ثبت بیش از ۴ میلیون بیننده برای فیلم Batman در شبکه HBO Max

«بتمن» موفقیت بزرگی برای برادران وارنر بوده است، زیرا این فیلم با اعداد بالاتر از دیگر عناوین دی‌سی مانند The Suicide Squad و Wonder Woman 1984 در صدر جدول استریم قرار دارد. این فیلم در تاریخ 4 مارس 2022 و با 134 میلیون دلار فروش در افتتاحیه اکران شد و در مجموع 367 دلار در بازار داخلی و 754 میلیون دلار در سراسر جهان کسب کرد سپس در 18 آوریل 2022 از شبکه HBO Max پخش شد.

«بتمن» اولین اکران بزرگ برادران وارنر در سال 2022 و یکی از اولین اکران‌ها از زمان پایان تصمیم آزمایشی و بحث‌برانگیز استودیو برای اکران کل نسخه 2021 خود در سینماها و در HBO Max در همان تاریخ بود.

طبق گزارش ددلاین، هفته اول این فیلم در HBO Max بزرگتر از اکثر فیلم‌هایی بود که سال گذشته از این شبکه منتشر شدند. «بتمن» در هفته اول 4.1 میلیون بیننده جذب کرد و از دیگر فیلم‌های اقتباسی DC مانند The Suicide Squad (3.5 میلیون)، Wonder Woman 1984 (3.2 میلیون) و Zack Snyder’s Justice League (2.2 میلیون) که در HBO Max بود، پیشی گرفت. بتمن از Matrix Resurrections (3.2 میلیون) و Dune (2.3 میلیون) بهتر عمل کرد و در حال حاضر پس از Mortal Kombat (4.3 میلیون) در جایگاه دوم بهترین فیلم سینمایی در HBO Max قرار دارد.

عملکرد بسیار خوب بتمن در HBO Max و همچنین در سینماها یک شاخص قوی برای آینده این مجموعه است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم