جنیفر کانلی و بن ویشاو به کمدی سیاه Bad Behavior ساخته آلیس انگلرت پیوستند

به گفته سایت ددلاین، جنیفر کانلی و بن ویشاو به فیلم مستقل کمدی نیوزیلندی Bad behavior پیوسته‌اند. آلیس انگلرت نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و خود او هم در فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد. آنا اسکوتنی، داشا نکراسوا، کاران گیل و مارلون ویلیامز هم دیگر بازیگران این فیلم هستند.
فیلم Bad behavior در ژانری کمدی سیاه ساخته خواهد شد. داستان فیلم در مورد زندگی زنی به نام لوسی است که در زمان کودکی بازیگر بوده است. او رابطه خوبی با دخترش لوسی که بلدکار است ندارد. در این میان او به دوره‌ای معنوی می‌پیوندد و با مردی به نام الون آشنا می‌شود.
جنیفر کانلی بازیگر برنده جایزه اسکار است و برای فیلم‌های هزارتو، ذهن زیبا و مرثیه‌ای برای یک رویا جایزه گرفته است. جنیفر کانلی اکنون در سریال Snowpeicer بازی می‌کند و در فیلم پرفروش Top Gun: Maverick هم به ایفای نقش پرداخته است. وشاو بازیگری برنده جایزه امی است که بیشتر با نقش مرد Q در فیلم جیمز باند شناخته می‌شود. ویشاو بازیگری بود که صدای پادینگتون در فیلم لایو اکشن را هم اجرا کرده است. ویشاو اکنون در سریال This is Going to Hurt که سریالی کمدی و پزشکی شبکه AMC+‌ است بازی می‌کند.
فیلم Bad behavior اولین تجربه کارگردانی و نویسندگی آلیس انگلرت خواهد بود. او قبلا فیلم‌های کوتاهی را نویسندگی و کارگردانی کرده است و ویشاو در یکی از فیلم‌های کوتاه او بازی کرده است. خود گرالت هم بازیگر است و در فیلم‌های قدرت سگ، موجودات زیبا و سریال‌های Ratched‌ و Serpent بازی کرده است.
فیلم Bad behavior به تهیه‌کنندگی دراسی آرمسترانگ و مالی هالم و استفن براون ساخته خواهد شد. شرکت بی‌هایو پروداکشنز مجری این طرح خواهد بود. فیلم Bad behavior در نیوزیلند فیلم‌برداری و ساخته خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم