رونمایی از پوستر رسمی فیلم ترسناک Crimes of the Future

کمپانی نئون از اولین پوستر جدیدترین فیلم «دیوید کراننبرگ» به‌نام «جنایات آینده» (Crimes of the Future) رونمایی کرده است. این فیلم علمی-تخیلی و ترسناک در جشنواره فیلم کن 2022 اکران می‌شود، جایی که برای دریافت نخل طلای معتبر رقابت خواهد کرد.

«جنایات آینده» نشانگر بازگشت کراننبرگ به وحشت بدن است، ژانری که شاید مترادف‌ترین ژانر با آن باشد. پوستر جدید پس از اینکه قبلاً تریلرها و سایر مواد تبلیغاتی فیلم را دیده بودیم منتشر شده و شخصیت «ویگو مورتنسن» را نشان می‌دهد که روی تختی شبیه اندام دراز کشیده و تحت یک عمل پزشکی قرار می‌گیرد.

«جنایات آینده» با بازی «ویگو مورتنسن» در نقش اول همراه است، شخصیت مشهوری که از بدن خود به‌عنوان بوم نقاشی استفاده می‌کند و نمایش‌هایی را اجرا می‌کند که در آن مردم می‌توانند شاهد دگردیسی اندام‌های داخلی او باشند. اگر این فرض برای شما بسیار آزاردهنده به‌نظر می‌رسد، باید بگوییم که تصاویر استفاده شده توسط کراننبرگ حتی اعصاب خردکن‌تر هستند.

«کریستین استوارت» و «لئا سیدو» دو ستاره دیگر این فیلم می‌باشند. «جنایات آینده» پس از اکران در جشنواره فیلم‌ کن، از تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) در سینماها اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم