وایولا دیویس و جیسون رایتمن به بن افلک در فیلم بدون عنوانی درباره کمپانی Nike ملحق شدند

به گزارش ددلاین، فیلم بدون عنوانی که قرار است درباره کمپانی Nike ساخته شود، به‌تازگ هشت بازیگر جدید را به جمع ستارگانش اضافه کرده است. این لیست شامل بازیگرانی مانند «وایولا دیویس»، «کریس مسینا»، «جیسون بیتمن»، «کریس تاکر»، «والون واینز»، «تام پاپا»، «متیو ماهر» و «جولیوس تنون» است.

دیویس و تنون نقش دلوریس و جیمز جردن، پدر و مادر مایکل جردن را به‌تصویر می کشند که از آنها به عنوان افراد تأثیرگذار بر قرارداد نایک جردن یاد می‌شود. مسینا نقش دیوید فالک، ایجنت اصلی جردن را بازی می‌کند که همچنین نماینده چندین بازیکن برجسته دیگر NBA بود. بیتمن با راب استراسر، مدیر قدیمی نایک و رئیس Vaccaro، که نقش مهمی در دستیابی به قرارداد جردن داشت، به عهده می‌گیرد. تاکر در نقش هاوارد وایت، بازیکن سابق بسکتبال کالج و مدیر اجرایی نایک انتخاب شده است. وینز در دو کنفرانس بزرگ نقش جورج راولینگ، “پیشگام بسکتبال کالج” و اولین مربی سیاه پوست را بازی می‌کند. پاپا در نقش استو اینمن، مدیر سابق پورتلند تریل بلیزرز بازی می‌کند. در نهایت، ماهر نقش پیتر مور طراح نایک را بازی می‌کند که اولین بار کفش‌های ورزشی Air Jordan را خلق کرد.

این فیلم زندگی‌نامه‌ای بر روی فروشنده کفش‌های کتانی، سانی واکارو (مت دیمون) و تلاش او برای جذب مایکل جردن، “متحول‌ترین ورزشکار در ورزش‌های تاریخ” تمرکز می‌کند. فیل نایت (افلک) یکی از بنیانگذاران نایک به Vaccaro در تعقیب او می‌پیوندد تا او را نزد والدین جردن – به ویژه مادر قدرتمند و پویا او – دوستان، مربیان سابق و دیگر شخصیت‌های مهم زندگی جردن می‌برد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم