قسمت دوم Doctor Strange با 185 میلیون دلار فروش بزرگترین افتتاحیه سال 2022 را رقم زد

«دکتر استرنج در جهان دیوانگی» با فروش خیره‌کننده 185 میلیون دلاری در افتتاحیه خود، برای اولین‌بار در رتبه اول برآوردهای محافظه‌کارانه دیزنی قرار گرفت. این فیلم ابرقهرمانی نتوانست همانطور که بسیاری پس از فروش تماشایی 90 میلیون دلاری آن در روز اول پیش‌بینی می‌کردند، افتتاحیه‌ای بیش از 200 میلیون دلار داشته باشد، اما فروش 185 میلیون دلاری در افتتاحیه چیزی نیست که بتوان آن را یک شکست نامید.

این فیلم تنها در روز اول از کل فیلم‌های آخر هفته قبلی خود پیشی گرفت که نشان می‌دهد فیلم‌های مارول پس از عملکرد ضعیفی که در سال 2021 در گیشه داشتند، رفته‌رفته به قدرت خود بازمی‌گردند. برای مثال، سال گذشته «بلک ویدو» 80 میلیون دلار در سینماها و 60 میلیون دلار دیگر با دسترسی پرمیوم دیزنی پلاس، «شانگ‌چی و افسانه ده حلقه» 75 میلیون دلار و «اترنالز» 71 میلیون دلار در افتتاحیه خود به‌دست آوردند.

«مرد عنکبوتی« راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) در ماه دسامبر با 260 میلیون دلار عرضه شد، اما این فیلم یک اثر از سونی بود. «دکتر استرنج در جهان دیوانگی» که «بندیکت کامبربچ» را در نقش اصلی خود دارد، حالا برای رکوردشکنی آخرین قسمت مجموعه «مرد عنکبوتی» در گیشه رقابت خواهد کرد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم