همکاری بن افلک و مت دیمون در فیلمی درباره کمپانی Nike

«بن افلک» و «مت دیمون» قرار است در پروژه جدیدی با یکدیگر همکاری کنند. این دو قرار است در یک فیلم ورزشی و بدون عنوان که بر روی سانی واکارو، مدیر کمپانی نایک، متمرکز است به نقش‌آفرینی بپردازند. دیمون نقش واکارو را به‌تصویر می‌کشد و افلک نقش استیو نایت، بنیان‌گذار نایک را بازی می‌کند. این فیلم به‌دنبال مشارکت آنها با مایکل جردن، اسطوره NBA است. استودیو آمازون و Skydance Sports در حال نهایی کردن قرارداد خود برای این فیلم درام و ورزشی هستند.

داستان واکارو و نایت کاملاً شناخته شده است و به‌طور خلاصه در مستندهای ورزشی The Last Dance و همچنین در خاطرات Knight’s Shoe Dog به‌تصویر کشیده شده است. این فیلم بدون شک با حضور افلک و دیمون به پروژه‌ای هیجان‌انگیز تبدیل خواهد شد. این دو جدا از اینکه بازیگران برجسته و فیلمنامه‌نویسان برنده جایزه اسکار هستند، در ثبت داستان‌های واقعی و دراماتیک روی پرده نیز موفق بوده‌اند. افلک در سال 2012 فیلم «آرگو» را کارگردانی کرد که برنده اسکار بهترین فیلم شد و دیمون اخیراً در فیلم‌های بیوگرافی مانند «فورد علیه فراری» و «استیل‌واتر» بازی کرده است.

افلک و دیمون اخیراً در فیلم «آخرین دوئل» ساخته «ریدلی اسکات» با یکدیگر همکاری کردند. همچنین این دو به‌خاطر کارشان در فیلم «ویل هانتینگ خوب» شناخته می‌شوند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم