انیمیشن Minions: The Rise of Gru با فروش بی‌سابقه 127 میلیون دلاری رکورد تعطیلات چهارم جولای را شکست

تخمین زده می‌شود که فیلم «Minions: The Rise of Gru» رکورد بیشترین فروش در روز استقلال آمریکا را جابجا کند و جای فیلم بلاک‌باستری “Transformers: Dark of the Moon” که در چهار روز 115 میلیون دلار فروش داشت را بگیرد.

فروش بلیط‌های قسمت پنجم از سری فیلم‌های من نفرت‌انگیز که با تهیه کنندگی کمپانی‌های ایلومینیشن و یونیورسال ساخته شده است، نشانه خوبی است که نشان می‌دهد سینما رفتن هنوز هم برای خانواده‌ها سرگرمی خوبی است. بعد از فروش ناامید کننده فیلم «Light-year» محصول کمپانی پیکسار، چشم تمام هالیوود به «Minions: The Rise of Gru» تا ببینند آیا انیمیشن‌ها بار دیگر می‌توانند مردم را به سالن سینما بکشانند یا نه. کسانی که با کودکان خود به سینما می‌روند نقش مهمی در فروش فیلم‌ها در باکس‌آفیس دارند و آن‌ها هم فقط در زمانی که آمار کرونا بسیار کم می‌شد به سینما می‌رفتند.
یکی از کارشناسان سینما می‌گوید فیلم‌های انیمیشنی در دوران پاندمی کرونا بیشترین آسیب را دیدند و در سالن‌های سینما زیاد مورد توجه قرار نمی‌گرفتند اما فیلم مینیون‌ها یک بار دیگر این معادلات را به هم ریخته و با فروش بالا ثابت کرده که انیمیشن‌ها همواره فیلم‌های محبوبی هستند.
مقام دوم فیلم‌های پرفروش این هفته به «Top Gun: Maverick» اختصاص دارد که 25.5 میلیون دلار در 3843 سالن سینما فروش داشته است.

فیلم Elvis نیر در دومین هفته اکرانش 19 میلیون دلار به دست آورد تا مجموع فروشش را به رقم 119 میلیون دلاری برساند. ششمین قسمت فیلم‌های پارک ژوراسیک هم فروش 16 میلیون دلاری در آخر هفته داشته است و به نظر می‌رسد تا دوشنبه به فروش 19.1 میلیون دلاری برسد.

فیلم “Marcel the Shell With Shoes On” محصول شرکت A24 هم در برخی سینماها به نمایش در آمده است. این فیلم‌ هم انیمیشنی حال خوب کن است که 307.739 میلیون دلار در 22 سالن سینما فروخته است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم