تولید قسمت دوم فیلم ترسناک The Nun توسط کمپانی برادران وارنر تایید شد

در رویداد سینما‌کان که این روزها در لاس وگاس درحال برگزاری می‌باشد، کمپانی برادران برنامه فیلم‌های آینده خود را معرفی کرده است که در میان آنها نام قسمت دوم «راهبه» به چشم می‌خورد. این فیلم دنباله ترسناک فیلم «راهبه» در سال 2018 است و دنیای بسیار محبوب Conjuring را ادامه خواهد داد.

هیچ‌چیزی در مورد داستان فاش نشده است و تاریخ اکرانی نیز وجود ندارد، اما فیلم در مراحل اولیه توسعه است. انتظار می‌رود که آکلا کوپر، نویسنده فیلم «کالت»، فیلمنامه این دنباله را بنویسد. در حالی که فیلم اصلی نه از سوی منتقدان و نه از سوی طرفداران مورد استقبال قرار نگرفت، «راهبه» یک فیلم قلعه‌ای تسخیر شده بسیار دست‌کم گرفته شده بود که ترس‌های جوی فوق‌العاده‌ای داشت، زیبایی‌شناسی گوتیک اروپایی را به نمایش می‌گذاشت و نحوه پیوند آن با دنیای بزرگ‌تر Conjuring بسیار جالب بود. شیطان والاک (معروف به راهبه) برای اولین بار در «احضار 2» (The Conjuring 2) معرفی شد و اطلاعاتی که آنها به شخصیت وحشتناک او در فیلم «راهبه» اضافه کردند، این شیطان را برای زیر مجموعه‌های بعدی جذاب‌تر کرد.

علیرغم استقبال ضعیف، «راهبه» موفقیت بزرگی در گیشه داشت و با بودجه 22 میلیون دلاری، 365 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد. مطمئناً جالب خواهد بود که ببینیم دنباله این فیلم در کجا و در چه دوره زمانی رخ خواهد داد. فیلم اصلی در سال 1952 اتفاق می‌افتد و قدیمی‌ترین فیلم در جدول زمانی دنیای Conjuring است. نیمی از لذت این فیلم‌ها دوره زمانی آن است و «راهبه 2» به معنای واقعی کلمه می‌تواند به هر زمانی برود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم