تصاویر جدیدی از فیلم معمایی See How They Run منتشر شد

سرچ لایت پیکچرز به‌تازگی مجموعه‌ای از تصاویر جدید را برای فیلم معمایی آینده خود، “ببین چگونه فرار می‌کنند” (See How They Run)، منتشر کرده است. در این فیلم سم راکویل و سورشا رونان به‌عنوان یک کارآگاه و یک تازه‌کار در حال بررسی یک سری قتل‌هایی هستند که در وست اند لندن رخ می‌دهند. این فیلم توسط تام جورج بر اساس فیلمنامه‌ای از مارک چاپل کارگردانی شده است. دیوید اویلوو، روث ویلسون، آدرین برودی و هریس دیکنسون بقیه بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند.

عکس‌های جدید بیشتر بازیگران اصلی فیلم و حال و هوای کلی فیلم را به‌نمایش می‌گذارند. در مجموع، سرچ لایت پیکچرز ده عکس جدید برای فیلم آینده‌اش منتشر کرده است. “ببین چگونه فرار می‌کنند” قبلاً توسط MPAA برای برخی از تصاویر خشونت‌آمیز/خونین و یک مرجع جنسی دارای رتبه‌بندی سنی PG-13 شده است. جینا کارتر و دامیان جونز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

داستان این فیلم جدید در دهه‌ی ۱۹۵۰ میلادی و در شهر لندن روی می‌دهد، جایی که یک تهیه‌کننده‌ی فیلم هالیوودی (با بازی برودی) قصد دارد یکی از نمایش‌های وست اند را به فیلم تبدیل کند. وقتی که اعضای گروه تولید به قتل می‌رسند، کارآگاه استاپارد (با بازی سم راکویل) که شهرتی جهانی دارد و همکار تازه‌کارش کنستابل استاکر (با بازی سورشا رونان) وارد داستان شده و خود را در یک معمای قتل گیج‌کننده در لندن گرفتار می‌بینند.

این فیلم برای اکران در تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور) برنامه‌ریزی شده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم