اولین تریلر فیلم Don’t Worry Darling با بازی هری استایلز و فلورنس پیو منتشر شد

برادران وارنر و نیو لاین پیکچرز از اولین تریلر فیلم «نگران نباش عزیزم» رونمایی کردند، فیلمی که «اولیویا وایلد» کارگردان فیلم Booksmart آن را در دومین تجربه فیلمسازی‌اش ساخته‌است. با بازی «فلورنس پیو» به‌عنوان شخصیت دیگری که به‌نظر می‌رسد در یک سازمان شبه فرقه گیر افتاده است و «هری استایلز» در نقشی که در ابتدا قرار بود «شیا لابوف» آن را بازی کند، در نقش متفاوتی ظاهر شده‌ است.

تریلر تقریباً سه دقیقه‌ای که برای اولین بار در CinemaCon اخیر نمایش داده شد، ما را با شخصیت آلیس (پیو) آشنا می‌کند که به‌نظر می‌رسد با همسرش جک (استایلز) در یک شهرک آزمایشی دهه 50 به نام ویکتوری، زندگی می‌کنند. مدینه فاضله صحرا که زاییده فکر یک مدیر عامل شرکت/مربی زندگی با بازی «کریس پاین» است. در حالی که جک و سایر مردان روزهای خود را در پروژه فوق سری پیروزی سپری می‌کنند، همسران وقت خود را صرف لذت بردن از زیبایی، تجمل و هرزگی جامعه خود می‌کنند با این درک که کار شوهرانشان را زیر سوال نمی‌برند.

اما به وضوح چیزی بیش از آنچه که به‌نظر می‌رسد وجود دارد و به‌زودی، آلیس شروع به زیر سوال بردن وقایع مخفیانه در شهر می‌کند و احتمالاً خود را در دردسر بزرگی قرار می‌دهد. «نگران نباش عزیزم» که به‌عنوان «یک مهیج روان‌شناختی جسورانه، پیچ‌خورده و از نظر بصری خیره‌کننده» توصیف می‌شود، قرار است در تاریخ 23 سپتامبر 2022 (1 مهر 1401) راهی پرده سینما شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم