اولین تصاویر رسمی از فیلم اکشن و کمدی The Man From Toronto منتشر شد

نتفلیکس تصاویری از کمدی اکشن آینده خود به‌نام «مردی از تورنتو» را منتشر کرد. این فیلم قرار است در اواخر ماه ژوئن اکران شود و «وودی هارلسون» و «کوین هارت» را در کنار هم قرار می‌دهد. در این فیلم، مرگبارترین قاتل جهان پس از قاطی شدن هویتش در یک Airbnb، با بزرگترین خرابکاری نیویورک روبرو می‌شود. هارلسون پس از خروج جیسون استاتهام از این فیلم در سال 2020 وارد این پروژه شد.

تصاویر جدید این فیلم برخی از موقعیت‌هایی را که ما از این نوع داستان‌ها انتظار داریم را نشان می‌دهد: از آنجایی که شخصیت هارت یک مرد معمولی است که در یک موقعیت مرگ یا زندگی پرتاب شده است، او تمام تلاش خود را می‌کند تا از آن جان سالم به در ببرد و ما را با صدای بلند بخنداند. این نقش منعکس‌کننده شخصیتی است که هارت در کمدی‌های اکشن دیگری مانند Central Intelligence و Ride Along بازی کرده است. به عنوان قاتل عنوان، هارلسون باید از شخصیت هارت محافظت کند و مرد جدی‌تری را تجسم کند که شخصیت او با شخصیت هارت در تضاد باشد. او مطمئناً به محافظت و تمام آموزش‌هایی که می‌تواند ببیند نیاز دارد، زیرا تصاویر موقعیت‌های متعددی را که آن‌ها تجربه خواهند کرد، مانند پرواز با هلیکوپتر، مبارزه با افراد بد در باشگاه‌ها و زیرزمین‌ها را نشان می‌دهند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که برخی شوخی‌های خنده‌دار بین این دو مبادله شود، که این نوع تعاملی است که معمولاً این تلنگرها به آن تکیه می‌کنند.

فیلم «مردی از تورنتو» به کارگردانی «پاتریک هیوز» ساخته شده و قرار است در تاریخ 24 ژوئن (3 تیر) از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم