بهترین فیلم‌های مشابه “کبود” (Bruised) که باید تماشا کنید و لذت ببرید

“کبود” یک درام ورزشی درباره مبارزی به نام جکی است که در یک مبارزه شکست خورده. او در حالی که تلاش می‌کند دوباره به زندگی برگردد، پسرش از زندگی او نفرت دارد. جکی در حالی که تلاش می‌کند هم در مبارزه موفق باشد و هم رابطه‌اش با پسرش موفق باشد، نبردی جسمی و عاطفی را شروع می‌کند. اگر از تماشای این فیلم مبارزه‌ای لذت برده‌اید در اینجا بهترین فیلم‌های مشابه “کبود” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. چپ دست – Southpaw – 2015

داستان درباره بوکسوری است که بعد از قتل همسرش زندگی او بهم می‌ریزد. او معتاد می‌شود، خانه‌اش را از دست می‌دهد و حتی دخترش را هم از او می‌گیرند. این فیلم با حضور “جیک جیلنهال” (Jake Gyllenhaal) زیباتر شده و حتماً از آن لذت می‌برید.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال راهب مبارز (Warrior Nun) که باید تماشا کنید


6. علی – Ali – 2001

یک درام ورزشی زندگی نامه‌ای براساس زندگی یک مبارز افسانه‌ای با حضور “ویل اسمیت” (Will Smith). این فیلم به دوره ده ساله زندگی محمدعلی می‌پردازد که می‌خواهد دوباره عنوانش را پس بگیرد. گرچه این فیلم عناصر سیاسی دارد، اما داستان شخصیت اصلی آن را تماشایی می‌کند.


5. راکی بالبوآ – Rocky Balboa – 2006

بازگشت چندگانه “راکی” که به این قهرمان سنگین وزن می‌پردازد. این فیلم چیزی بیشتر از یک اثر مبارزه‌ای است و به جنبه تاریک زندگی این شخصیت، بعد از مرگ همسرش، می‌پردازد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “کبود” است که داستان بازگشت این مبارز را به شکل نمادین نشان می‌دهد.


4. جنگجو – Warrior – 2011

داستان درباره ماجراجویی دو برادر است که به یک تورنمنت وارد می‌شوند. با این وجود داستان‌های قدیمی رهایشان نمی‌کند و باید ست با هم مبارزه کنند. این فیلم با وجود صحنه‌های مبارزه یک درام خانوادگی است.

همچنین بخوانید: 10 سریال انیمه که در نیمه راه عوض شدند و باید آن‌ها را بشناسید


3. عقیده – Creed – 2015

یکی دیگر از آثار مربوط به “راکی” که این بار راکی افسانه‌ای باید به پسر رقیبش آموزش دهد. بنابراین در کنار مبارزه‌های مبارز جوان به ماجرای عاطفی راکی هم پرداخته می‌شود. پس اگر “کبود” را دوست داشتید این فیلم را تماشا کنید چون یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “کبود” است.


2. محبوب میلیون دلاری – Million Dollar Baby – 2004

یکی از بهترین داستان‌های بوکس که برنده چند جایزه اسکار شده است. یک مربی کهنه کار باید به یک مبارز جوان و تازه کار آموزش دهد. “کلینت ایستوود” (Clint Eastwood) کارگردان و بازیگر فیلم است. “مورگان فریمن” (Morgan Freeman) و “هیلاری سوانک” (Hilary Swank) از بازیگران فیلم هستند.


1. مشت زن – The Fighter – 2010

یک درام ورزشی زندگی نامه‌ای درباره یک بوکسور به نام میکی که در سایه برادر بزرگترش زندگی می‌کند. برادری که روزگاری معروف بود و حالا معتاد است. این داستان الهام بخش و خانوادگی با صحنه‌های مبارزه یکی از بهترین فیلم‌های بوکس است. “کریستین بیل” (Christian Bale) و “ملیسا لئو” (Melissa Leo) برای اجرا در نقش‌های مکمل جایزه اسکار دریافت کردند. مضمون رستگاری هم به طرز هوشمندانه‌ای به تصویر کشیده شده است. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “کبود” است که نه فقط طرفداران درام‌های ورزشی بلکه همه طرفداران سینما باید تماشا کنند.

همچنین بخوانید: بهترین همبازی‌های لئوناردو دیکاپریو در فیلم‌های اکران شده از این بازیگر


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم