محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی که قرار نبود ساخته شوند

تصور این که بعضی از سریال‌های محبوب قرار نبود ساخته شوند ترسناک است. وقتی شبکه‌ها پروژه‌ای را شروع می‌کنند نمی‌دانند شکست می‌خورد یا موفق می‌شوند. بعضی از سریال‌های تلویزیونی بعد از فصل اول لغو می‌شوند و بعضی دیگر هم بلافاصله بعد از شروع. با این وجود گاهی اوقات سریال‌ها ادامه پیدا می‌کنند و با گذشت زمان توجه تماشاگران را به خود جلب می‌کنند. در اینجا محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی که قرار نبود ساخته شوند را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. هیچ شبکه‌ای “چیزهای عجیب” (Stranger Things) را قبول نمی‌کرد

یکی از معروف‌ترین سریال‌های تلویزیونی که طرفداران زیادی دارد و فصل جدید آن امسال اکران می‌شود. با این وجود این سریال اصلاً سریال نبود و هیچ طرفداری نداشت. حدود 20 استودیو به سازندگان سریال دست رد زدند. ظاهراً استودیوها به ماجرای چند کودک علاقه‌ای نداشتند و سریال هم که مخصوص بزرگسالان بود. با این وجود “چیزهای عجیب” به یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها تبدیل شد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های عجیب کمدی که شاید تا به حال تماشا نکرده باشید


9. “مردگان متحرک” (The Walking Dead) خشونت زیادی داشت

دو شبکه اچ بی او و ان بی سی سریال را رد کردند و بعد ای‌ ام‌ سی آن را قبول کرد. ظاهراً مشکل خشونت زیاد سریال بود. در حالی که سایر سریال‌های اچ بی او هم خشن بودند. مشکل دیگر شبکه‌ها این بود که چطور کمیک داستان را نمایش دهند، چون آن‌ها مارول یا دی سی نبودند. هر چند محبوبیت سریال کم شده اما هنوز فصل تا یازده فصل ادامه یافته است.


8. درفت اولیه “سوپرانوز” (The Sopranos) رد شد

“سوپرانوز” یک درام جنایی درباره زندگی تونی سوپرانو است. این نقش قرار بود توسط “ری لیوتا” (Ray Liotta) اجرا شود، اما او نقش را رد کرد. این سریال از سال 1999 تا 2007 پخش شد. قبل از این که این سریال مشهور شود، درفت اولیه آن توسط شبکه‌های مختلف رد شد. دلیلش این است که نسخه اولیه خشونت کافی نداشت. دلیل دیگر هم این بود که ان بی سی با ایده تراپی رفتن تونی موافق نبود.


7. “برکینگ بد” (Breaking Bad) هم توسط اچ بی او رد شد

“برکینگ بد” با حضور “برایان کرانستون” (Bryan Cranston) در نقش والتر وایت، در سال 2008 اکران شد. با این وجود سریال توسط شبکه‌های مختلف رد شد که بعداً بابتش پشیمان شدند. اف ایکس تقریباً موافق بود، اما بعد نظرش عوض شود. تی ان تی هم اول خوشش آمد، بعد سریال را رد کرد. با این وجود سریال در پنج فصل ساخته و به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی تبدیل شد.


6. “وقت ماجراجویی” (Adventure Time) دو بار توسط نیکلودئون رد شد

“وقت ماجراجویی” یک سریال فانتزی انیمیشنی است که از سال 2010 تا 2018 پخش شد. موفقیت این سریال باعث شده خیلی‌ها فکر کنند از همان اول همینطور بود، نه؟ جالب است بدانید نیکلودئون نه یک بار بلکه دو بار آن را رد کند. چون به نظرشان سریال عجیب بود. با این وجود سریال توسط کارتون نتورک ساخته شد و یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی این شبکه است.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های درحال پخش که باید تماشا کنید و لذت ببرید


5. “مد من” (Mad Men) توسط اچ بی او رد شد

“مد من” یک سریال تلویزیونی است که سال‌های 1960 را نشان می‌دهد. این سریال در هفت فصل و بین سال‌های 2007 تا 2015 پخش شد. ای‌ ام سی ساخت آن را برعهده گرفت، در حالی که اچ بی او و شوتایم آن را رد کردند. ظاهراً اچ بی او سریال‌ها را رد می‌کند. ای‌ ام سی از آن‌ها یک اثر محبوب می‌سازد. جالب اینجاست که مدیر اچ بی او خودش تماشاگر این سریال بود. پس حتماً بابت تصمیمش پشیمان است.


4. “سی‌اس‌آی” (CSI: Crime Scene Investigation) توسط ای بی سی رد شد

یک سریال موفق از سال 2000 تا 2015 که توسط سی بی اس ساخته شد، اما اولش ای بی سی بود که آن را رد کرد. چون به نظرشان سریال بیش از حد گیج کننده بود. با این وجود تماشاگران از آن لذت بردند. سریال درباره گروهی از محقق‌ها در لاس وگاس است و بینندگان هم با تکنولوژی‌های مختلف مواجه می‌شوند. از زمان ساخت سریال اسپین آف های مختلف ساخته شده است.


3. “تئوری بیگ بنگ” (The Big Bang Theory) شانس دومی به دست آورد

قسمت اول و اصلی سریال آنقدر بد بود که سازندگان آن را فاجعه می‌دانستند. بنابراین شبکه سی بی اس قسمت اول را رد کرد، اما به سازندگان آن شانس دیگری داد. تیم تولید بعضی از شخصیت‌ها را عوض کرد و سریال به موفقیت رسید. این سریال بعد از 12 فصل در سال 2019 به پایان رسید. “شلدون جوان” (Young Sheldon) هم پریکوئل آن است که شلدون 9 ساله را نمایش می‌دهد.


2. تماشاگران در نگاه اول از “دوستان” (Friends) خوششان نیامد

باورش سخت است که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی آمریکا قرار نبود ساخته شود. ظاهراً قسمت اول سریال توجه تماشاگران آزمایشی را جلب نکرد و تولیدکنندگان می‌خواستند سریال را متوقف کنند. به نظر تماشاگران سریال جالب نبود و تهیه کنندگان هم معتقد بودند بهتر است شخصیت مسن‌تری به داستان وارد شود.

همچنین بخوانید: صحنه‌های تاثیرگذار سریال دوستان (Friends) که شاید برای طرفداران جالب باشد


1. “کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر” (Unbreakable Kimmy Schmidt) خانه‌اش را پیدا کرد

این سریال در سال 2015 روی آنتن رفت و تا سال 2019 در چهار فصل ادامه یافت. ظاهراً ای بی سی سریال را رد کرده بود و سرانجام توسط نتفلیکس ساخته شد. این سریال به خاطر ماجراهای طنز محبوب شد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم