انیمه‌های محبوب که می‌توانند به بازی ویدیویی تبدیل شوند

تبدیل شدن یک انیمه به بازی ویدیویی کار عجیبی نیست. بعضی از انیمه‌ها هم از بازی ویدیویی اقتباس شده‌اند. با این وجود، بازی‌های ویدیویی برای طرفداران انیمه جالب نیستند، و از آن‌ها استقبال نمی‌شود. نقطه قوت بازی‌های ویدیویی فقط گرافیکشان نیست. بلکه داستان‌شان هم مهم است. اگر بتوانید خودتان را جای شخصیت‌های انیمه بگذارید حتماً از تجربه آن لذت می‌برید. در اینجا انیمه‌های محبوب که می‌توانند به بازی ویدیویی تبدیل شوند را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. میزبان باشگاه دبیرستان اوران – Ouran High School Host Club – 2006

هاروهی و تجربه‌های او به عنوان عضو باشگاه مدرسه ماجرای انیمه است. شاید موضوع تکراری باشد، اما گرافیک و شخصیت‌ها جالب هستند. هاروهی می‌تواند یک بازیکن خوب باشد. حتی می‌توانید به ماجراهای جالب شخصیت‌ها فکر کنید. حتی داستان بازی ویدیویی می‌تواند متفاوت باشد.


9. آکادمی قهرمان من – My Hero Academia – 2016

جامعه ابرقهرمانی انیمه برای بازی‌های ویدیویی عالی است. بازی‌های ابرقهرمانی هیجان انگیز هستند و می‌توانند این شخصیت‌ها و کوئیرک‌های آن‌ها را خوب نشان دهند. یک بازی ویدیویی اقتباسی از این انیمه می‌تواند به ماجراهای مدرسه هم بپردازد. داستان می‌تواند در مدرسه اتفاق بیفتد و قهرمان هم دانش آموز باشد.


8. ناروتو – Naruto – 2002-2007

هیچ چیز از نینجاها جالب‌تر نیست. یک بازی ویدیویی درباره سریال “ناروتو” می‌تواند به “اساسینز کرید” (Assassin’s Creed) و “تنچو” (Tenchu)  شباهت داشته باشد. شخصیت پردازی می‌تواند نقطه قوت این بازی ویدیویی باشد. به طور کلی “ناروتو” به عنوان یکی از انیمه‌های محبوب همه ویژگی‌های یک بازی ویدیویی خوب را داراست. از شخصیت‌های محشر گرفته تا عناصر ماورایی و مبارزه‌های خوب. سریال “ناروتو” مبارزه‌های زیادی دارد، اما در بازی ویدیویی می‌توانند به مبارزه‌های نینجایی تبدیل شوند.


7. دکتر استون – Dr. Stone – 2019

سریالی درباره تمدنی که از صفر شروع می‌شود. داستان به تنهایی می‌تواند یک بازی ویدیویی دیدنی باشد. یک بازی ویدیوی درباره “دکتر استون” می‌تواند بازیکن‌ها را در یک تمدن در حال شکل گیری بگذارد و حتی محیط اطراف آن‌ها را مثل “سیمز” (The Sims) بسازد. جنگ می‌تواند جنبه مهمی از این انیمه باشد که بازیکن‌ها را در رقابت‌هایی علیه هم می‌گذارد.


6. سامورایی چامپلو – Samurai Champloo – 2004

سریالی در دوره ادو درباره سه غریبه که در ژاپن ماجراجویی می‌کنند. داستان می‌تواند برای یک بازی عالی باشد و با عناصر تاریخی بهتر هم می‌شود. بازی‌هایی مثل “اساسینز کرید” به بازیکن اجازه می‌دهد تا لوکیشن های قدیمی را نشان دهند. بنابراین یک بازی اقتباسی از این انیمه می‌تواند تاریخ ژاپن را نشان دهد تا مردم درباره زندگی مردم در دوره ادو بیشتر بدانند.


5. کابوی بیباپ – Cowboy Bebop – 1998

یکی از انیمه‌های محبوب که می‌تواند یک بازی ویدیویی فضایی باشد. هرچند چنین بازی‌هایی وجود دارد اما همیشه برای یک بازی جدید جا هست. ماجراجویی در سیاره‌های مختلف به عنوان یک شکارچی می‌تواند یک بازی ماجراجویی باشد. شخصیت‌ها، موسیقی و طراحی هنری انیمه و بازی می‌توانند فضای جالبی خلق کنند. شخصیت‌های منفی در فضای بازی تجربه جالبی خلق می‌کنند.


4. سرویس تحویل کی‌کی – Kiki’s Delivery Service – 1989

یک ماجراجویی زیبا درباره جادوگری که برای اولین بار به تنهایی سفر می‌کند. این داستان آرامش بخش می‌تواند به بازی آرامش بخشی تبدیل شود. این انیمه به عنوان یک بازی ویدیویی می‌تواند به “انیمال کراسینگ” (Animal Crossing) یا “افسانه زلدا” (The Legend of Zelda) شباهت داشته باشد. موضوع هر دو ملاقات با شخصیت‌های جدید است. یک بازی ویدیویی درباره کی کی هم می‌تواند پرواز و ماجراجویی را نشان دهد. گرچه فیلم ساده است، اما به عنوان یکی از انیمه‌های محبوب می‌تواند یک بازی ویدیویی جالب باشد.


3. وان پیس – One Piece – 1999

“وان پیس” تمام ویژگی‌هایی لازم برای تبدیل شدن به بازی‌های ویدیویی را داراست. هم جنبه دریانوردی “اساسینز کرید” و هم ماجراجویی‌های “اسکایریم” (Skyrim). این انیمه کلی شخصیت دارد که می‌توانند بازیکن‌های بازی ویدیویی باشند. دنیای “وان پیس” آنقدر بزرگ است که برای تبدیل شدن به یک بازی ویدیویی عالی است. این بازی می‌تواند عناصری مثل کشتی سازی، خدمه کشتی و مبارزه را داشته باشد. لازم به ذکر نیست که شخصیت پردازی هم می‌تواند نقطه قوت بازی باشد. باعث تأسف است که هنوز بازی این انیمه ساخته نشده چون می‌توانست دیدنی باشد.


2. فروتس بسکت – Fruits Basket – 2019

انیمه‌ای درباره یک دختر دبیرستانی به نام توهرو که تلاش می‌کند از دست خانواده سوهما و طلسم آن‌ها خلاص شود. شخصیت‌های مشکل دار و ماجراجویی‌شان برای تبدیل شدن به یک بازی ویدیویی عالی است. داستن جالب و دراماتیک است و کلی بار عاشقانه دارد. به علاوه، سریال یک اثر هنری زیباست که می‌تواند مثل یک رمان بصری اقتباس شود.


1. جادوگر را بسوزان – Burn The Witch – 2020

یک سریال کوتاه و پرمحتوا درباره جادوگرها. با این وجود نمی‌توانیم داستان را ساده بدانیم. دنیای سریال مثل “بلیچ” (Bleach) است، بنابراین می‌تواند به یک بازی ویدیویی خوب تبدیل شود. مبارزه‌های حماسی و استفاده از جادو می‌تواند انیمه را به یک بازی ویدیویی دیدنی تبدیل کند. این سریال پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی دنیای باز را دارا است. بنابراین هر نوع بازی‌ای که باشد حتماً محبوب خواهد بود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم