تریلر فیلم Cha Cha Real Smooth با بازی داکوتا جانسون منتشر شد

Apple TV+ تریلر جدیدی از فیلم جدید Cha Cha Real Smooth منتشر کرده است، یک درام درباره عدم قطعیت پس از دانشگاه با بازی داکوتا جانسون و کارگردانی «کوپر رایف». این فیلم از جشنواره فیلم ساندنس 2022 در حال پخش است، جایی که به دلیل نمایش خامش از روابط عشقی واقعی مورد تحسین قرار گرفت.

تریلر منتشر شده، ما را با اندرو (رایف) آشنا می‌کند، مرد جوانی که از دانشگاه بیرون می‌آید و نمی‌داند با زندگی‌اش چه کند. اندرو در یک رستوران فست فود کار می‌کند، با والدین و برادر کوچکترش زندگی می‌کند و احساس می‌کند که باید کارهای بزرگی انجام دهد. اما در عوض، او به مرور زمان نگاه می‌کند. با این حال، به‌زور سرنوشت، اندرو متوجه می‌شود که می‌تواند از مهارت‌های مردمی خود برای کسب درآمد به‌عنوان شروع‌کننده مهمانی در Bar Mitzvahs استفاده کند. او برای بهتر کردن اوضاع، در یکی از این مهمانی‌ها با یک زن فوق‌العاده به نام دومینو (جانسون) آشنا می‌شود.

در حالی که اندرو خوشحال و مشتاق پذیرش فرصت‌های جدید است، دومینو در حالی که با دخترش لولا (ونسا بورگارت) زندگی می‌کند، غم و اندوه دائمی دارد. با این حال، دومینو به‌سرعت تحت تأثیر توانایی اندرو در ایجاد احساس آرامش در دختر درونگرا خود قرار می‌گیرد و از او می‌خواهد که نظاره‌گر لولا باشد. با این حال، نزدیک شدن بیش از حد ممکن است برای همه خطرناک باشد، زیرا اندرو و دومینو عاشق یکدیگر می‌شوند، که می‌تواند یک فاجعه باشد. این به این دلیل است که اندرو هنوز سردرگم است و ممکن است برای پیوستن به یک خانواده کامل آماده نباشد. در مورد دومینو، او با شخص دیگری نامزد کرده است و نمی‌خواهد چیزی را به خطر بیندازد.

کمدی-رمانتیک Cha Cha Real Smooth در تاریخ 17 ژوئن (27 خرداد) از سرویس اپل‌تی‌وی+ منتشر خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم