رابرت دنیرو، جیمی فاکس، اسکات ایستوود و جان لگوئیزامو به فیلم اکشن Tin Soldier ملحق شدند

به گزارش ددلاین، فیلم اکشن «سرباز حلبی» (Tin Soldier) به‌تازگی ترکیبی باورنکردنی از ستاره‌های هالیوود را اعلام کرده است که شامل ستارگانی چون جیمی فاکس، رابرت دنیرو، اسکات ایستوود و جان لگوئیزامو می‌شود. این فیلم قرار است توسط «برد فورمن» کارگردانی شود، کسی که در درام جنایی موفق سال 2011، وکیل لینکلن، نقش داشت. او همچنین فیلمنامه را نوشته و در کنار همکار قدیمی خود، «جس فوئرست»، این فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

«سرباز حلبی» مخاطبان را به سفری از یک گروه مذهبی به رهبری The Bokushi (فاکس) می‌برد. بوکوشی برای کسانی که به‌دنبال راهی در زندگی و همچنین امنیت ناشی از آن هستند، انبوهی از جانبازان را دسته دسته جمع می‌کند. رهبر معنوی به دلیل پیروی گسترده او از اعضای سابق خدمات آموزش دیده، به نیرویی تبدیل شده است که باید با او حساب کرد. بوکوشی نگاه‌های نگران‌کننده‌ای از سوی رهبران جهان دریافت کرده است.

اگرچه او چندین‌بار بهترین ضربات خود را به نمایش گذاشته است، امانوئل اشبرن (دنیرو) مامور مخفی دولت هرگز نتوانسته دیوارهای قلعه بوکوشی را بشکند. اکنون، آنها از دارایی نیروهای ویژه سابق، نش کاوانا (ایستوود)، که یکی از بهترین‌هاست را به‌کار می‌گیرند. هیچکس بوکوشی را مانند نش نمی‌شناسد،، زیرا زمانی پیرو او بوده است. نش با امضای قرارداد برای کمک به دولت در انجام ماموریت خود، سفری انتقام جویانه را آغاز می‌کند تا مردی را که شادی او را از او گرفته بود، پایین بیاورد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم