اوما تورمن نقش رئیس جمهور آمریکا را در فیلم Red, White & Royal Blue ایفا خواهد کرد

اقتباس آتی پرایم ویدیو از رمان پرفروش «کیسی مک کویستون» به‌نام «قرمز، سفید و آبی سلطنتی»، «اوما تورمن» را به‌عنوان بازیگر نقش رئیس جمهور ایالت متحده معرفی کرد. ددلاین گزارش می‌دهد که «تیلور زاخار پرز» و »نیکلاس گالیتزین» نیز قبل از تومن به این پروژه ملحق شده‌اند.

در کنار بازیگران بالا، «قرمز، سفید و آب سلتنطی» همچنین بازیگرانی چون ریچل هیلسون، کلیفتون کالینز جونیور و استفن فرای را در خود دارد.

«قرمز، سفید و آبی سلطنتی» داستان الکس کلرمونت دیاز (پرز)، مرد جوان مکزیکی-آمریکایی را دنبال می‌کند که مادرش (تورمن) اخیراً برنده ریاست جمهوری شده است و الکس را به‌عنوان چهره کاخ سفید و معادل آمریکایی سلطنتی انتخاب می‌کند. با این نقش جدید، الکس باید وجهه بازاریابی هزاره خود را حفظ کند، چیزی که به طور طبیعی برای او اتفاق می‌افتد. با این حال، الکس با یک مشکل بزرگ روبرو می‌شود: او مجبور می‌شود با رقیب انگلیسی خود، شاهزاده هنری دوست شود. از آنجایی که این دو تلاش می‌کنند وجهه عمومی صمیمانه خود را حفظ کنند، در نهایت ارتباطی عمیق‌تر از آنچه هر یک از آنها انتظار داشتند ایجاد می‌کنند. به این ترتیب، الکس باید رابطه عاشقانه خود با شاهزاده هنری را مخفی نگه دارد تا مبادا شانس انتخاب مجدد مادرش را از بین ببرد.

«متیو لوپز» وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته که هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن مشخص نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم