رونمایی از اولین تریلر فیلم Avatar: The Way of Water

پس از بیش از یک دهه انتظار، بالاخره تریلر «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) منتشر شد تا ما را به مناظر زیبای سیاره بیگانه پاندورا بازگرداند. دنباله بسیار موردانتظار «جیمز کامرون»، اولین فیلم از چهار فیلم جدید است که در جهان دوستدار محیط زیست فوق‌العاده اتفاق می‌افتد و انتظار می‌رود افسانه‌ای را گسترش دهد که فیلمساز رویایی تنها در اکران اولیه 2009 سطح آن را ترسیم کرد.

این تریلر، جیک سالی (سام ورتینگتون) و نیتیری (زوی سالدانا) را چهارده‌سال پس از وقایع فیلم اول نشان می‌دهد، زمانی که کاوشگر انسانی تصمیم گرفت برای همیشه در بدن یک بیگانه آبی گیر افتاده باشد. جیک و نیتیری پس از همیشه با خوشحالی زندگی می‌کنند و اکنون والدین مغرور یک پسر جوان آبی هستند. با این حال، صلح در پاندورا دوام نخواهد آورد، زیرا انسان‌ها برای عذاب سیاره بازگشته‌اند و این منجر به رویارویی جدیدی بین گونه مهاجم و مردم بومی پاندورا می‌شود. این تریلر همچنین تاکید می‌کند که چگونه دنباله آن درباره نسل جدید است و پسر جیک و نیتیری را در کانون توجه قرار می‌دهد و او را به رهبر یک ماجراجویی جدید تبدیل می‌کند.

اولین تریلر «آواتار: راه آب» نشان می‌دهد که چگونه استودیوی قرن بیستم از هیچ هزینه‌ای در توسعه این دنباله دریغ نکرده است. در حالی که فیلم اول به اندازه کافی صحنه‌های هیجان‌انگیز دارد، یکی از دلایل اصلی که آواتار را به یک غول بزرگ پرفروش تبدیل کرد، رویکرد نوآورانه آن به 3D و CGI بود که به مخاطب این امکان را می‌داد که احساس کنند در فیلم هستند. با توجه به اینکه CGI-blockbuster مدتی است بر بازار مسلط شده است، دنباله‌ها نمی‌توانند کمتر خیره کننده باشند. با این حال، تریلر این فیلم نوید کاوش در گوشه‌های خارق‌العاده جدید پاندورا را می‌دهد.

فیلم «آواتار: راه آب» در تاریخ 16 دسامبر (25 آذر) راهی پرده سینما خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم