بهترین سریال‌های خارجی شبکه نتفلیکس که باید تماشا کنید

بهترین سریال‌های خارجی – با توجه به تسلط سریال‌های انگلیسی‌زبان در نتفلیکس، می‌توان به‌راحتی از طیف باورنکردنی سریال‌های اورجینال غیرانگلیسی‌زبان این پلتفرم غافل ماند. طیف گسترده‌ای از سریال‌های خارجی که در ژانرهای مختلف تولیده شده‌اند در این شبکه وجود دارد که  هر سینمادوستی باید تماشا کند.

تاکنون سریال‌های خارجی پربیننده‌ی زیادی توسط نتفلیکس تولید و پخش شده که همگی آنها با استقبال بی‌نظیر بینندگان سراسر دنیا همراه بوده‌اند. در این مقاله لیستی از بهترین سریال‌های خارجی شبکه نتفلیکس را برایتان آماده کرده‌ایم؛ با پروشات همراه باشید.


10. لذیذ سامورایی – Samurai Gourmet (ژاپن)

لذیذ سامورایی مجموعه‌ای محدود از ژاپن است که در سال 2017 منتشر شد و داستان آن درباره یک تاجر تازه بازنشسته تاکشی کاسومی است که لذت جدیدی از غذا و نوشیدنی را پیدا می‌کند.

با این حال، پیچ و تاب تخیلی‌تر سریال این است که کاسومی از طریق این تجربیات غذا خوردن، تصوراتی از یک آلتر من سامورایی دارد، فردی که در انتخاب‌هایش، در غذا و موقعیت‌های اجتماعی جسورتر است. در نهایت،سریال لذیذ سامورایی یک اثر کمدی و آرامش‌بخش است که بر آزادی کاسومی در دوران بازنشستگی وی تمرکز دارد.


9. راهنمای طالع‌بینی برای قلب‌های شکسته – An Astrological Guide For Broken Hearts (ایتالیا)

راهنمای طالع‌بینی برای قلب‌های شکسته یک کمدی رمانتیک ایتالیایی است که داستان آلیس، زن جوانی را دنبال می‌کند که در تلویزیون کار می‌کند و پس از تمام شدن نامزدی سابقش به دنبال عشق می‌گردد. اگرچه تنها 1 فصل از این سریال تا‌کنون منتشر شده است، اما استقبال بینندگان از آن آنقدر خوب بود که تولید آن برای فصل دوم نیز تمدید شده‌است.

در اپیزود اول سریال، آلیس با تیو، بازیگر و اخترشناس مشتاق آشنا می‌شود که به او کمک می‌کند با اشاره به نشانه‌های زودیاک غربی متوجه شود که چگونه به روابط عاشقانه نزدیک می‌شود. این سریال، عشق بین دوستان و همچنین رابطه‌ی عاشقانه را بررسی می‌کند و برای تماشای روزمره عالی است.


8. دارک – Dark (آلمان)

سریال دارک که ترکیبی از عناصر علمی-تخیلی، معمایی و هیجان انگیز است، اولین سریال آلمانی‌زبان نتفلیکس بود که به‌مدت سه فصل پخش شد.

فرض اولیه این سریال به‌دنبال گروهی از شخصیت‌ها در شهر ویندن است که در حال بررسی راز ناپدید شدن یک کودک، پیچیده‌تر کردن پویایی خانواده و کشف رازهایی در مورد سفر در زمان هستند. همانطور که از نامش پیداست، این سریال نمایشی تاریک و اغلب شوم است، اما کاوش آن در سفر در زمان و زندگی در هم تنیده شخصیت‌ها جذاب است.


7. بازی مرکب – Squid Game (کره‌جنوبی)

تأثیر سریال بازی مرکب در صحنه تلویزیون بین‌المللی قابل اغراق نیست، زیرا این سریال از کره‌جنوبی به پربیننده‌ترین اثر نتفلیکس در بیش از 90 کشور تبدیل شد‌ و درحال حاضر یکی از بهترین سریال‌های خارجی موجود در این شبکه است.

داستان بازی مرکب به‌دنبال درگیری سونگ گی هون در بازی مرگبار Squid است، زیرا او سعی می‌کند یک جایزه نقدی هنگفت را به‌دست آورد تا بدهی قمار خود را بپردازد و به خانواده خود و همچنین بازیکنان دیگری که در طول راه با آنها ملاقات می‌کند، کمک کند. سونگ گی هون یکی از راضی‌کننده‌ترین شخصیت‌های این سریال را دارد و نمایشی چشمگیر را برای بینندگان ارائه داده‌است.


6. سرقت پول – Money Heist (اسپانیا)

همانطور که عنوان این سریال نشان می‌دهد، سرقت پول یک سریال درام و جنایی اسپانیایی با محوریت دزدی است که در ابتدا داستان مغز متفکری به نام پروفسور را دنبال می‌کرد که گروهی متشکل از هشت سارق را – که از نام شهرها به‌عنوان نام مستعار استفاده می‌کنند – برای سرقت از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا استخدام می‌کند.

این سریال از سال 2017 تا 2021 پخش شد و بخش بزرگی از موفقیت داستان به انگیزه‌های پنهان باهوش‌ترین شخصیت‌های داستان و روشی که نمایش از فلاش‌بک‌ها برای افشای اطلاعات جدید و در عین حال حفظ روایت استفاده می‌کند، برمی‌گردد.


5. نخبه – Élite (اسپانیا)

نخبه یک سریال درام و هیجان‌انگیز اسپانیایی برای نوجوانان است که داستانش در یک مدرسه خصوصی روایت می‌شود و داستان سه دانش‌آموز طبقه کارگر را دنبال می‌کند که با بورسیه تحصیلی در آنجا ثبت‌نام کرده‌اند.

این سریال نه تنها بر تفاوت ثروت بین شخصیت‌هایش و زندگی در حال پیشرفت آن‌ها تمرکز دارد، بلکه معمایی را نیز به‌وجود می‌آورد، با فلش‌بک‌هایی در فصل اول نشان می‌دهد که یک دانش‌آموز به قتل می‌رسد. با کاوش در مسائل اجتماعی، محبوبیت سریال نخبه باعث شد که سریال چهار فصلی فعلی برای دو فصل دیگر تمدید شود.


4. دختری از مادری دیگر – Daughter From Another Mother (مکزیک)

یک کمدی-درام مکزیکی که اخیراً فصل دوم آن منتشر شده‌است، دختری از مادری دیگر، داستان آنا و ماریانا، دو زن با پیشینه‌های مختلف را روایت می‌کند که وقتی دخترانشان به‌طور تصادفی در بدو تولد تغییر می‌کنند، زندگی‌شان با هم تلاقی می‌کند.

علی‌رغم پیش‌فرض همزمان جدی و غیرواقعی، این سریال خیلی تاریک نیست و بیشتر بر روی اثرات کمیک دو زن متفاوت و خانواده‌هایشان در کنار هم تمرکز می‌کند. طیف وسیعی از شخصیت‌های زن چندوجهی و بازنمایی مفاهیم همجنس‌گرایی، این سریال را به اثری شگفت‌انگیز تبدیل کرده است.


3. دریای خاموش – The Silent Sea (کره‌جنوبی)

دریای خاموش که در پایان سال 2021 منتشر شد، یک سریال علمی-تخیلی از کره‌جنوبی است که در آینده نزدیک و زمانی که آب کمیاب است اتفاق می‌افتد. این سریال داستان تیمی را دنبال می‌کند که برای بازیابی نمونه‌های کلیدی از یک ایستگاه تحقیقاتی در ماه انتخاب شده‌اند.

ایستگاه تحقیقاتی که آنها به سمت آن می روند، پایگاه Balhae، پنج سال قبل از شروع سریال در معرض فاجعه بود، اما بسیاری از جزئیات مربوط به فاجعه ایستگاه یک راز است. تماشای سریال دریای خاموش در کنار بازی عالی Bae Doona، آن را به اثری قابل تامل تبدیل کرده‌است. این سریال نمونه‌ای از بهترین سریال‌های خارجی موجود است که تماشای آن خالی از لطف نیست.


2. طرح اتصال – The Hook Up Plan (فرانسه)

طرح اتصال یک کمدی فرانسوی است که پخش سه فصل خود را در آغاز سال 2022 به پایان رساند. این فیلم به السا، زنی می‌پردازد که قادر به غلبه بر دوست پسر سابق خود نیست و دوستانش تصمیم می‌گیرند مخفیانه یک نفر را استخدام کنند تا او را به قرار ملاقات‌های جدید ببرد.

یک درمان عالی و یکی از بهترین سریال‌های خارجی نتفلیکس برای بینندگانی که از کلیشه‌ها و نادرستی‌های سریال امیلی در پاریس ناامید شده‌اند، طرح اتصال یک سریال با حس خوب است که توسط بازیگرانی پشتیبانی می‌شود که شیمی فوق‌العاده‌ای دارند و آن را به یک اثر بدون زحمت و لذت‌بخش تبدیل کرده‌اند که می‌توان آن را در طول یک آخر هفته تماشا کرد.


1. رویالز جوان – Young Royals (سوئد)

رویالز جوان یک درام سوئدی برای نوجوانان است که داستان شاهزاده ویلهلم سوئدی را پس از فرستادن او به یک مدرسه شبانه‌روزی معتبر دنبال می‌کند و پیچیدگی‌هایی که هنگام عاشق شدن با همکلاسی‌اش سایمون با آن روبرو می‌شود را به تصویر می کشد.

نقش‌های اصلی سریال بازیگران قوی‌ای هستند و تلاش آن برای نشان دادن اینکه چگونه وظایف خانوادگی ویلهم با خواسته‌های عاشقانه‌اش در تقابل است تنها در شش قسمت مورد تحسین قرار گرفته است. این تلاقی تم‌های همجنس‌گرایانه و زندگی سلطنتی مطمئناً در فصل دوم این سریال که قرار است امسال منتشر شود بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم