اپیزودهای “تئوری بیگ بنگ” (The Big Bang Theory) که از همه عجیب‌ترند

سریال “تئوری بیگ بنگ” با شخصیت‌های عجیب و غریبش و دوری آن‌ها از زندگی روزمره مردم، دیدنی شد. در نیتجه بیشتر اپیزودها کمی عجیب و غریب هستند، و هر کدام از آن‌ها به شیوه خود بیننده را متعجب می‌کنند. با این وجود بعضی از این اپیزودها از نظر عجیب و غریب بودن یک سروگردن از بقیه بالاتر هستند. چون در این اپیزودها یا داستان فرق می‌کند، یا انتخاب غیرمعمول بازیگران و یا عادت‌ها و رفتارهای شخصیت‌ها. در اینجا عجیب‌ترین اپیزودهای “تئوری بیگ بنگ” را به شما می گوییم. با پروشات همراه باشید.

هشدار اسپویل*


9. The Transporter Malfunction

وقتی پنی با اسباب بازی‌های تونی استارک لئونارد و شلدون را غافلگیر می‌کند، آن‌ها تصمیم می‌گیرند این اسباب بازی‌های باارزش را توی جعبه دربسته نگه دارند. درست مثل تمام دارایی‌های باارزش و عجیبشان. با این وجود داستان اصلی این اپیزود درباره اسباب بازی شلدون است که حرف می زند و از او می‌خواهد تا اسباب بازی را باز کند. تا این که اسباب بازی می‌شکند. در حالی که این گفتگو واقعی نیست.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های تریلر با محوریت شخصیت زن مشابه سریال نام من (My Name)


8. The Precious Fragmentation

در این سریال علاقه گروه به فیلم و اشیای استفاده شده در فیلم‌ها را می‌بینیم. اما یکی از عجیب‌ترین نمونه‌هایش در این قسمت است. چون گروه جعبه‌ای پیدا می‌کنند که در آن حلقه گمشده فیلم “ارباب حلقه‌ها” (Lord of the Rings) وجود دارد.آن‌ها برای این جعبه 60 دلار پرداخت کردند و هر چند به حلقه اصلی شباهت نداشت، اما دائم در این فکر بودند که با حلقه چکار کنند. تا جایی که حتی برای رفتن به حمام یا بالا رفتن از پله هم دوست ندارند حلقه را کنار بگذارند.


7. The Werewolf Transformation

یکی از عجیب‌ترین اپیزودهای “تئوری بیگ بنگ” که شلدون در آن تمام قوانینش را کنار می‌گذارد. جراحت آرایشگرش برنامه آرایشگاه او را بهم می زند. در نتیجه شلدون هم کل قوانین زندگی‌اش را کنار می‌گذارد. از جمله مبل همیشگی‌اش، ساعت خوابش و حتی قرارداد هم خانه بودنشان. طوری که اول صبح موسیقی تمرین می‌کند.


6. The Cruciferous Vegetable Amplification

با این که همه شخصیت‌های این سریال رفتارهای عجیب و غریب خود را دارند، اما رفتار هیچکدام به پای شلدون کوپر نمی‌رسد. در این قسمت شلدون از ترس مرگ خود را در اتاقش حبس می‌کند و به جای آن یک ربات می‌سازد و یک تلویزیون که تصویرش از آن جا پخش شود. این رفتارهای شلدون او را عجیب می‌کند.

همچنین بخوانید: 25 حقیقت درباره نظریه مه‌بانگ (بیگ بنگ) که از آن خبر نداشتید


5. The Thespian Catalyst

علاقه راج به برنادت، دوست دختر و همسر آینده هاواد، در این اپیزود مشخص هستند. او حتی آنقدر در این زمینه خیالبافی می‌کند که خودش را در حال رابطه با برنادت می‌کند. یکی دیگر از خیالبافی های خود رقص بالیوودی او و برنادت است که این اپیزود را دیدنی می‌کند.


4. The Nerdvana Annihilation

در این اپیزود هم گروه تصور می‌کنند مدل مینیاتوری ماشین زمان فیلم “ماشین زمان” (The Time Machine) را به دست آورده‌اند. این ماشین زمان تا جایی آن‌ها را علاقه مند می‌کند که لئونارد و شلدون خواب تصور می‌کنند با آن در زمان سفر می‌کنند. البته لئونارد در تصورات خودش برای تحت تأثیر قراردادن پنی از آن استفاده می‌کند و شلدون هم برای سفر به آینده.


3. The Helium Insufficiency

این گروه دانشمند در اپیزودهای مختلف به کارهای عجیبی و غریبی دست می‌زنند. البته بیشتر اوقات هاوارد مسبب این کارهاست. کارهایی که حتی گاهی مجرمانه هم هستند. در این اپیزود گروه برای انجام یک آزمایش به هلیوم نیاز دارند. بنابراین باید از یک نفر هلیوم بخرند. با این که این کار حکم زندان را دارد اما انجام می‌دهند.

همچنین بخوانید: مقایسه شخصیت شلدون در شلدون جوان و تئوری بیگ بنگ


2. The Proton Transmogrification

“باب نیوهارت” (Bob Newhart) بارها به عنوان پروفسور پروتون در سریال حضور پیدا کرد. شلدون شیفته اوست. با این وجود تصمیم بر این شد که شخصیت پروفسور از دنیا برود. در این اپیزود شلدون باید برایش عزاداری کند. بعد روحش ظاهر می‌شود تا به شلدون کمک کند احساساتش را کنترل نماید. این اپیزود با وجود عاطفی بودن عجیب و غریب است.


1. The Spoiler Alert Segmentation

دبی، مادر هاوارد، هرگز در سریال دیده نمی‌شود، و فقط او را از صدایش می‌شناسیم. او مادری بداخلاق و کنترل گر است. در این اپیزود راج بعد از تلاش برای زیر نظر گرفتن مادر هاوارد در آنجا زندانی می‌شود. با این وجود که دبی او را گروگان خود کرده اما راج سرانجام از پنجره فرار می‌کند و دیگر هرگز به این موضوع اشاره نمی‌شود. با این وجود این اپیزود یکی از عجیب‌ترین اپیزودهای “تئوری بیگ بنگ” است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم