تاریخ اکران فیلم جدید وانوری کاهیو «Look Both Ways» در نتفلیکس اعلام شد

لیلی رین‌هارت و لوک ویلسون در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. آخرین خبری که از وانوری کاهیو شنیدیم در سال 2021 بود. قرار بود او فیلمی به نام جمع/تفریق به نتفلیکس ببرد. حالا اعلام شده است که این فیلم درام در مورد جهان‌های موازی در هفدهم آگوست منتشر خواهد شد و نام فیلم‌ هم تغییر کرده است. اسم جدید این فیلم «هر دو طرف نگاه کن» است. نام این فیلم اشاره به داستان فیلم دارد که ماجرای دو تکه شدن زندگی دختری در شب فارغ‌التحصیلی‌اش را روایت می‌کند. لیلی رین‌هارت ستاره فیلم ریوردال در فیلم جدید کاهیو نقش دختری را بازی می‌کند که دنبال جواب به سوال «چه می‌شد اگر…؟» در زندگی‌اش می‌رود.

داستان این فیلم داستان دختری به نام ناتالی (با بازی رین‌هارت) است که هنرمند جوانی است که در آستانه فارغ‌التحصیلی است. داستان فیلم از اینجا دو قسمت می‌شود و دو مسیر جداگانه را پی‌ می‌گیرد. ما می‌بینیم که مسیر زندگی ناتالی با انتخاب‌های متفاوت چگونه می‌توانست باشد. در یک از دنیاها ناتالی حامله می‌شود و در شهر خودش تگزاس می‌ماند. در این دنیا او مادری مجرد است که دست تنها فرزندش را بزرگ می‌کند و همزمان سعی می‌کند رویاهای خودش را هم پی بگیرد. از طرف دیگر و در واقعیت دوم، ناتالی به لوس‌آنجلس نقل مکان می‌کند تا رویایش را دنبال کند و هنرمندی حرفه‌ای بشود.

کاهیو در مصاحبه‌ای در مورد این فیلم گفته است:

«داستان فیلم در مورد سرسختی و مقاومت زنان در زندگی است. فیلم از طرفی داستان مادری جوان را روایت می‌کند که سعی می‌کند زندگی‌اش را مدیریت کند و دنبال آرزوهایش هم برود. از طرف دیگر داستانی در مورد هنرمندی جوان است که هر کاری که می‌تواند می‌کند تا به صنعت هنر راه پیدا کند. هر دو طرف این داستان در مورد زنانی است که برای رسیدن به آرزوهایشان و رشد کردن تلاش می‌کنند. من همین این داستان را دوست دارم. تلاش و موفقیت زنان مسئله‌ مهمی برای من است و به همین دلیل دوست داشتم  قسمتی از این پروژه باشم.»

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم