اندی سرکیس اقتباس انیمیشنی Animal Farm را کارگردانی خواهد کرد

رمان کلاسیک و مشهور «مزرعه حیوانات» نوشته «جورج اورول» در سال 1945، اکنون در حال تبدیل شدن به یک انیمیشن اقتباسی است. به گزارش ددلاین، «اندی سرکیس» کارگردانی این انیمیشن را بر عهده خواهد داشت. فیلمنامه توسط «نیک استولر» نوشته خواهد شد و «آدام ناگل» نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

داستان این رمان درباره گروهی از حیوانات مزرعه است که علیه صاحب انسانی خود شورش می‌کنند، به امید ایجاد جامعه‌ای که در آن بتوانند برابر، آزاد و شاد باشند. این داستانی است که هنوز هم به دنیای امروز ما بسیار مرتبط است و مجله تایم این کتاب را به‌عنوان یکی از 100 رمان برتر انگلیسی زبان منتشر شده بین سال‌های 1923 و 2005 معرفی کرد.

«سرکیس» در مورد کارگردانی این اقتباس گفت: «سفر چالش برانگیز برای آوردن این داستان خارق‌العاده روی پرده، در نهایت با فرصت همکاری با تیمی درخشان همراه شد. امیدواریم با هم نسخه خود را از این داستان نمادین بسازیم. شاهکاری همیشه مرتبط، از نظر احساسی قدرتمند، طنزآمیز و قابل ارتباط برای همه سنین. داستانی نه تنها برای زمان ما، بلکه برای نسل‌های آینده.»

اگرچه «مزرعه حیوانات» بارها برای هر رسانه قابل تصوری اقتباس شده است، شنیدن اینکه سرکیس پشت دوربین این اقتباس خاص است بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. در حالی که سرکیس بیشتر به‌خاطر نقش‌های بازیگری‌اش در فیلم‌های پرفروشی مانند «ارباب حلقه‌ها»، «سیاره میمون‌ها»، «پلنگ سیاه» و «بتمن» شناخته می‌شود، در چند سال اخیر او کاملاً  به در جایگاه کارگردانی بوده است. فیلم‌هایی مانند Breathe، Mowgli: Legend of the Jungle و Venom: Let There Be Carnage استعداد سرکیس را به‌عنوان کارگردان نشان داده‌اند.

هنوز از تاریخ اکران و فهرست صداپیشگان این انیمیشن جزئیاتی منتشر نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم