تریلر جدیدی از فیلم ترسناک Crimes Of The Future منتشر شد

فیلم ترسناک «جنایات آینده» اولین پروژه «دیوید کرانزبرگ» بعد از فیلم «نقشه‌ی ستار‌ه‌های سینما» (Maps to the Stars) در سال 2014 است که قرار است در جشنواره فیلم کن نیز به رقابت بپردازد.

«جنایات آینده» با بازی «ویگو مورتنسن» در نقش اول همراه است، شخصیت مشهوری که از بدن خود به‌عنوان بوم نقاشی استفاده می‌کند و نمایش‌هایی را اجرا می‌کند که در آن مردم می‌توانند شاهد دگردیسی اندام‌های داخلی او باشند. اگر این فرض برای شما بسیار آزاردهنده به‌نظر می‌رسد، باید بگوییم که تصاویر استفاده شده توسط کراننبرگ حتی اعصاب خردکن‌تر هستند.

در آینده‌ای نه چندان دور، «جنایت آینده» در زمانی اتفاق می‌افتد که انسان‌ها می‌توانند آزادانه بدن خود را بدون احساس درد تغییر دهند، اندام‌های جدید را مدل کنند و از جراحی به‌عنوان شکل جدیدی از تعامل جنسی استفاده کنند. در تریلر منتشر شده، سائول داوطلب می‌شود تا محدودیت‌های دستکاری بدن را بیابد، به این امید که بفهمد قبل از اینکه انسان بودن را متوقف کنیم چقدر می‌توانیم از خودمان تغییر کنیم.

«کریستین استوارت» و «لئا سیدو» دو ستاره دیگر این فیلم می‌باشند. «جنایات آینده» پس از اکران در جشنواره فیلم‌ کن، از تاریخ 3 ژوئن (13 خرداد) در سینماها اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم