بهترین فیلم‌های مخصوص تعطیلات مشابه “کریسمس 8 بیتی” (8-Bit Christmas)

فیلم کمدی “کریسمس 8 بیتی” به کارگردانی “مایکل داوز” (Michael Dowse) یک فیلم کریسمسی است که باید تماشا کنید. داستان درباره جیک کودک است که به دنبال یک نینتندو بود و جیک امروزی به همراه دخترش آن روزها را یادآوری می‌کند.  اگر تجربه این خانواده را دوست داشتید در اینجا بهترین فیلم‌های مخصوص تعطیلات مشابه “کریسمس 8 بیتی” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. زنده بمان – Stay Alive – 2006

یک اسلشر ترسناک ساخته “ویلیام برنت بل” (William Brent Bell) که در عین سادگی ترسناک است. این تنها فیلم اسلشر دیزنی تا به امروز است. لومیس، رکس و سارا بعد از انجام یک بازی ویدیویی به شکل آواتارهای دنیای مجازی از دنیا می‌روند. چنین داستانی می‌تواند یک داستان دیدنی باشد. ترکیب حقیقت و جلوه‌های رایانه‌ای دیدنی است و حتماً تا پایان با فیلم همراه می‌شوید. اگر به دنبال داستان دیگری درباره بازی‌های ویدیویی هستید این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بهترین نمادهای ترسناک در ژانر وحشت که شاید برایتان جالب باشد


5. تنها در خانه – Home Alone – 1991

یکی از بهترین فیلم‌های مخصوص تعطیلات ساخته “کریس کلمبس” (Chris Columbus). والدین کوین به تعطیلات می‌روند و او را در خانه فراموش می‌کنند. با این وجود دزدها به خانه‌شان می‌روند و همه چیز خراب می‌شود. “مکالی کالکین” (Macaulay Culkin) در این نقش اجرای خوبی ارائه می‌دهد و ماجراجویی جالبی ایجاد می‌کند. اگر به دنبال فیلمی مشابه “کریسمس 8 بیتی” هستید این فیلم را تماشا کنید.


4. سرگذشت نارنیا: شیر، کمد و جادوگر – Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe – 2005

وقتی یک کمد داشته باشید که شما را به سرزمین جادو ببرد دیگر به نینتندو چه نیازی دارید. این فیلم ماجراجویی فانتزی به کارگردانی “اندرو آدامسون” (Andrew Adamson) یکی از بهترین فیلم‌های مخصوص تعطیلات است. لوسی، سوزان، پیتر و ادموند از طریق کمدشان به سرزمین جادویی نارنیا می‌روند که در آنجا همیشه زمستان است. این بچه‌ها باید این سرزمین را از شر ملکه یخی نجات دهند. یک الف، یک شیر سخنگو و یک ملکه شرور در این ماجراجویی حضور دارند. اگر به دنبال فیلمی مشابه “کریسمس 8 بیتی” هستید این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین انیمه های ژاپنی که می‌توانید در تعطیلات نوروز تماشا کنید


3. بازی‌های جنگ – WarGames – 1983

یک اکشن ماجراجویانه به کارگردانی “جان بدهام” (John Badham) که یک کلاسیک دهه هشتادی محسوب نی شود. دیوید یک هکر تنبل است که ترجیح می‌دهد به جای کلاس رفتن سرش توی کامپیوتر باشد. او در حضور بهترین دوستش جنیفر کامپیوتر یک کمپانی را هک می‌کند. با این وجود، تصادفاً به سیستم عملیات جنگی وصل می‌شود. گرچه اولش تصور می‌کند این فقط یک بازی است، اما ظاهراً شروع کننده جنگ هسته‌ای بعدی است. این ماجرا می‌تواند آغازگر داستانی درام با عناصر ترسناک و پارانوییک باشد. اگر دوست دارید یک فیلم دیدنی دهه هشتادی تماشا کنید این فیلم گزینه خوبی است.


2. خانه دوست کجاست؟ – Where Is the Friend’s Home؟ – 1987

“عباس کیارستمی”، کارگردان بزرگ سینما، به معرفی نیاز ندارد. این درام خانوادگی یکی از بهترین آثار دنیای سینماست. اگر تصور می‌کنید زندگی سخت است پس خودتان را جای احمد بگذارید. او باید تکالیفش را انجام دهد. شیرها را بدوشید و به غرغرهای والدینش گوش دهد. به علاوه، وقتی اشتباهی دفتر یکی از دوستانش را به خانه می‌آورد نگران می‌شود. او از ترس معلمش به روستای مجاور می‌رود تا دفتر دوستش را بدهد. این فیلم اهمیت دوستی را به ما نشان می‌دهد.


1. داستان اسباب بازی – Toy Story – 1995

یک کمدی انیمیشنی که به یکی از آثار کلاسیک و ماندگار تبدیل شده است. وودی، یک کابوی اسباب بازی است که اندی صاحب اوست. با این وجود، وقتی اندی اسباب بازی‌های جدید می‌آورد وودی احساس خطر می‌کند. بنابراین به همراه اسباب بازی‌های دیگر یک نقشه می‌کشد. این فیلم هم یکی از بهترین فیلم‌های مخصوص تعطیلات است که باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 12 فیلم جذاب و دیدنی درباره کوهنوردی که می توانید در تعطیلات تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم