اکران فیلم Bullet Train با بازی برد پیست برای سومین‌بار به تعویق افتاد

فیلم اکشن «قطار گلوله» با بازی برد پیت یک هفته پس از تاریخ اکران قبلی خود و در تاریخ 29 جولای (7 مرداد) و با تأخیر دیگری وارد سینماها می‌شود. این فیلم بر اساس یک رمان ژاپنی ساخته شده است. این فیلم پیت را در نقش لیدی باگ دنبال می‌کند، یک قاتل کارکشته که سعی می‌کند تمام قتل‌ها را پشت‌سر بگذارد، زمانی که به ماموریت جدیدی داده می‌شود برای به‌دست آوردن کیفی که در قطار گلوله است، سفری از توکیو به موریوکا را آغاز می‌کند.

اما به‌سرعت مشخص می‌شود که او تنها قاتل آموزش‌دیده در این قطار نیست و تعدادی از قاتلان نیز به‌دنبال همین پرونده هستند. از آنجایی که همه آنها نمی‌توانند به یکدیگر یا افرادی که این قرارداد را به آنها منعقد کرده اند اعتماد کنند، باید برای زنده ماندن در سفر بجنگند و در عین حال تلاش کنند تا بفهمند واقعاً در مورد این پرونده و این شغل چه اتفاقی می‌افتد.

«قطار گلوله» توسط «دیوید لیچ» کارگردانی شده است که کارگردانی فیلم «جان ویک» و همچنین «ددپول 2»، «بلوند اتمی» و «هابز و شاو» بوده است. او بدون شک اکشن خاص خود را به این فیلم خواهد آورد. فیلمنامه توسط «زاک اولکویچ» نوشته شده است. لیچ همچنین به همراه «کلی مک کورمیک» و «آنتوان فوکوا» به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم