بلیک لایولی اولین کارگردانی خود را با فیلم Seconds انجام می‌دهد

بلیک لایولی پس از سال‌ها بازی در Gossip Girl و حضور در فیلم‌هایی مانند The Shallows، برای اولین‌بار با فیلم «ثانیه‌ها» (Seconds) پشت دوربین خواهد بود. او یکی از بهترین‌ها را نیز در کنار خود خواهد داشت، زیرا «ادگار رایت»، فیلمساز، فیلمنامه این فیلم را اقتباس کرده و به‌عنوان تهیه‌کننده به او می‌پیوندد.

«ثانیه‌ها» از یک رمان گرافیکی توسط «برایان لی اومالی»، خالق کمیک‌های کلاسیک اسکات پیلگریم اقتباس شده است، که سپس توسط رایت در فیلم موفق «اسکات پیلگریم علیه جهان» در سال 2010 اقتباس شد. در آن فیلم، ما با کتی کلی، سرآشپز رستوران معروف Seconds آشنا می‌شویم که با نوشتن اشتباهات گذشته خود در دفترچه یادداشت، خوردن قارچ و به خواب رفتن قدرت تصحیح اشتباهات گذشته خود را دریافت می‌کند. او سعی می‌کند از این توانایی جدید برای تحقق وحشیانه‌ترین رویاهایش استفاده کند، اما برای کامل کردن زندگی‌اش خود را در حال دور شدن از زندگی‌ای می‌بیند که زمانی انجام می‌داد و آرزویش را داشت. در نهایت، همه چیز به قدری از بین می‌رود که تمام فضا و زمان با اقدامات کتی به بیرون پرتاب می‌شود و همه‌چیز را تهدید می‌کند.

از تاریخ اکران و فهرست بازیگران فیلم جدید «ثانیه‌ها» هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست، اما کمپانی سرچ‌لایت امتیاز پخش آن را در دست دارد و انتظار می‌رود در آینده اخبار تکمیلی بیشتری از این فیلم بشنویم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم