دیوید دستمالچیان در فیلم ترسناک مستقل «Late Night With the Devil» نقش‌آفرینی خواهد کرد

تولید این فیلم مستقل ترسناک آغاز شده است. به گفته سایت واریتی دیوید دستمالچیان که در فیلم جوخه خودکشی هم حضور داشت در فیلم «Late Night With the Devil» نقش‌آفرینی می‌کند. او در کنار بازیگر استرالیایی یان بلیس به ایفای نقش می‌پردازد. داستان این فیلم در مورد تاک‌ شویی هست که در ساعات پایانی شب در سال 1977 پخش می‌شود و ناگهان اتفاقات شومی در آن شروع به وقوع می‌کنند و باعث می‌شود ماجراهایی شیطانی به زندگی تماشاگرانش وارد شود. کالین و کامرون کرینز این فیلم را نوشته و کارگردانی می‌کنند. فیلم‌های ترسناک «هزار هکتار خونین» و «کمپین ترس» از آثار قبلی این دو نفر هستند. بعد از فیلم «واچر» این فیلم دومنی همکاری بین شرکت‌های اسپوکی پیکچرز و امجین نیشن ابودهبی هستند. محصولات مشترک این دو کمپانی قبلا هم تحسین زیادی دریافت کرده بودند.

برادران کرینز در مورد فیلم جدیدشان می‌گویند «تاک شوها در دهه هفتاد و هشتاد میلادی نوعی خطر با خودشان داشتند. آن‌ها دریچه‌ای به دنیای بزرگ‌سالان بودند. ما فکر کردیم ترکیب کردن فضای پخش‌ زنده و پرانرژی این تاک‌شوها با فضای فراطبیعی فیلم‌های ترسناک می‌تواند تجربه جالبی باشد.» این فیلم اولین تجربه فیلم‌سازی برادران کرینز بعد از سال 2016 و ساخت فیلم کمپین ترس خواهد بود. فیلم کمپین ترس پروژه‌ای کوچک و مستقل بود که توانست به محبوبیت زیادی برسد.

دستمالچیان قبل از بازیدر فیلم‌های مرد مورچه‌ای و زندانیان زیاد شناخته شده نبود. سال گذشته و بعد بازی در فیلم‌های تلماسه و جوخه خودکشی، دستمالچیان معروف‌ و محبوب شد. بازی او در فیلم جدید برادران کرینز هم در ادامه همین محبوبیت تازه به دست آمده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم