نقش‌آفرینی جیسون موموآ در لایو-اکشن Minecraft

به‌نظر می‌رسد که جیسون موموآ به‌زودی همکاری بسیار موفق خود را با استودیوی قدرتمند برادران وارنر پس از ایفای نقش شخصیت اصلی در فیلم ابرقهرمانی «آکوامن» و «لیگ عدالت» و بازی در «تل‌ماسه»  تمدید خواهد کرد. این بازیگر برای بازی در اقتباس سینمایی از مجموعه بازی‌های ویدیویی موفق «ماینکرفت» (Minecraft) درحال توافق با برادران وارنر است. به گزارش هالیوود ریپورتر، موموآ در حال مذاکره نهایی برای بازی در این اقتباس لایو-اکشن است که سال‌هاست در دست ساخت می‌باشد.

«جارد هس» برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده‌است. اطلاعات کمی در مورد جزئیات فیلم اقتباسی «ماینکرفت» وجود دارد. این فیلم اولین‌بار در سال 2014 معرفی شد و از آن زمان مجموعه‌ای از کارگردانان این پروژه را ترک کردند. از آنجایی که این یک اقتباس فوق‌العاده پیچیده به نظر می‌رسد، جای تعجب نیست که توسعه این فیلم سال‌ها به تعویق افتاده است.

با این حال با پیوستن موموآ به این پروژه، به‌نظر می‌رسد که پروژه در نهایت به مرحله بعدی می‌رود که نشان می‌دهد فیلمنامه در حال نزدیک شدن به مراحل نهایی خود است.

بازی ویدیویی Minecraft در سال 2011 منتشر شد و با بیش از 200 میلیون نسخه فروخته‌شده در سراسر جهان، به‌سرعت تبدیل به پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تمام دوران شد و به نظر می‌رسد این عنوان را برای سال‌های آینده حفظ خواهد کرد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم