آدام درایور، لارنس فیشبرن، فارست ویتاکر و ناتالی امانوئل به جدیدترین اثر فرانسیس فورد کاپولا به‌نام Megalopolis ملحق شدند

تنها چند ماه پیش بود که خبر ناامیدکننده‌ای را دریافتیم که اسکار آیزاک دیگر برای بازی در فیلم «مگالوپلیس» (Megalopolis)، به نویسندگی و کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا»، که دهه‌ها در دست ساخت است و هزینه‌ای برابر با 100 میلیون دلار خواهد داشت، حاضر نخواهد شد. با این حال، فیلمساز افسانه‌ای سه‌گانه «پدرخوانده» (The Godfather) برای یافتن بازیگر جایگزین مشکل چندانی نداشت. همانطور که به‌تازگی اعلام شد، آدام درایور برای ایفای نقش اول این فیلم قرارداد امضا کرده است و بازیگران دیگری از جمله «فارست ویتاکر»، «ناتالی امانوئل»، «جان وویت» و «لارنس فیشبرن» به لیست رسمی بازیگران این فیلم پیوسته‌اند.

به گزارش ددلاین، فیلم «مگالوپلیس» یک درام معاصر گسترده است که چنین توصیف شده: “سرنوشت رم دامنگیر دنیای مدرنی است که قادر به حل مشکلات اجتماعی خود در این داستان حماسی جاه‌طلبی سیاسی، نبوغ و منافع متضاد نیست.” این داستان در گذشته خلاصه شده است: “مبارزه‌ای برای ایجاد یک آرمان‌شهر پس از یک حادثه که شهری مانند نیویورک را به بازسازی سوق می‌دهد.”

مطمئناً این یکی از بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین آثاری است که این فیلمساز تحسین‌شده قصد ساخت آن را داشته است و به اعتراف خودش، آن‌هایی که پرمخاطره‌ترین هستند، در طول زمان بهترین‌ها را به‌پا می‌کنند. تمایل خستگی‌ناپذیر کاپولا برای آوردن «مگالوپلیس» به پرده بزرگ نشان می‌دهد که آخرین فیلم از این غول 83 ساله سینما می‌تواند به زندگی حرفه‌ای ارجمند کاپولا پایان دهد – البته با این فرض که با جاه‌طلبی‌های بزرگ او مطابقت داشته باشد. دیدن شباهت‌های بین فیلم بعدی کاپولا و شخصیت‌هایی که درون آن یافت می‌شوند، کار سختی نیست.

هنوز تاریخ اکران دقیقی برای این فیلم اعلام نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم