15 آهنگ برتر جاستین بیبر (بروز شده تا سال 2017)

15 آهنگ برتر جاستین بیبر (بروز شده تا سال 2017)

شاید مدونا ملکه دنیای پاپ باشد اما نمی‌توان حضور پررنگ جاستین بیبر را انکار نمود. جاستین بیبر کار خود را به‌عنوان یک خواننده نوجوان شروع کرد و به‌تدریج به یک چهره هنری تبدیل شد که موردعلاقه رقصنده‌ها، خواننده‌ها و موزیسین‌ها است.


پیشنهاد مطالعه: ۱۸ حقیقت جالب درباره جاستین بیبر


در طول این سال‌ها کیفیت موسیقی او افزایش یافته است. جاستین بیبر یک خواننده بااستعداد، ترانه‌سرا، موزیسین و رقصنده است. بنابراین او برای اینکه به یک خواننده پاپ موفق تبدیل شود تمام ویژگی‌های لازم را داراست. در اینجا 15 آهنگ برتر جاستین بیبر را به شما معرفی می‌کنیم.

15. آهنگ Never Say Never (فیت توسط جادن اسمیت)

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

ویل اسمیت یکی از مربی‌های ببر است بنابراین تعجبی ندارد که در هنگام ضبط آهنگ Karate Kid او و پسرش در استودیو حضور داشتند. آهنگ “Never Say Never” اگرچه کمی کودکانه است اما یکی از آهنگ‌های موفق اوایل کار اوست. این آهنگ در ابتدا به‌عنوان یک آهنگ بزرگ‌سالان و با عنوان “Sexy Together,” نوشته شد، اما سپس آن را تغییر دادند تا بتواند پیام مناسبی را به نوجوانان برساند. زیرا در سال 2010 بخش اعظم طرفداران او نوجوانان بودند.

14. آهنگ As Long As You Love Me (فیت توسط بیگ سین)

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

این آهنگ یکی از معدود آهنگ‌های آرام جاستین بیبر است که تم چندان شادی ندارد. رپ‌های این آهنگ جز بهترین‌های بیگ سین نیست اما جذابیت این آهنگ را افزایش می‌دهد، علاوه بر آن چه کسی دوست ندارد صدای او را بشوند؟

13. آهنگ One Less Lonely Girl

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

آیا می‌دانید که چرا نمی‌توانید این آهنگ او را دوست نداشته باشید؟ زیرا آشر (Usher) این آهنگ را نوشته و تولید کرده است. همکاری او با صدای بیبر 14 ساله یک آهنگ فوق‌العاده به وجود آورده است. اگرچه بسیاری از آهنگ‌های نوجوانانه جاستین ممکن است برای بزرگ‌سالان جذاب نباشد اما این آهنگ او می‌تواند دنیای نوجوانی ما را به یاد آورد.

12. آهنگ Beauty and a Beat (فیت توسط نیکی میناژ)

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

یادتان هست که کامپیوتر شخصی جاستین بیبر دزدیده شد و او را تهدید کردند که تصاویر شخصی‌اش را پخش می‌کنند؟ همه منتظر تصاویر خصوصی او بودند که مشخص شد این کارها تبلیغاتی بود تا آهنگ جدیدش موردتوجه واقع شود. این آهنگ نقش جدید جاستین در عرصه رقص را نشان می‌دهد. Zedd و مکس مارتین این ویدیو را تولید نمودند به همین دلیل متفاوت است. این آهنگ در حقیقت برای شخص دیگری نوشته شد اما بیبر تصمیم گرفت که از نیکی میناج استفاده کند.

11. آهنگ Company

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

عاشق بودن در قرن بیستم چندان آسان نیست. هم می‌خواهید کسی را بشناسید و هم باید مراقب باشید که فاصله را رعایت کنید. این قوانین را خودمان به وجود آورده‌ایم و به همین دلیل باید به آن پایبند باشیم. آهنگ “Company” یک قطعه زیبا درباره عشق مدرن است که شما را دعوت می‌کند تا عشق را از نگاه نزدیک‌تری ببینید.

10. آهنگ Boyfriend

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

شاید طرفداران جاستین بیبر نقطه عطف موسیقی او را آلبوم Purpose می‌دانستند اما به نظر خیلی‌ها این آهنگ جاستین را از دنیای نوجوانی به دنیای بزرگ‌سالی وارد نمود. این آهنگ آرام و جذاب تاحدی شبیه تک آهنگ جاستین تیمبرلیک به همین نام است. این آهنگ دنیای موسیقیایی جاستین را تغییر داد و تولید موسیقی رقص را به دنبال داشت.

9. آهنگ All That Matters

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

یک آهنگ بلوز و عاشقانه که با ترکیب گیتار و ضربات موسیقی الکترونیک، یک آهنگ R&B به وجود آورده که می‌تواند سلیقه‌های مختلفی را به خود جلب کند. ترانه این آهنگ در زمان رابطه سلنا گومز و جاستین نوشته شد که در عین غم‌انگیز بودن بسیار جالب است.

8. آهنگ Confident (فیت توسط چنس درپر)

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

این هم از آن آهنگ‌هایی است که جاستین بیبر را به دنیای بزرگ‌سالی نزدیک‌تر نمود. حرکات رقص او بسیار جالب هستند. همکاری با Chance بر جذابیت این آهنگ افزوده است. این آهنگ ملودی جالب و سنگینی دارد که تا مدت‌ها در یادتان باقی می‌ماند.

7. آهنگ Baby (فیت توسط لوداکریس)

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

جاستین در زمان ارائه این آهنگ 16 ساله بود اگرچه شبیه نوجوانان 12 ساله بود. بااین‌حال در همان سن توجه اذهان عمومی را به خود جلب نمود. باوجوداینکه این آهنگ به‌احتمال‌زیاد آهنگ موردعلاقه نوجوانان است اما جز آهنگ‌های برتر اوست. صدای بچگانه او بسیار دل‌نشین است به‌طوری‌که باعث شد Ludacris با او قرارداد امضا کند.

6. آهنگ What Do You Mean

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

در درجه اول باید گفت که این آهنگ بسیار جالب است. جان لگویزامو (John Leguizamo) در این کلیپ با او همکاری کرد. اما چرا او تصور کند ایده آدم ربایی در یک پارک اسکیت می‌تواند برای یک موزیک ویدیو ایده جالبی باشد؟ او در این اثر با Skrillex و Diplo نیز همکاری داشت که تجربه جالبی بود. البته Skrillex تهیه‌کنندگی کل این آلبوم را بر عهده داشت.

5. آهنگ Cold Water خوانده اصلی میجر لیزر (فیت توسط جاستین بیبر و مو)

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

سومین مرحله کاری جاستین بیبر رقصندگی بود. این همکاری او با میجرلیزر (Major Lazer) به دنبال همکاری او با جک یو آمد و جاستین در کنار مو (MØ) قرار گرفت. رقصندگی جاستین در این ویدیو تحت تأثیر سبک رقص میجزلیزر قرار گرفته اما بااین‌حال یکی از جالب‌ترین رقص‌های اوست.

4. آهنگ Let Me Love You خوانده اصلی دی جی اسنیک (فیت توسط جاستین)

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

پس‌ازاینکه جاستین بیبر با Skrillex و Diplo به موفقیت رسید، تولیدکننده‌های رقص دیگر نیز به سمت او رفتند. این آهنگ یکی از آهنگ‌های جذاب بیبر است که در آن با دی جی اسنیک (DJ Snake) همکاری داشت. این آهنگ با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. این همکاری یکی از بهترین کارهای دی جی اسنیک بود و در اختتامیه فستیوال موسیقی اولترا در سال 2017 در میامی اجرا شد.

3. آهنگ Love Yourself

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

ترانه این آهنگ یکی از بهترین ترانه‌های بیبر است که با همکاری اد شیران نوشته شده اما این همکاری جاستین بیبر را زیرسوال نمی‌برد. موسیقی این آهنگ ساده است زیرا تنها صدای جاستین بیبر و نوای گیتار را می‌شنوید، گهگاه صدای ترومپت هم به گوش می‌رسد. این آهنگ خام و خلوت بیشتر همانند یک سرود است. اما جاستین بیبر آن را به شکلی اجرا می‌کند که گویی از کارش مطمئن است.

2. آهنگ Sorry

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

تمام آهنگ‌های آلبوم Purpose درباره بخشش و عذرخواهی است. ما به‌عنوان طرفدار باید او را ببخشیم که برای مدت‌زمانی بهترین یا بدترین خواننده بود. او باید از مردم و طرفدارانش معذرت‌خواهی کند که برای مدت‌زمانی چهره بدی از خود نشان داد، همچنین باید از زنان اطرافش معذرت‌خواهی کند، بخصوص سلنا گومز. به همین دلیل این آهنگ نقطه اوج آهنگ‌های این آلبوم است. این آهنگ با این مضمون دارای ریتمی است که روی شنونده تأثیرگذار خواهد بود.

1. آهنگ Where Are Ü Now خوانده اصلی جک یو (فیت توسط جاستین)

تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب

جاستین بیبر این آهنگ را به‌طور زنده در فستیوال موسیقی میامی به همراه جک یو اجرا کرد و این برای او فرصت بسیار خوبی بود. این اجرا او را به‌عنوان یک خواننده بزرگ‌سال معرفی نمود. همکاری بیبر با جک یو کاملاً تأثیرگذار است و در دنیای تولید موسیقی یک نقطه عطف محسوب می‌شود و می‌تواند برای بیبر، اسکریلکس و دیپلو، یک اتفاق مهم باشد.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. ناشناس

    دی 24, 1399

    جاستین بهترینه

    پاسخ

  2. علی

    دی 23, 1399

    من عاشق جاستین بیبرم واقعا صداش ناز و دلنشینه

    پاسخ