احتمال حضور کوتاه شخصیت ولورین در فیلم Doctor Strange 2

«دکتر استرنج: در جهانی از دیوانگی» مخفیانه راه‌اندازی شده است تا مکانی عالی برای بازگرداندن شخصیت «ولورین» با بازی هیو جکمن به پرده بزرگ و معرفی او به دنیای سینمایی مارول باشد.

از زمانی که مارول در سال 2019 حقوق مردان ایکس را به‌دست آورد، طرفداران مشتاقانه منتظر بازگشت آنها و فرصتی برای دیدن جهش یافته‌ها و شخصیت‌های MCU در همان صفحه بودند. چندجهانی در هسته دومین فیلم «دکتر استرنج» به این معنی است که فضای بی‌نهایتی برای فیلم‌های کوتاه و همکاری‌های ابرقهرمانی هیجان‌انگیز وجود دارد و در همین راستا، «دکتر استرنج: در جهانی از دیوانگی» احتمالا حضور کوتاهی برای «ولورین»، مشهورترین شخصیت X-men را در نظر گرفته است.

با تایید بازگشت پروفسور ایکس پاتریک استوارت، طرفداران اکنون در مورد امکان مشاهده شخصیت‌های جهش‌یافته همکار او در یکی از جهان‌های جایگزین آن حدس‌هایی می‌زنند. با حضور در 9 فیلم، آخرین بازی «ولورین» در فیلم «لوگان» در سال 2017 پایانی مناسب برای داستان پرفراز و نشیب این شخصیت بود. با این حال، از زمان بازنشستگی «ولورین»، طرفداران مشتاق معرفی ابرقهرمان پنجه‌دار جکمن به MCU بوده‌اند و بی‌پایان درباره چگونگی به ثمر رسیدن آن بحث کرده‌اند.

در یکی از فریم‌های تریلر «دکتر استرنج: در جهانی از دیوانگی»، جادوگر ابرقهرمانی از یک جهان متحرک با انیمیشنی شبیه به فیلم لغو شده X-Men: The Animated Series محصول 1997 سقوط می‌کند. استفاده از این جهان برای احیای ولورین هیو جکمن ایده‌آل خواهد بود. راهی برای کاهش هوس هواداران بدون نیاز به بازگرداندن کامل او. برای میراث آثار جکمن، نمایش این رندر از ولورین، اما با صداپیشگی جکمن، بازگشتی عالی ایجاد می‌کند.

فیلم «دکتر استرنج: در جهانی از دیوانگی» با استفاده از یک جهان متحرک، می‌تواند به جکمن اجازه دهد تا به شیوه‌ای اصلی و هیجان‌انگیز که جدا از قوس ولورین است، بازگردد. این بازگشت تکمیل‌کننده داستان فیلم است و پتانسیل کمدی دارد. در هر صورت، می‌توان انتظار شگفتی‌هایی را از این فیلم داشت.

قسمت جدید فیلم «دکتر استرنج» در تاریخ 6 می (16 اردیبهشت) اکران جهانی‌اش را آغاز خواهد کرد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم