10 برنامه هیتلر که در صورت پیروزی نازی آن را دنبال می‌کرد

آدولف هیتلر تصور می‌کرد که پیروز می‌شود. نازی‌ها تصادفاً وارد جنگ نشدند و جنگ جهانی دوم را به راه نینداختند؛ بلکه می‌خواستند جهان جدیدی را بسازند. آن ه می‌خواستند پس از جنگ و خونریزی یک امپراتوری فاشیست راه‌اندازی کنند. نازی‌ها برنامه و هدف خود را مشخص کرده بودند. اگر همه‌چیز طبق خواسته هیتلر ادامه می‌یافت امروز جهان دیگری داشتیم. و این جهان جدید از بسیاری جهات همانطورکه ما انتظار داشتیم پیش نمی‌رفت.

10. برگرداندن سرزمین‌های آمریکا به بومیان

10 برنامه هیتلر که در صورت پیروزی نازی آن را دنبال می‌کرد

اگرچه نازی‌ها سرکرده نسل‌کشی سفیدپوستان بودند اما زمانی که نوبت به سرزمین‌های آمریکا می‌رسید، سر تعظیم فرود می‌آوردند. زمانی که آمریکا به آن‌ها تعلق داشت، قول دادند که سرزمین‌های آن را به بومیان بازگردانند. آن‌ها با فدراسیون سرخپوستان آمریکایی فعالیت داشتند و توجه آن‌ها را به خود جلب کرده بودند. برخی از اعضای این گروه پا را فراتر گذاشته و به نازی‌های متعصب تبدیل شدند – مانند “ابر سرخ” که یک سواستیکا روی لباسش حک کرد و یهودیان را فرزند شیطان خواند که سرخپوستان را کنترل می‌کنند.

(البته ابر سرخ یک هویت جعلی بود که یک وکیل پورتلندی به نام الوود تونر، که یک آمریکایی بومی بود، آن را برای خود انتخاب کرده بود. ابرسرخ اصلی در سال 1909 از دنیا رفت و به هیتلر ربطی نداشت.)

نازی‌ها اعمال این سرخپوستان را حمایت می‌کردند. در حقیقت نازی‌ها این سرخپوستان آمریکایی را آریایی می‌خواندند و افسرانی به آمریکا فرستاده بودند تا آن‌ها را متقاعد کنند که حکومت آمریکا را براندازند. در عوض نازی‌ها هم سوگند یاد کردند که سرزمین آن‌ها را به آن‌ها بازگردانند. چه سوگندشان واقعی بود چه نه به‌هرحال بسیاری از مردم به حرف‌هایشان گوش دادند. ابر سرخ به گفته خودش یک ارتش 750000 نفری از سرخپوستان داشت که حاضر بودند برای هیتلر بجنگند و زمانی که ارتش نازی پا به آمریکا می‌گذاشت آن‌ها کمکش می‌کردند تا آنجا را به چند تکه تقسیم کند.

9. یک آینه فضایی بزرگ

10 برنامه هیتلر که در صورت پیروزی نازی آن را دنبال می‌کرد

بدون شک این مورد یکی از عجیب‌ترین برنامه‌های هیتلر بود. نازی‌ها تصمیم داشتند یک آینه بزرگ 1.6 کیلومتری که 35900 کیلومتر در بالای زمین بچرخد، را قرار بدهند. این ایده مانند این است که یک پسربچه با کمک یک آینه بزرگ چندین مورچه را از بین ببرد. هر موقع که کسی نازی‌ها را عصبانی می‌کرد، آن‌ها این آینه را به‌سوی آن دسته منحرف می‌کردند تا امواج خورشید را به سمت آن‌ها منعکس کند. این امواج سوزان می‌توانست همه‌چیز را بسوزاند.

همچنین آن‌ها می‌خواستند این آینه را به‌عنوان یک ایستگاه فضایی قرار دهند. در این صورت همیشه داخل این آینه افرادی را قرار می‌داد و اکسیژن و غذای کافی به آن‌ها اختصاص می‌داد. امروزه درباره کارایی این ایده رایزنی می‌شود. دانشمند مؤسس این ایده، هرمان ابرث، آن‌قدر به آن اطمینان داشت که پس از جنگ می‌خواست آمریکایی‌ها را متقاعد کند که آن را بسازند. اگر نازی بازهم فرصت داشتند آن را می‌ساختند و جهانیان با این ترس زندگی می‌کردند که در آسمان یک آینه بزرگ قرار دارد.

8. سعادت شرق آسیا

10 برنامه هیتلر که در صورت پیروزی نازی آن را دنبال می‌کرد

مسلماً ژاپن اهداف خاص خود را داشت. نازی‌ها و ژاپنی‌ها در میان خود جهان را تقسیم‌بندی کرده بودند. قرار بود که ژاپن بر کشورهای شرق نصف‌النهار 70 درجه – بخش اعظم هند و فراتر از آن – سلطنت کند و امپراتوری خود را شرق سعادتمند بنامد. این نام زیبا برای این طراحی شده بود که توجه شما را از اهداف سیاهشان بگیرد. سپس هرکدام از این کشورها رهبرانی داشتند که تربیت شده ارتش ژاپن بودند و سپس بر مردم سلطنت می‌کردند.

آن‌ها این برنامه را تقریباً آغاز کرده بودند. آن‌ها این برنامه را استقلال از امپریالیسم غرب نامیده و با شعار “آسیا برای آسیایی‌ها” می‌جنگیدند. اما مردم آسیا مجبور بودند که حکومت ژاپن را قبول کنند. زبان ژاپنی قرار بود زبان رسمی این منطقه شود و معلمان ژاپنی در همه‌جا دیده شوند و فرهنگ ژاپنی را به جوانان بیاموزند. استرالیا و نیوزلند هم قرار بود تحت تسلط ژاپن باشند. اگر نازی‌ها جنگ را پیروز می‌شدند سفیدپوستان را هدف قرار می‌دادند.

7. دیوار بزرگ نسل سازی

10 برنامه هیتلر که در صورت پیروزی نازی آن را دنبال می‌کرد

دفاع نازی از امپراتوری ژاپن از نصف‌النهار 70 درجه شرقی آغاز می‌شد. در آن زمان آن‌ها می‌دانستند که بین دو حکومت مهم جهان جنگی ایجاد خواهد شد و خود را برای آن آماده می‌کردند. راه‌حل آن‌ها این بود که در مرز ژاپن مهاجران آلمانی را قرار دهند که تا جایی که بتوانند بچه‌دار شوند. هر مرد لایقی که 12 سال به نازی‌ها خدمت کرده بود به یک مزرعه در مرزهای شرقی فرستاده می‌شد، یک مزرعه و تفنگ به او داده می‌شد و باید تا جایی که می‌توانست بچه‌دار شود.

این مردان باید با افراد محلی ازدواج می‌کردند و نمی‌توانستند همسران آلمانی خود را با خود ببرند. در این صورت ژن منطقه تغییر می‌کرد و نسلی از کودکان نیمه آلمانی به وجود می‌آمدند. هیتلر دستور داده بود که هرکدام از این مردان باید حداقل هفت کودک داشته باشند.

6. قرار دادن آمریکا و انگلستان رودرروی هم

10 برنامه هیتلر که در صورت پیروزی نازی آن را دنبال می‌کرد

هیتلر برخلاف قول و قرارهای داده شده به سرخپوستان علناً اعلام می‌کرد که در خصوص آمریکا هیچ برنامه‌ای ندارد. او در مصاحبه‌ای گفته بود که این کار همانند تهاجم به ماه است و فقط می‌تواند برای عده خاصی سودمند باشد. اما زمانی که آمریکایی‌ها به گفته‌های او گوش ندادند سخن خود را تغییر داد. “احساسات من نسبت به آمریکایی‌ها نفرت و کینه عمیق است. رفتار آمریکایی‌ها نشان می‌دهد که نیمی یهودی و نیمی برده هستند.”

بااین‌حال مطمئن نبود که بخواهد به آمریکا حمله کند. پیش از واردشدن آمریکا به مخمصه، هیتلر مطمئن بود که به رودرروی بریتانیا قرار خواهد گرفت. زمانی هم که آمریکا وارد شد برنامه بلندمدتشان این بود که بریتانیا را از گود خارج کنند. هیتلر معتقد بود که آمریکایی‌ها درهرصورت به بریتانیا حمله می‌کنند. و معتقد بود که بریتانیا آمریکا را منحل می‌کند. “امریکا و انگلستان سرانجام با نفرتی غیرقابل‌تصور با یکدیگر خواهد جنگید و یکی از آن دو از بین می‌روند.”

اگر آن‌ها این کار را انجام نمی‌دادند خودش این کار را انجام می‌داد. او سوگند یاد کرده بود که اگر آمریکا هنوز پابرجا می‌ماند، رایش سوم او را از صفحه روزگار محو می‌کرد.

5. اسیر کردن اروپای شرقی

10 برنامه هیتلر که در صورت پیروزی نازی آن را دنبال می‌کرد

همه ما می‌دانیم که نازی‌ها به دنبال نسل‌کشی یهودیان بودند اما داستان به همین‌جا ختم نمی‌شد. مردم اسلاو اروپای شرقی نژاد بعدی بود که نازی‌ها مقابل آن‌ها بودند. پس از جنگ هیتلر برخی از برنامه‌های خود را عملی کرد. برنامه آن‌ها این بود که اسلاوها و فرهنگ آن‌ها را از صحنه روزگار محو کند. اولین برنامه آن‌ها این بود که رهبران را از بین ببرند. پیش از آن‌که جنگ تمام شود، آن دسته از رهبران شوروی که ممکن بود مردم اروپای شرقی را ترغیب کنند تا به هویت خود افتخار کنند را از بین بردند.

اما اگر نازی‌ها روسیه را تصرف می‌کردند ممکن بود 31 میلیون اسلاو را به سیبری بفرستند تا در کمپ‌های اجباری کار کنند. بقیه هم به‌عنوان برده فروخته می‌شدند. و به‌جای آن‌ها 10 میلیون آلمانی فرستاده می‌شدند تا یک خانواده اصیل را آغاز کنند. درنتیجه در طی 30 سال، 50 میلیون اسلاو به پرده تبدیل شده یا کشته می‌شدند و تقریباً همه مردم اروپای شرقی محو می‌شدند.

4. شلیک به گاندی

10 برنامه هیتلر که در صورت پیروزی نازی آن را دنبال می‌کرد

در سال 1938، پیش از شروع جنگ، هیتلر به وزارت امور خارجه بریتانیا گفت که بهتر است به گاندی حمله کنند و اگر این کار مؤثر واقع نشد چندین رهبر را به قتل برسانند تا شورش خاموش شود. هیتلر معتقد بود که بریتانیا آن‌جور که باید در مقابل آزادی خواهان قرار نگرفته است. او معتقد بود که هندی‌ها از نژاد بی‌ارزشی هستند که باید تحت سلطه آریایی‌ها باشند و اگر جهان را تصاحب می‌کرد این نظرات را عملی می‌نمود.

پس از شدت گرفتن جنگ، نفرت هیتلر نسبت به هند فرصت‌های خوبی در اختیارش گذاشت. یک رهبر هندی به نام سوبهاس چاندرا به برلین رفت و پیشنهاد داد که برای شورش علیه بریتانیا به آن‌ها کمک کنند. او حتی امضای هزاران نفر را دریافت کرد تا با او همراه شوند اما تعصبات هیتلر به او اجازه نداد تا از آن‌ها حمایت کنند.

سپس چاندرا از ژاپن کمک گرفت و قرار شد که هند بخشی از آسیای شرقی سعادتمند تحت سلطه ژاپن باشد. اما اگر جنگ جهانی سومی پدید می‌آمد و نازی‌ها ژاپن را منحل می‌کردند، هیتلر به مردم هند یک درس حسابی می‌داد.

3. اسیر کردن تمام مردان بریتانیایی

10 برنامه هیتلر که در صورت پیروزی نازی آن را دنبال می‌کرد

همانطورکه جنگ شدت گرفت و بریتانیایی‌ها از درگیر شدن در آن خودداری کردند، هیتلر از دست آن‌ها عصبانی شد و برای از بین بردن آن‌ها برنامه‌هایی در نظر گرفت. اگر بریتانیایی‌ها به دست نازی‌ها می‌افتادند، باید از فنون جدیدی پیروی می‌کردند. تمام مردان 17 تا 45 سال باید در اروپا به کار اجباری می‌پرداختند.

زنان و کودکان باید در خانه می‌ماندند تا زمانی که پسران حداقل به 17 سال می‌رسیدند، تمام دارایی‌شان غارت می‌شد و هرکس که مقاومت می‌کرد در دم کشته می‌شد. این نقشه وحشتناکی بود که به همین‌جا ختم نمی‌شد. هنریش هیملر نظر دیگری داشت. او اعتقاد داشت که باید به‌محض تصرف بریتانیا، 80% جمعیت آنجا را در دم نابود کرد.

2. اجازه دادن به مسلمانان به حکومت در خاورمیانه

10 برنامه هیتلر که در صورت پیروزی نازی آن را دنبال می‌کرد

درکمال تعجب باید گفت که هیتلر حامی مسلمانان بود. او و هیملر معتقدند بودند که آلمان یک کشور مسیحی است. اما آن‌ها باور داشتند که دین محمد با ما سازگارتر است تا مسیحیت. او در ابتدا قول خاورمیانه را به ایتالیا داد. اما پس از شروع جنگ عقیده‌اش را تغییر داد. او به مفتی اورشلیم، یعنی حاج امین الحسینی محبت خاصی پیدا کرد زیرا او به هیتلر گفت که دشمنان ما و شما مشترک هستند: “انگلیسی‌ها، یهودیان و کمونیست‌ها.”

الحسینی می‌خواست طی یک شورش فاشیستی علیه بریتانیا حمله کند، اما هیتلر به او گفت که صبر کند تا جنگ با شوروی به پایان برسد. اما طی یک برنامه باهم تصمیم گرفتند که یهودیان فلسطین را به قتل برسانند. پس‌ازاینکه نازی به شکست نزدیک شد، هیتلر خود را سرزنش می‌کرد که چرا به مسلمانان بیشتر نزدیک نشده، بخصوص پس‌ازاینکه ایتالیا به او پشت کرد. “ما می‌توانستیم کشورهای مسلمان را آزاد کنیم. فقط تصور کنید اگر به آن‌ها کمک می‌کردیم چه اتفاقی رخ می‌داد!”

اگر او در جنگ پیروز می‌شد این کار را انجام می‌داد. او خاورمیانه را به سرزمینی تبدیل می‌کرد که فاشیست‌ها و مسلمانان بتوانند درکنار هم زندگی کنند.

1. تبدیل کردن اروپای شرقی به مذهب شاهدان یَهُوَه

10 برنامه هیتلر که در صورت پیروزی نازی آن را دنبال می‌کرد

البته ممکن نبود که کل امپراتوری نازی مسلمان شود. اما اگر هیملر راه خودش را می‌رفت کل اروپای شرقی به یک مذهب دیگری گرایش پیدا می‌کرد: شاهدان یَهُوَه.

نازی‌ها در اردوگاه‌ها ده‌ها هزار نفر از شاهدان یَهُوَه را قتل‌عام کردند، اما بااین‌حال هیملر برای این مذهب احترام خاصی قائل بود. “اگر آلمان می‌توانست تعصبات آن‌ها را فروکش کند، در آن صورت آلمان قوی‌تری می‌داشتیم.”

به نظر هیملر، این مذهب صلح‌دوستی و تعصباتی داشت که باعث می‌شد که سخت تلاش کنند و در مقابل رژیم فاشیست مقاومت‌های بیهوده به خرج ندهند. او حتی به افسرانش دستور داده بود که این مذهب را در اروپای شرقی توسعه دهد.

این موارد حقایقی بودند که در صورت زندگی در سایه نازی با آن‌ها مواجه بودیم: اسارت، قتل‌عام، سلاح‌های مرگ‌بار و نابودی.

                               

دیدگاه‌ها (39)

بستن فرم

  1. استاد اعظم

    اردیبهشت 26, 1402

    هیتلر هرکاری کرد به خودش مبوطه ولی بعد از مرگ یا ناپدید شدنش یا هر چیز دیگه خیلی چیز های بیخودی رو بهش نسبت دادن
    از جمله هولوکاست و کشتار یهودیان،که بهانه ی ساخته شدن اسرائیل شد!

    پاسخ

  2. S

    آبان 13, 1400

    بزرگ ترین دروغ زنده باد هیتلر بزرگ ✋🌹

    پاسخ

  3. امپراتور

    فروردین 2, 1400

    با سلام . فقط یک نقطه را میخواستم راجب هیتلر بگم.این نسل کشی یهودیان توسط هیتلر یک کذب محض است. فوقش دستگیر می کردند یا زندان می بردند بعد آزادشون می کردند. ولی متفقین یک لافی بسته. اینو گفتم تا فکر نکنید که هیتلر کلی یهودی کشته.

    پاسخ

  4. رضا

    دی 13, 1399

    روحت شاد مرد بزرگ آدولف هیتلر
    تک به تک مردم ایران از شکست شما آزاد مردان و دانشمندان آزرده خاطر و ناراحت هستند ای کاش ما بودیم و در رکاب شما با کمونیستها و یهودیان و آمریکا و هر آشغال دیگه جنگ میکردیم .
    هایل مرد بزرگ

    پاسخ

  5. رضا

    شهریور 18, 1399

    تاریخ رو برندگان جنگ مینویسن، این اراجیف رو درباره هیتلر باور نکنید. هیتلر کارهای خوب و بزرگ زیادی انجام داده

    پاسخ

    • زیدان در پاسخ به رضا

      شهریور 18, 1399

      هیتلر فقط به فکر چیز های بزرگ برای مردمش بود…

      پاسخ

  6. شیرین

    اسفند 29, 1398

    واقعا حیف شد که شسکت خورد..واقعا حیف شد که شما جای یهودی ها نبودین که قتل عام بشین..ای کاش بودین و خودتون و خانواده تون همگی جوری نیست میشدین که انگار هیچ وقت نبودین …مرگ خوبه فقط برای همسایه..این همه آدم عزیزانشون جلو چشماشون پرپر شدن..
    یه سری ها انقد جوگیرند و انقدر ذهنشون بسته است که همیشه رویاهاشون رو از تو گذشته هایی که از دست رفته می بینن..اگه فلانی بود اینجوری میشد..اگه اون یکی بود الان ما آپولو هوا میکردیم..اگه الان خواجه حافظ شیرازی خدا بود ما الان ماست دوغ خیار بودیم ..اگه..
    کاری ندارم که الان دنیا چجوری بود چون من مثل شما خدا نیستم که انقدر به قطعیت در مورد آینده علم غیب داشته باشم و بگم اگه بود فلان بود ..
    فقط میدونم انقدر پست بود که جون این همه انسان رو گرفت..آخه به چه حقی..آدمی که خودش رو برتر بدونه از نظر من حقیرترینه…
    نژاد برتر..اونهایی که طرفدارشن لطفا زود تر برن پیش روانپزشک تا کار دست کسی ندادن..
    ما انسانیم .. خوی حیوانی برای حیوان هاست. البته بلانسبت حیوون..کدوم حیوونی برای رسیدن به اهداف خودش اینطوری نسل کشی میکنه..بله دقیقا باید یه جوری با این حرفای رویایی و وعده هایی کذایی مردمش رو خام کنه و هواخواه بطلبه ..چه لباسی زیبنده تر از این که قرار دنیا بهشت بشه..
    کاش خودکشی نمیکرد و اول شکنجه روحی و بعد تیکه تیکه اش می کردن این روانی کثیف رو..

    پاسخ

    • حسین در پاسخ به شیرین

      فروردین 15, 1399

      هیتلر هیچوقت به مرو کسی راضی نبود ولی جنگ همیشه چهره زشتی داره

      پاسخ

      • حمید در پاسخ به حسین

        مرداد 9, 1399

        می‌دونم تو‌اون موقع حتما وردست هیتلر بودی که دقیقا می‌دونی هیتلر هیچ وقت به مردن کسی راضی نبوده

        پاسخ

    • آریا در پاسخ به شیرین

      شهریور 14, 1399

      دوست عزیز هیتلرمرد بزرگی بود شما خیلی چیزهارو نمیدونی خیانت یهودنمیدونی !بروکتاب نبردمن بخون نوشته خودهیتلر چرا یهودها از نظرش بد شمابروبخون مناقع فاتحان جنگ بخون هیتلر مردبزرگی بود

      پاسخ

    • محمد حسین در پاسخ به شیرین

      اردیبهشت 19, 1402

      هیتلر زنده است وخود وشی نکرد و ارتش شوروی یک و هفت دهم درصد جهان راکشت اما هیتلر ۰/۷ پس ریس هرتش شوروی بسیار کثیف تر بوده و همینطور در المان هیتلر به تمام کودکان بی سرپرست و فقیر شخصا و بی محافظ سر زد و به انه کمک مالی کرد و هیتلر ارتش قدرت و ارتش نوساز را تاسیس کرد که به دنیا کمک میکرد هیتلر یک افسانه بود و خود کشی نکرد ودر سال ۲۰۲۲ در ارژانتین فوت کرد و ژنتیکش با هیتلر مرموز متابقت داشت

      پاسخ

    • استاد اعظم در پاسخ به شیرین

      اردیبهشت 26, 1402

      داداش تا طرف زنده بود که این اتهام هارو بهش نمیزدن، برو یکم مطالعه کن هیتلر بهانه ای شد برا یهودیا که بریزن تو فلسطین قریب به میلیون آدم بیگناه رو سلاخی کنن و کسی هم چیزی نفهمه

      پاسخ

  7. Mehdi

    اسفند 27, 1398

    واقعا این مقاله یه طرفه نوشته شده هیتلر واقعا آدم بزرگیه

    پاسخ

  8. کیارش

    آذر 10, 1398

    من هیچ وقت هیتلرو نشناختم انقدر که عجیب و دیوانست
    چه فکر هایی تو سرش داشته

    پاسخ

  9. دیاکو

    آذر 10, 1398

    آدم باید کمی منطقی باشه شما دنیای امروز رو نگاه کنید که انگلیسی ها و آمریکایی ها اونو به گند کشیدن هیتلر می دونست این کشور ها چقد رزل و پستن ولی از یک منطق هیتلر خوشم نیومد که به مسلمونا علاقه داشت

    پاسخ

  10. فقط یک جمله میگم باقیش رو میفهمی برادری که این مطلب رو نوشتی !
    ژاپن و آلمان الان جزو پیشرفته ترین کشور های جهان هستند پس بفهم اگه دنیا رو همچین کشور هایی الان داشتند وضع دنیا انقدر آشفته نبود ، حتی شاید دنیا الان به بالاترین تکنولوژی ها هم رسیده بود .

    پاسخ

    • We Are Not Your Kind در پاسخ به علیرضا رجب پور

      آذر 6, 1398

      نه رفیق این مطلب کپی از منابع خارجیه و نویسنده فقط ترجمه کرده. و اتفاقا درست هم هست فقط ایشون منابع رو اصلا عنوان نکردن که یه موقع دستشون خسته نشه! آلمان کشور نژاد پرست و شیطانی نیست، هیتلر بود که کارهای بدی در حق دنیا کرد. اگه یکسری از مردم آلمان هنوز نژاد پرست هستن، بدلیل آموزش‌هات ترسناکیه که هیتلر به اون‌‌ها داده.

      پاسخ

  11. علی

    اردیبهشت 9, 1398

    به نظرم تعجیل تو جمله به شوروی‌باعث شکست نازی ها شد!
    باید بعد از غلبه ی کامل به بریتانیا و آفریقا و خاورمیانه ترتیب استالین رو میداد!
    رزولت هم آدم ترسویی بود میشد از پسش‌بر‌اومد
    حیف که نشد

    پاسخ

  12. حقیقت رو از برنده جنگ پرسیدن یعنی همین کاش بجای این میفهمیدین کی اول برای شروع نشدن جنگ پیک فرستاد و کی پیک اونو زندانی کرد چرا جنگ شروع شد و کی شروع کرد ……

    پاسخ

  13. عرفان

    بهمن 13, 1397

    حیف که تاریخ توسط فاتحان نوشته میشه مخصوصا تاریخی که فاتحش آمریکا باشه

    پاسخ

    • رودلف در پاسخ به عرفان

      اسفند 16, 1397

      بدبختی این مضخرافتی که اینجا دیدید آمریکایی ها و فاتحان هم نمیگن بلکه یک آدم بیکار بی دانش که اصلا تلاش نمیکنه فکر کنه (البته تعدادشون زیاده) داره میگه بالاخره یک روز همه ی جهان رسوایی شما را خواهد دید من شما را رسوا خواهم کرد به انتظار لویاتان بمانید….

      پاسخ

  14. زنده باد آلمان زنده باد نسل برتر آریایی.هایل هیتلر.زنده باد نازی ها.پیشوای من فقط هیتلر.درود بر هیتلر بزرگ.ای کاش هیتلر جهان رو تصرف میکرد الان همه چی تکمیل بود.روحت شاد همیشه بیادتم پیشوای من یادت همیشه در دلم باقی می ماند.زنده باد آلمان نازی.

    پاسخ

    • پارسا در پاسخ به حسین عاشق هیتلر4979

      دی 10, 1397

      آدمهایی که مشکل روحی روانی دارن طرفدار هیتلرن..
      کسی که یه خورده از انسانیت بویی برده باشه طرفدارش نمیشه.
      شرم به کسایی که نژاد پرستن

      پاسخ

      • مهران در پاسخ به پارسا

        اسفند 16, 1397

        شما نه میدونی نژاد پرستی چیه نه انسانیت نه رحم و مروت شما مثل یه بچه کوچک فقط شنیدی و تعابیرت از کلماتی که به کار بردی مثل یه بچه خردساله یک روز خودت هم طرفدار هیتلر خواهی شد فقط منتظر آن روز باش چون در آن روز عقل تو کامل شده است.

        پاسخ

        • Mahdi در پاسخ به مهران

          تیر 25, 1398

          کاشکی هتلیر پیروز میشد و قوم پشتون افغانستان که از نژاد هندی پاکستانی هست را قتل عام میکرد تا ما آواره نبودیم و آمریکای وجود نداشت و ژاپن نیز دست کشورهای غربی را از آسیا کوتاه کرده بود

          پاسخ

      • یحیی در پاسخ به پارسا

        مرداد 19, 1398

        سلام دوست عزیز.تند روی نکنید. شما تا حالا حرف های متحدین درباره جنگ رو خوندید؟ درباره صلح طلبی هیتلر چی؟ چرا مثل طوطی حرف های بقیه رو تکرار می کنی؟اگه جای بحث داری و دیدگاهی درباره تاریخ داری، بسم الله. این گوی و این میدان.

        پاسخ

        • We Are Not Your Kind در پاسخ به یحیی

          آذر 6, 1398

          درود بر شما، بالاخره یک حرف درست دیدم تو این تاپیک

          پاسخ

        • تایتان در پاسخ به یحیی

          اسفند 28, 1398

          آره هیتلر خیلی صلح طلب بود..
          حمله ش به لهستان هم دروغه..
          قبلشم اتریش و چکسلواکی رو ضمیمه آلمان کرد هم دروغه
          بحث با امثال شما بیفایده س
          طرفدار هیتلر باش
          شب و روزگار خوش

          پاسخ

          • عطا در پاسخ به تایتان

            اسفند 28, 1398

            با فاشیست جماعت نباید بحث کرد یکی اینا یکیم کومونیستا

            پاسخ

          • رضا شکری نژاد در پاسخ به تایتان

            فروردین 12, 1399

            هیتلر پست بود او از مسلمانان استفاده ابزاری میکرد اون میخواست کاتولیک را ازبین ببرد این آدم کجا صلح طلب بود این آدم از نژاد ابلیس بود.

            پاسخ

      • AMIN در پاسخ به پارسا

        اسفند 28, 1398

        هی تو
        چیزی از انسانیت میدونستی از این حر.و.م.ز.اد.ها حمایت نمیکردی.
        تاریخ لعنتی رو فاتحان مینویسن.
        بعدش
        المان قبل ادولف شبیه به ایران تو دوره این احمد شاه و بدتر از این وجود نداشت شده بود
        هیتلر سرزمینی ساخته بود که امریکا و هر کشور پیشرفته ای هنوز به اون سرزمین و تکنولوژی نازی دوره هیتلر نسبت به زمان خودش نرسیده .
        هیتلر این یهودی های ح.ر.و.م.ی از اون زمان میشناخت و میدونست چه کسایی هستن .
        زمانی که یهودی ها داشتن از طرف امریکا به فلسطین فرستاده میشدن هیتلر یه نامه نوشت: که هر سکه ای شما خرج یهودی ها میکنین با همون سرزمینتون رو میگیرن که الان هم میتونی ببینی.
        الان این نازی طور هایی که میبینی تتو دارن و کارای عجیب غریب میکنن اینا یه مشت نون گیر هستن از طرف امریکا و نازی ها هیچ وقت اینطوری نبودن .
        الان ببین تو دنیا هرکی اسمش رو عوض میکنه یا در هر صورتی ادولف یا هیتلر یا هر چیزی که هیتلر مربوط باشه ممنوعه و اگر کسی بزاره سلاخیش میکنن یه جوری نیست و نابودش میکنن .
        فک کن هیتلر چه فردی بوده و از کار هاشون خبر داشته و چه ضربه ای زده که خنوز هم از اسمش میترسن .
        یه خورده فکر کن منم جای تو بودم و اطلاعاتی نداشتم همینارو میگفتم .
        الان تو فیلم ها میبینی ادم حیوونی نشونش میدن جای تعجب نیست .

        پاسخ

      • عطا در پاسخ به پارسا

        اسفند 28, 1398

        دقیقا

        پاسخ

      • عطا در پاسخ به پارسا

        اسفند 28, 1398

        جوری از بمباران اتمی ژاپن انتقاد میکنن که انگار ژاپن یه سرزمین مقدس بود که هیچ جنایتی نداشت در حالی که تو جنایت کار بودن روی آلمان و شوروی رو هم سفید میکرد….یه داعشی بود یرای خودش ژاپن….من موندم این فاشیستا و البته کومونیستا اگه این جمله تاریخ را فاتحان مینویسند رو نداشتند میخواستن چیکار کنند……

        پاسخ

        • استاد اعظم در پاسخ به عطا

          اردیبهشت 26, 1402

          برادر من شاید باورت نشه ولی هیروشیما و ناکازاکی شهر نظامی نبودن !

          پاسخ

    • M.H در پاسخ به حسین عاشق هیتلر4979

      اسفند 28, 1398

      گناه هیتلر تنها این بود که جنگ رو باخت .واقعا شما بگید کی میتونه بدون شلیک حتی ۱گلوله دوکشور رو بگیره ویا سطح تسلیحاتی یک کشور شکست خورده رو به ۹۰درصد سطح تسلیحاتی بریتانیا برسونه.
      قبول کنیم آدولف هیتلر بیشتر از یک افسانه بود…

      پاسخ

    • مرتضی در پاسخ به حسین عاشق هیتلر4979

      اردیبهشت 26, 1399

      احسنت واقعا منم عاشق هیتلر هستم

      پاسخ

  15. منصور

    آذر 28, 1397

    تمام دنیا آلمان و ژاپن امروز بود در صورت پیروزی ایشان

    پاسخ