهترین و معروف‌ترین مدل‌های هندزفری هایلو محسوب می‌شود. این محصول جزو محصولات میان‌رده هندزفری‌های بلوتوث است، با این وجود کیفیت صدای بسیار مطلوب، کیفیت تماس مناسب، کیفیت صفحه لمسی عالی و همچنین باتری مقاوم است. ابعاد مناسبی دارد و به‌راحتی در جیب جای می‌گیرد. این هندزفری مناسب کسانی است که به‌صورت روزمره از هندزفری برای گوش دادن به موسیقی یا تماس‌های صوتی استفاده می‌کنند.

 

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم