دومین تریلر و پوستر رسمی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شد

مارول استودیو یک ماه و نیم پس از انتشار اولین تریلر فیلم مورد انتظار “دکتر استرنج 2: در جهانی از دیوانگی” ( Doctor Strange 2: In The Multiverse of Madness)، به‌تازگی از دومین تریلر و پوستر رسمی این فیلم نیز رونمایی کرد.

“اسکات دریکسون” (Scott Derrickson) که کارگردانی قسمت قبلی این را بر عهده داشت، کارگردانی قسمت دوم فیلم “دکتر استرنج” را برعهده داشته و “بندیکت کامبربچ” نیز بار دیگر نقش “دکتر استرنج” را بازی کرده است.

فیلم “دکتر استرنج 2” با رویدادهای سریال “وانداویژن” (WandaVision) پیوند می‌خورد و “الیزابت اولسن” بازیگر نقش “اسکارلت ویچ” در آن سریال به بندیکت کامبربچ در این فیلم ملحق خواهد شد. “چیوتل اجیوفور” که در دنیای سینمایی مارول نقش “بارون موردو” را بازی کرده بود، در مصاحبه اخیرش تأیید کرده که برای بازی در این دنباله‌ به کارگردانی “سم ریمی” بازخواهد گشت.

قسمت اول این فیلم در سال 2016 و با بودجه‌ای 236 میلیون دلاری ساخته شد که در مجموع موفق شد به فروشی بیش از 677 میلیون دلار دست پیدا کند. “دکتر استرنج 2: در جهانی از دیوانگی” در تاریخ 6 می 2021 (16 اردیبهشت 1400) به‌طور رسمی راهی پرده‌ی سینما خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم