Top Gun: Maverick با عبور از 700 میلیون دلار فروش در باکس آفیس جهانی، از فروش داخلی فیلم بتمن پیشی گرفت

فیلم «تاپ گان: ماوریک» از فیلم «بتمن» پیشی گرفت و به دومین فیلم پرفروش داخلی سینمای هالیوود در سال 2022 تبدیل شد. این فیلم در سومین جمعه اکرانش 14.1 میلیون دلار به مجموع فروش داخلی 357 میلیون دلاری خود اضافه کرد و به دنبال یک آخر هفته 50 میلیون دلاری است. این امر باعث می‌شود تا فروش ایالتی فیلم به حدود 393 میلیون دلار برسد. از نظر اعداد در سراسر جهان، «ماوریک» از مرز 700 دلار امروز عبور خواهد کرد و سومین آخر هفته خود را با حدود 740 میلیون دلار به پایان خواهد رساند.

نیازی به گفتن نیست که تام کروز بزرگترین علت موفقیت داخلی این فیلم است و در چند روز آینده از فیلم «ماموریت غیرممکن: فال اوت» با فروش جهانی 792 میلیون دلاری پیشی خواهد گرفت تا به بزرگترین فیلم حرفه‌ای کروز تبدیل شود.

فیلم «تاپ گان: ماوریک» همچنین از فیلم «دکتر استرنج در دنیای دیوانگی» پیشی خواهد گرفت تا در چند روز آینده به بزرگترین موفقیت داخلی سال تبدیل شود. پیش‌بینی می‌شود که فروش Doctor Strange 2 تا یکشنبه به 400 میلیون دلار برسد و هنگامی که از 403 میلیون دلار عبور کرد، ماوریک به دومین موفقیت بزرگ داخلی پارامونت در تمام دوران تبدیل خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم