رونمایی از پوستر رسمی فیلم Thor: Love and Thunder

مارول در آستانه یک تابستان بزرگ است. یکی از موردانتظارترین اکران‌های آن‌ها، « ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder)، در ماه جولای اکران می‌شود و این فیلم که یک هفته پیش تریلر رسمی‌اش منتشر شد، اکنون از اولین پوسترش رونمایی شده است.

پوستر جدید بهایی خوبی برای پوسترهای تیزر منتشر شده قبلی است. این تصویر خدای تندر (کریس همسورث) و ثور توانا (ناتالی پورتمن) را در لباسی روی صخره‌ای احاطه شده توسط آبشارها نشان می‌دهد. تایکا وایتیتی و تسا تامپسون نیز در پشت دو قهرمان اصلی ما دیده می‌شوند که دومی سوار بر پگاسوس امضا شده است. کشتی وایکینگ که توسط دو اسب پرنده پشت تیم خدایان ما کشیده می‌شود، جالب توجه است. شخصیت شرور فیلم، گور قصاب خدا (کریستین بیل)، در حال خنده با چشمان نافذش که غروب خورشید را فرا گرفته است، دیده می‌شود. گور اجازه داد تا حضور تهدیدآمیزش در تریلر مشخص شود و این به این پوستر زیبا هم کشیده می‌شود.

به‌نظر می‌رسد در این فیلم همه‌چیز مستقیماً از جایی که در فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» متوقف شده است شروع می‌شود، با ثور که با نگهبانان (از جمله پیتر کویل) در فضا سفر می‌کند و سعی می‌کند از دست دادن آسگارد و وقایع The Snap بهبود یابد. به‌نظر می‌رسد ثور در فضای جدید و مثبت‌تری درباره خود قرار دارد، مصمم است که دیگر به نفع خود مبارزه نکند، اگرچه مطمئناً این طرز فکر زیاد دوام نخواهد آورد.

«تایکا وایتیتی» پس از موفقیت چشمگیرش با فیلم «ثور: راگناروک» در سال ۲۰۱۷، برای کارگردانی «عشق و تندر» بازگشته است، همچنین بار دیگر در نقش کورگ، موجود راک دوستانه و دستیار ثور، که در فیلم Avengers: Endgame نیز ظاهر شد، بازی کرده است. اینکه او چگونه لیدی ثور مورد علاقه طرفداران را به‌کار می‌برد، نکته هیجان‌انگیز فیلم خواهد بود.

فیلم «ثور: عشق و تندر» با بازی راسل کرو، کریستین بیل، دیو باتیستا و پوم کلمنتیف در تاریخ ۸ جولای (۱۷ تیر) راهی پرده سینما خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم