کیت بلانشت به فیلم فانتری «The School for Good and Evil» ساخته پاول فیگ برای نتفلیکس پیوست

این بازیگر برنده اسکار با صدایش و به عنوان راوی در این فیلم حضور خواهد داشت. پاول فیگ اعلام کرده است که کیت بلانشت به عنوان راوی فیلم فانتزی جدیدش که برای نتفلیکس ساخته شده است حضور دارد. نام این فیلم «مدرسه نیکی و بدی» است.

این فیلم بر اساس مجموعه کتاب ژانر فانتزی ساخته شده است. اولین جلد این کتاب‌ها در سال 2013 منتشر شده است. داتسان فیلم توسط فیگ، ونسا تیلور و دیوید مگی نوشته شده است و مانند کتاب داستان دو دوست صمیمی به نام سوفی و آگاتا است که از روستاشان دزدیده می‌شوند و به دنیایی فانتزی برده می‌شوند.

این دو دوست در آن دنیای فانتزی مجبور به شرکت کردن در مدرسه خوبی و بدی می‌شوند. دانش‌آموزان در این مدرسه تبدیل شدن به آدم‌های خوب یا بد را یاد می‌گیرند. سوفی با اینکه دختری زیبا و مهربان است برای تحصیل در گروه آدم‌های بد انتخاب می‌شود و دوستش آگاتا با اینکه علاقه‌ای به این موضوعات ندارد در گروه آدم‌های خوب می‌افتد. در ادامه داستان این دو نفر برای شناخت خودشان تلاش می‌کنند و رابطه دوستی‌شان هم در این میان به بوته آزمایش گذاشته می‌شود.

به جز راوی بودن کیت بلانشت، هنوز بازیگران دیگری برای بازی در این فیلم انتخاب نشده‌اند. کیت بلانشت بازیگری استرالیایی است که تا کنون دوبار برنده جایزه اسکار شده است. او در فیلم‌های بسیاری مانند الیزابت، ارباب حلقه‌ها، سیگار و قهوه، مورد عجیب بنجامین باتن، بلو جازمین، ثور، بالا را نگاه نکن و کوچه کابوس بازی کرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم