اولین تصاویر از فیلم Maestro به نویسندگی، کارگردانی و بازی بردلی کوپر منتشر شد

نتفلیکس اولین تصاویر از دومین فیلم بلند بردلی کوپر، کارگردان و نامزد جایزه اسکار، Maestro را منتشر کرد. این فیلم زندگینامه‌ای داستان زندگی و عشق بین رهبر ارکستر، آهنگساز و انسان دوست آمریکایی، لئونارد برنشتاین (کوپر) و همسرش فلیسیا مونته آلگره را دنبال می‌کند که در این فیلم توسط «کری مولیگان» به تصویر کشیده شده است. این تصاویر نگاهی به این زوج در مراحل مختلف زندگی‌شان دارد.

در ابتدا، قرار بود یک فیلم زندگینامه‌ای در مورد آهنگساز برادوی توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شود و کوپر قرار بود در آن بازی کند. با این حال، پس از موفقیت اولین کارگردانی کوپر در گیشه برای درام عاشقانه A Star is Born، کوپر به ورایتی گفت، او به اسپیلبرگ گفت: “همیشه احساس می‌کردم می‌توانم نقش یک رهبر ارکستر را بازی کنم، اما ممکن است در مورد مواد تحقیق کنم و ببینم که آیا می‌توانم آن را بنویسم و کارگردانی کنم؟ اجازه می‌دهید این کار را انجام دهم؟” این تصاویر نشان می‌دهند که بازگشت کوپر به صندلی کارگردانی موفقیت دیگری خواهد بود.

برنشتاین فارغ التحصیل هاروارد و مدیر موسیقی فیلارمونیک نیویورک و اولین رهبر ارکستر متولد آمریکا بود که رهبری یک ارکستر بزرگ را بر عهده گرفت. او در سال 1949 با رهبری ارکستر سمفونیک بوستون در سالن کارنگی به اولین رهبر ارکستر موسیقی تبدیل شد که سمفونی را با مخاطبان تلویزیون به اشتراک گذاشت. او به جنگ ویتنام اعتراض کرد، در حمایت از حقوق مدنی و جمع‌آوری پول و آگاهی برای اچ‌آی‌وی/ایدز، به چند مورد از کمک‌های خود در زمان خود اشاره کرد.

فیلم بیوگرافی Maestro برای اکران در سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم