نقش‌آفرینی الیزابت بنکس در درام پزشکی A Mistake به کارگردانی کریستین جفز

«الیزابت بنکس» برای پیوستن به جدیدترین فیلم «کریستین جفز»، «یک اشتباه» (A Mistake) در نقش اصلی قرارداد امضا کرده است. جفز در کنار کارگردانی این فیلم، فیلمنامه را نیز از رمانی به همین نام اثر «کارل شوکر» اقتباس کرده است. جفز و بنکس با اعتبارات متعددی که دارند این داستان زنانه رو به جلو را به نمایش خواهند گذاشت.

«یک اشتباه» بر دنیای الیزابت تیلور (بنکس) متمرکز است، یک جراح زن که مجبور است با شرایطش بجنگد تا راه خود را در حرفه زن ستیز و تحت سلطه مردانه باز کند. دکتر تیلور با استعداد و اراده‌ای باورنکردنی در صدر قرار می‌گیرد و تنها مشاور زن در بیمارستان خود می‌شود. وقتی یک روز، یک عارضه در حین جراحی منجر به مرگ بیمار می‌شود، همه چیز برای یک متخصص ماهر وارونه می‌شود. با احساس گناه از این حادثه، با آزار و اذیت همکارانش و مردمی که به دلیل یک سیاست جدید بیمارستان در مورد اتفاق ناگوار جراحی به آنها گفته می‌شود، این موضوع بسیار بدتر شده است. او راه خود را از طریق دانشکده پزشکی، سال‌ها رزیدنتی و به اوج حرفه‌اش طی کرده است، اما آیا دکتر تیلور می‌تواند آن را تا انتهای اشتباه خود ببیند؟

به‌نظر می‌رسد بنکس که به‌خاطر ایفای نقش‌های زنانهشناخته شده‌است، می‌تواند به‌خوبی در این نقش ظاهر شود. این فیلم هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم