نقش‌آفرینی رالف فاینز در فیلم هیجان‌انگیز Conclave

بعد از بازی در نقش «دوک آکسفورد» در فیلم «مرد شاهان» (The King’s Man)، رالف فاینز در نقش اصلی در فیلم هیجان‌انگیز توطئه مذهبی «ادوارد برگر» به‌نام «محرمانه» (Conclave) دیده می‌شود. این بازیگر با پیوستن به این فیلم در کنار بازیگرانی مانند «جان لیتگو»، «استنلی توچی» و «ایزابلا روسلینی» بازی خواهد کرد.

فیلم «محرمانه» اقتباسی از رمان «رابرت هریس» به همین نام است و داستان رازها و درام پنهان در پس مرگ پاپ را روایت می‌کند. در حالی که کاردینال‌ها از سراسر جهان به واتیکان می‌آیند، کاردینال لوملی (فاینز) باید در راس آن قرار گیرد و آنها را رهبری کند تا تصمیم خود را برای انتخاب رئیس جدید کلیسای کاتولیک بگیرند. با پیشروی روند، اسرار پیرامون پاپ متوفی راه خود را به سطح می‌آورند و کاردینال لوملی را به سفری پر رمز و راز و دسیسه می‌فرستد تا لایه‌های عمیقاً مدفون شده را قبل از اینکه توسط شخص دیگری کشف شود، کشف کند.

لیثگو با فاینز در نقش کاردینال لوملی، کاردینال ترمبلی، توچی در نقش کاردینال بلینی و روسلینی در نقش خواهر اگنس را ظاهر خواهند شد. فیلم «محرمانه» در بازار جشنواره فیلم کن به فروش گذاشته خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم