اولیویا کوک به تیم آدام مک‌کی برای ساخت فیلم Breeders در ژانر ترسناک-هیجان‌انگیز پیوست

پروژه جدید آدم مک‌کی نویسنده/کارگردان در حال ساخت است. اولین ستاره این فیلم هم انتخاب شده است: اولیویا کوک. به گفته سایت هالیوود ریپورتر، شرکت لاینزگیت حق انتشار فیلم ترسناک-هیجان‌انگیز بریدرز را خریداری کرده است. نویسندگی این فیلم را مک‌کی و برایان استیل به عهده دارند و کسلی بولینگ کارگردانی فیلم را به عهده خواهد داشت. این اولین تجربه کارگردانی کسلی بولینگ خواهد بود.

هنوز جزییاتی از داستان این فیلم در دسترس نیست. با این حال گفته می‌شود که داستان این فیلم به فیلم «فِرِش» شباهت دارد که داستان مردی را روایت می‌کند که در جستجوی شریک زندگی‌اش در دام حوادث تلخی گرفتار می‌شود. این فیلم در مورد نیمه تاریک دوست‌یابی آنلاین است.

با اینکه جزییات دیگری از فیلم در دسترس نیست، همکاری اولیویا کوک و بولینگ نوید فیلمی جالب و تاثیرگذار را می‌دهد. کوک در فیلم‌های ترسناک زیادی نقش‌آفرینی کرده. فیلم‌هایی مانند سایکو، اویجا، افراد ساکت که کوک در آن‌ها بازی کرده همگی در ژانر ترسناک قرار می‌گیرند. بولینگ هم جایزه‌های بسیاری برای کارگردانی فیلم‌های کوتاهش به دست آورده است. تجربه این دو زن در ساخت و بازی در فیلم‌های ترسناک باعث شده شناخت خوبی از این ژانر پیدا کرده باشند. تهیه‌کنندگان این فیلم امید دارند که شاهد ساخت و موفقیت فیلمی محبوب در ژانر ترسناک باشند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم