دومین تریلر فیلم Thor: Love & Thunder منتشر شد

یک ماه پس از انتشار اولین تریلر فیلم «ثور: عشق و تندر» و در حالی که هیچ فیلم دیگری از MCU تا ماه جولای در راه نیست، طرفداران مارول اکنون می‌توانند توجه بی‌نظیر خود را به ماجراجویی جدید خدای تندر جلب کنند. هفته گذشته، «تایکا وایتیتی»، کارگردان فیلم، در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که تریلر جدیدی از این فیلم به‌زودی منتشر خواهد شد. در تریلر جدید، تلاش ثور (کریس همسورث) برای بازنشستگی با ورود یک قاتل کهکشانی مختل می‌شود.

تریلر جدید با کورگ (وایتیتی) که داستان ثور اودینسون را روایت می‌کند شروع می‌شود، اما زمانی که او متوجه می‌شود بیش از یک خدای تندر در شهر وجود دارد، قطع می‌شود. ثور از رسیدن ناگهانی شعله قدیمی خود به خود می‌پیچد، اما او زمانی ندارد که در احساساتی که قطعاً وجود دارند، معطل بماند. این دو نفر به همراه والکری (تسا تامپسون) با تهدید جدیدی در افق روبرو می‌شوند، با گور، قصاب خدا (کریستین بیل) که مصمم است همه خدایان باید برای خودخواهی خود بمیرند. این ماجراجویی آنها را به دنیاهایی می‌برد که هنوز آنها را ندیده‌ایم و حتی با زئوس (راسل کرو) روبرو می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد در این فیلم همه‌چیز مستقیماً از جایی که در فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» متوقف شده است شروع می‌شود. فیلم «ثور: عشق و تندی» با بازی راسل کرو، کریستین بیل، دیو باتیستا و پوم کلمنتیف در تاریخ ۸ جولای (۱۷ تیر) راهی پرده سینما خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم