وین دیزل عنوان Fast & Furious 10 را همزمان با آغاز فیلمبرداری این پروژه فاش کرد

«وین دیزل» از حساب اینستاگرام خود برای فاش کردن نام رسمی دهمین فیلم از سری اصلی مجموعه «سریع و خشمگین» استفاده کرد. دنباله آینده که به‌سادگی «سریع 10» (Fast X) نام دارد، اولین فیلم از دو فیلمی است که ظاهراً حماسه خانواده سریع را به پایان خواهد رساند.

دیزل در حساب اینستاگرام خود لوگوی جدید دنباله آینده را منتشر کرد و اعلام کرد که فیلمبرداری این پروژه رسما آغاز شده است. در حالی که داستان فیلم Fast X مخفی نگه داشته می‌شود، دنباله مورد انتظار اولین قسمت از یک داستان دو فیلمی خواهد بود که طبق گزارش‌ها، مجموعه را به پایان می‌رساند. در فیلم Fast X «جیسون موموآ» به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، ستاره ابرقهرمانی بزرگ دیگری که پس از «گل گدوت« از Wonder Woman و «جان سینا» از Peacemaker درگیر این مجموعه شده‌است، بازی خواهد کرد. «بری لارسون»، بازیگر نقش کاپیتان مارول نیز در قسمت جدید این مجموعه حضور خواهد داشت.

دیگر بازیگران اصلی «سریع و خشمگین» برای دهیمن قسمت این مجموعه باز خواهند گشت. «جاستین لی» پس از نویسندگی و کارگردانی F9، هر دو قسمت از ماجراجویی نهایی این مجموعه را برعهده خواهد گرفت.  Fast X در تاریخ 19 می 2023 (29 اردیبهشت 1402) وارد سینماها خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم