بهترین قهرمان‌های ایسکای با بیشترین توانایی‌ها که باید آن‌ها را بشناسید

قهرمان‌های ایسکای بیشتر اوقات کار سختی پیش رو ندارند. این مدیوم در حال حاضر تلاش می‌کند یک اثر فانتزی درباره قدرت باشد، بنابراین شخصیت‌های اصلی آن باید قوی‌ترین یا باهوش‌ترین باشند. با این وجود گاهی اوقات نویسنده بیش از حد در پرداختن به دنیای داستان غرق می‌شود. در این شرایط قهرمان داستان آن قدرت‌های مختلف در اختیار می‌گیرد. بنابراین این موضوع نشان می‌دهد که نه تنها خالق اثر زیادی در پرداختن به آن وقت گذاشته، بلکه متوجه می‌شویم که قهرمان داستان هم نبوغ بالایی دارد. این قهرمان‌ها فقط قوی نیستند، بلکه می‌توانند دشمن پیش روی خود را به شکل‌های مختلف شکست دهند. حتی برخی از قهرمان‌ها قدرت‌های بیشتر از این هم دارند. در اینجا بهترین قهرمان‌های ایسکای را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. دایابلو در “چطور یک لرد شیطان را فرا نخوانیم” (How Not To Summon A Demon Lord) می‌تواند با طلسم‌های مختلف بر عناصر تسلط داشته باشد

در اصل دایابلو قوی‌ترین قهرمان دنیای Cross Reverie بود. او شخص محترم و محتاطی بود و می‌توانست هرکسی را شکست دهد. سپس چند خانم که می‌خواستند او را به برده خود تبدیل کنند، دایابلو را فرا خواندند. با این وجود این طلسم برعکس عمل کرد و در نتیجه آن‌ها برده دایابلو شدند. در این دنیا، شخصیت دایابلو قدرت زیادی به دست آورده و به تمام طلسم‌های ابتدایی دسترسی دارد. او می‌تواند با شمشیر خود آب و هوا را به هم بریزد و هر کاری که دوست دارد انجام دهد.

همچنین بخوانید: عجایب ژانر ایسکای که اغلب طرفداران آن را نادیده می‌گیرند


9. اَدل وون آشام در “مگر من نگفتم توانایی‌هایم را در زندگی بعدی متوسط کنم؟” (Didn’t I Say To Make My Abilities Average؟) می‌تواند جادو را به بازی بگیرد و فوری هزاران توانایی تازه به دست بیاورد

“ادل وون آشام” نمونه بارز شرایطی است که ممکن است برای هر کسی رخ دهد، آن هم در صورتی که فرق بین اعتدال و میانه روی را بلد نباشیم. او بعد از زنده شدن تقاضا می‌کند در زندگی تازه معمولی باشد. آرزوی او برآورده می‌شود، اما در دنیای تازه معمولی بودن او به این معناست که یک دراگون مسن است که در دنیای تازه ضعیف‌ترین فرد است. با این وجود در مقایسه با یک انسان معمولی هزاران برابر قوی‌تر است. او هزاران قدرت تازه دارد و می‌تواند با نانوبوت های خود بر دنیای اطرافش چنان تاثیری بگذارد که دنیای اطراف او آنطور که خودش می‌خواهد عوض شود. او یکی از بهترین قهرمان‌های ایسکای است.


8. سیا ریوگوئین در “قهرمان محتاط” (The Cautious Hero) آنقدر طلسم‌های تازه یاد می‌گیرد تا کاملاً ایمن شود

سیا در کمال تعجب به مهارت‌ها و طلسم‌های مختلف تسلط دارد و حتی می‌تواند از انواع و اقسام عناصر توانایی‌های تازه به دست بیاورد. به علاوه، او قدرت‌های دیگری هم دارد، مثل جادوی مقدس و تکنیک‌های والکیریا که قدرتمند هستند. سیا بیشتر اوقات تحت هر شرایطی از تکنیک‌های قوی خودش استفاده می‌کند. حتی اگر این قدرت‌ها از سر دشمن مقابلش هم بیشتر باشند. با این وجود ذاتاً آدم بیش از حد محتاطی است، بنابراین ممکن است هرگز از طلسم‌های ضعیف‌تر خودش استفاده نکند، هنوز ترجیح می‌دهد آن‌ها را در اختیار داشته باشد تا در صورت لزوم از آن‌ها استفاده کند.


7. ریوما تاکبایاشی در “به لطف خدایان” (By The Grace Of The Gods) به هزاران طلسم و مهارت دسترسی دارد

ریوما تاکبایاشی در دنیای دیگری زنده شد که در آنجا می‌توانست مهارت کسب کند و تعداد زیادی طلسم جدید را یاد بگیرد. او ده‌ها مهارت جنگی تازه کسب می‌کند و بیست مهارت جادویی مختلف هم یاد می‌گیرد. اما این تازه آغاز ماجرای توانایی‌های ریوما است.

آنچه که به معنای واقعی ریوما را باارزش می‌کند این است که هزاران اسلایم گوش به فرمان او هستند و بیشترشان توانایی‌های مختلف دارند. او در طی انیمه به دنبال اسلایم های تازه است که همه او را همراهی می‌کنند. چون خودش هم خوب مراقب آنهاست.


6. نائوفومی ایواتانی در “ظهور قهرمان سپر” (The Rising Of The Shield Hero) مهارت‌های تازه‌ای یاد می‌گیرد که در مبارزه با شیلد به او کمک می‌کند

نائوفومی به عنوان قهرمان شیلد تکنیک‌های زیادی بلد است که به او کمک می‌کنند تا زنده بماند. به علاوه، به عنوان یکی از چهار قهرمان از عهده خودش برمی آید. او نه تنها بلد است که چطور با سپر خودش بی پروا و بی‌باک مبارزه کند، بلکه می‌تواند در صورت نیاز سپرهای بقیه را بقاپد. او دشمنان خود را می‌کشد تا توانایی آن‌ها را به سپر خودش انتقال دهد. بنابراین نسبت به چهار قهرمان دیگری که به اندازه او خودشان را جدی نمی‌گیرند قدرت بیشتر به دست می‌آورد.

همچنین بخوانید: قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای که باید آن‌ها را بشناسید


5. شین ولفورد در “نوه مرد عاقل” (The Wise Man’s Grandchild) آنقدر طلسم بلد است که آن‌ها را به دوستانش یاد می‌دهد

شین ولفورد سرپرست انجمن تحقیقاتی جادوگران برتر است، بنابراین معلوم است که مهارت زیادی دارد. از طرف دیگر، او برخلاف شخصیت‌های دیگر این سیاه قدرت جادویی خاصی دارد. بنابراین این قدرت به او اجازه می‌دهد که طلسم‌های تازه‌ای داشته باشد و به انجام کارهایی دست بزند که قدیمی‌ترها هرگز تصور انجام دادنش را نداشتند. او هم به قدرت دورجنبی تسلط دارد و هم پرواز. او می‌تواند لباس‌ها را طوری جادو کند که در مقابل آسیب‌های جادویی سنگین مقاوم باشند. به علاوه، او بر بیشتر عناصر انیمه تسلط دارد.


4. اینز اول گاون در “ارباب” (Overlord) به صدها طلسم مختلف مسلط است

اینز یک بازیکن بود که تصمیم گرفت تا آخرین لحظه در بازی برخط گسترده “ارباب” حضور داشته باشد تا سرورها از کار بیفتند. او همچنین اجازه داشت تا جایی که دوست دارد در این دنیا بماند و از تمام قدرت‌هایش استفاده کند. او به عنوان یک بازیکن پرقدرت فقط می‌تواند به 300 مهارت دسترسی داشته باشد. با این وجود با تسلط بر یک قدرت خاص توانست 718 طلسم یاد بگیرد. این طلسم‌ها از طلسم‌های ساده‌ای مثل کمان‌های جادویی تا توانایی توقف زمان را شامل می‌شوند. تنها مشکل او همان محدودیت قدرت است، با این وجود توانست همان محدودیت را هم کنار بزند و به بیشترین قدرت ممکن برسد و به یکی از بهترین قهرمان‌های ایسکای تبدیل شود.


3. آزوسا آیکاوا در “من برای 300 سال اسلایم کشتم و به آخر خط رسیده‌ام” (I’ve Been Killing Slimes For 300 Years) به توانایی‌های زیادی دست یافت تا زندگی راحتی داشته باشد

تنها چیزی که آزوسا می‌خواهد این است که یک زندگی راحت و بی دردسر داشته باشد. اما بعد سیصد سال کشتن اسلایم ها قدرتش به آخرین سطح رسیده. بنابراین سعی می‌کند زندگی راحتی داشته باشد، اما مردم دوست دارند یا چالش‌های او را ببینند و یا تحت آموزش او قرار بگیرند. او در طی سیصد سال به قدرت‌های زیادی دست پیدا کرده، از جمله دورجنبی و توانایی نامرئی کردن خودش. قدرت‌های او آنقدر زیاد است که آزوسا به یکی از بهترین قهرمان‌های ایسکای تبدیل شده و هرکس در مقابل او قرار بگیرد محکوم به شکست است.


2. ریمورو تمپست در “زمانی که به عنوان اسلایم تناسخ پیدا کردم” (Reincarnated As A Slime)  هیولاها و موجودات دیگر را جذی می‌کند و همواره به مهارت‌های جدید دست می‌یابد و آن‌ها را خلق می‌کند

ریمارو تمپست به دنیای دیگری رفته که در آن جا می‌تواند هر چیزی را جذب کند و به قدرت‌های خودش اضافه کند. او در یک غار پناه گرفت و آنقدر انرژی جادویی درون غار را جذب کرد که توانست اژدهای ولدورا تمپست را ببیند. بعد از این که این دو نفر با هم دوست شدند، ولدورا به ریمارو اجازه داد تا او را جذب کند و با استفاده از انرژی او از غار قرار کند. هفته‌ها طول کشید تا ریمارو قدرت او را جذب کند و تونایی های دشمنان مختلف را جذب کند. بنابراین با پیروزی‌های خودش توانست ده‌ها توانایی جدید به دست آورد.

همچنین بخوانید: ویژگی‌های قهرمان انیمه ایسکای که شاید دانستن آن برای شما جالب باشد


1. ساتو پندراگون در “رژه مرگ به دنیای موازی” (Death March To The Parallel World) می‌تواند مهارت‌ها و طلسم‌های تازه موردنیازش را یاد بگیرد

در یک بازی ویدیویی به افراد تازه وارد یک طلسم داده می‌شود که بخش‌های اولیه بازی را آسان‌تر می‌کند. بنابراین ساتو پدراگون هم در این بازی یک طلسم دریافت می‌کند. ساتو در این جهان تازه در نقش یکی از قوی‌ترین دشمنان جهان، به یک شخصیت پرقدرت تبدیل می‌شود. در این دنیای تازه ساتو باید مهارت‌های مختلف یاد بگیرد و بنابراین به یک قدرت محدود نیست. او صدها توانایی دارد و یا به رأس قدرت دست یافته یا به نزدیکی آن. قسمت جالب ماجرا این است که می‌تواند مهارت‌های تازه یاد بگیرد و رفته رفته قوی‌تر و قوی‌تر شود. پس بدون شک او یکی از بهترین قهرمان‌های ایسکای است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم