تاریخ اکران سومین قسمت مجموعه Ant-Man تغییر کرد

دیزنی و مارول اعلام کردند که فیلم آینده آنها «مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) تاریخ اکران جدیدی خواهد داشت و پنج‌ماه زودتر در سینماها اکران خواهد شد.

سومین فیلم از سه‌گانه Ant-Man قبلاً قرار بود در 28 جولای 2023 اکران شود. اما اکنون، این فیلم در حال تعویض تاریخ اکران با فیلم دیگری از مارول یعنی «مارول‌ها» (The Marvels) است و حالا در 17 فوریه 2023 (28 بهمن 1401) در سینماها اکران خواهد شد. اکران این فیلم تاکنون چندین‌بار تغییر کرده‌است؛ «مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» ابتدا برای سال 2022 برنامه‌ریزی شده بود، سپس برای فوریه 2023، بعد از آن برای جولای 2023 و اکنون به فوریه 2023 بازگشته‌است. این تغییر همچنین نشان می‌دهد که این دوره از فیلم‌های مارول ممکن است به اندازه دوران قبل از Avengers: Infinity War به هم مرتبط نباشد، زیرا مهم نیست چه فیلمی در اولویت اکران قرار می‌گیرد.

«مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» با بازی پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل داگلاس و میشل فایفر که در فیلم‌های قبلی «مرد مورچه‌ای» نقش آفرینی کرده‌اند همراه خواهد بود. این فیلم همچنین شاهد اولین حضور «کاترین نیوتن» در نقش کاسی لنگ و اولین حضور «جاناتان میجرز» در نقش کانگ فاتح در یک فیلم پس از حضور در Loki در دیزنی پلاس خواهد بود. «پیتون رید» نیز وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم