بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2021 (رده‌بندی بر اساس Reddit)

بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2021 – در حالی که طرفداران فیلم‌های ترسناک همیشه می‌خواهند جذاب‌ترین فیلم‌های کلاسیک را دوباره تماشا کنند، تماشای اکران‌های جدید سال همیشه سرگرم‌کننده است. سال 2021 یک سال هیجان‌انگیز برای این ژانر محبوب بود زیرا مخاطبان با آثار جدید در مجموعه‌های محبوب و همچنین برخی از فیلم‌های جدید مبتکرانه و هوشمند روبرو شدند.

از چند دنباله‌ای که طرفداران به اندازه نسخه اصلی آن‌ها را دوست داشتند، تا داستان‌های کاملاً جدید، عاشقان ژانر ترسناک فیلم‌های مورد علاقه خود در سال 2021 از این ژانر محبوب را در Reddit به اشتراک می‌گذارند. در ادامه با بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2021 که برایتان آماده کرده‌ایم همراه پروشات باشید.


10. یک مکان ساکت بخش دوم – A Quiet Place Part II

دلایل زیادی وجود دارد که چرا طرفداران می‌توانند بگویند یک مکان ساکت بخش دوم بهتر از فیلم اول است، اما یک چیز مسلم است: دنباله این فیلم محبوب و خوش‌ساخت فوق‌العاده غم‌انگیز و احساساتی است.

کاربران Reddit این فیلم را به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2021 انتخاب کرده‌اند. در قسمت جدید این فیلم، ایولین در حالی که سعی می‌کند فرزندانش را از وحشت این موقعیت وحشی عبور دهد، با از دست دادن لی دست و پنجه نرم می‌کند، و عاقبت به همان اندازه ناراحت‌کننده است. شخصیت‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که سر و صدا ایجاد نکنند.


9. خانه شب – The Night House

کاربران Reddit فیلم خانه شب را به‌عنوان یک فیلم ترسناک عالی از سال 2021 پیشنهاد کرده‌اند و آن را اثری وحشتناک و ارزشمند برای دوستداران ژانر وحشت می‌دانند.

در حالی که بث برای مرگ شوهرش اوون عزادار است، خانه‌ای را در جنگل پیدا می‌کند که شبیه خانه خودش است و ناگهان بخشی از یک موقعیت وحشی، شدید و ماوراء طبیعی می‌شود که هرگز نمی‌توانست آن را پیش‌بینی کند. این فیلم جذاب و خوش‌ساخت است و برای طرفداران ژانر ترسناکی که به دنبال چیزی اصلی و منحصر به فرد هستند عالی است.


8. بدخیم – Malignant

این فیلم شگفت‌انگیزترین اثر ترسناک سال 2021 شناخته شد. فیلم بدخیم با یک خط داستانی بسیار تاریک، درباره مدیسون است، یک زن باردار که پس از یک سری اتفاقات شروع به دیدن حوادث ترسناک می‌کند. این فیلم به کارگردانی جیمز وان یک فیلم ترسناک بسار دیدنی بود که بسیاری از طرفداران از دیدن آن هیجان‌زده شدند. از آنجایی که فیلم نتیجه‌گیری جالبی دارد، از آن دسته فیلم‌هایی است که مردم می‌توانند چندین‌بار ببینند تا به‌طور کامل آن را درک کنند.


7. تا مرگ – Till Death

مگان فاکس در بسیاری از فیلم‌های پرمخاطب بازی کرده است و در حالی که او به‌خاطر فیلم ترسناک بدن جنیفر شناخته می‌شود، در سال 2021 در فیلم دیگری از این ژانر ظاهر شد و نظر طرفداران را به خود جلب کرد.

کاربران Reddit فیلم تا مرگ را “یک شگفتی بزرگ” خواندند و آن را اینگونه توصیف کرده‌اند: “این یک سرگرمی خالص و پر تعلیق بود. مگان فاکس واقعاً در نقش خود خوب است!” وقتی مارک شوهر اما می‌میرد، او متوجه می‌شود که با دستبند به تختش بسته شده و تمام فیلم داستان تلاش‌های او برای فرار و فهمیدن شرایطی است که در آن قرار گرفته. تا مرگ یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2021 است که نباید تماشای آن را از دست بدهید.


6. سانسور – Censor

یکی دیگر از بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2021 که بسیار دیدنی و جذاب بوده و شما را محو داستانش می‌کند. شخصیت اصلی انید در هیئت طبقه‌بندی فیلم بریتانیا کار می‌کند. وقتی خواهر انید ناپدید می‌شود، او شروع به جستجو در آن می کند. بسیاری از طرفداران فکر می‌کنند که مردم باید این فیلم هوشمند را بدون اینکه اطلاعات زیادی در مورد آن داشته باشند، تماشا کنند و این اغلب مشخصه یک فیلم ترسناک عالی است.


5. کندی‌من – Candyman

کندی‌من نسخه بازسازی‌شده فیلمی به همین نام است که برخی چیزها را تغییر داد اما همچنان به‌عنوان یک پیوند هوشمند بین فیلم دهه 80 و فیلم جدید عمل می‌کند.

کاربران Reddit این فیلم و روایت آن را دوست داشتند و آن را یکی از مهیج‌ترین فیلم‌های ژانر ترسناک معرفی کرده‌اند. شخصیت اصلی آنتونی به‌خوبی نوشته شده است و رابطه او با شریک زندگی خود برایانا قانع کننده است. این فیلم در مورد نژاد، هنر و حافظه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و پیوند آنتونی با فیلم اصلی مبتکرانه است.


4. گرگینه‌های درون – Werewolves Within

کمدی‌های ترسناک می‌توانند بهترین باشند و این فیلم یکی از همین آثار است که برای بیننده‌اش تجربه‌ی لذت‌بخشی را رقم می‌زند.

گرگینه‌های درون یکی از سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های سال 2021 است که داستانش درباره افرادی است که در یک شهر کوچک کوهستانی در ورمونت پنهان شده‌اند و فکر می‌کنند که یکی از آنها یک گرگینه است. بازیگران کامل هستند، از سم ریچاردسون در نقش جنگلبان گرفته تا مایکلا واتکینز در نقش تریشا، یکی از ساکنان شهر. این فیلم یکی دیگر از بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2021 است که باید آن را تماشا کنید.


3. خیابان ترس – Fear Street

طرفداران ترسناک با تماشای سه‌گانه خیابان ترس نتفلیکس خوش گذراندند و کاربران Reddit این فیلم را به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2021 پیشنهاد کرده‌اند.

با توجه به فیلم‌هایی که بر روی یک داستان اسلشر تمرکز می‌کنند، زمان وحشتناکی در کمپ تابستانی، و گروهی از جوانان در سال 1666، جای تعجب نیست که بسیاری از مردم هنوز در مورد سرگرم‌کننده بودن این سه‌گانه صحبت می‌کنند.


2. هالووین می‌کشد – Halloween Kills

به لطف شخصیت‌های به‌یاد ماندنی این فیلم و اینکه چقدر طرفداران ترسناک این مجموعه فیلم محبوب را دوست دارند، جای تعجب نیست که بسیاری این فیلم را یکی از بهترین‌های سال 2021 می‌دانند.

فیلم هالووین می‌کشد به طرفداران این امکان را می‌دهد که دوباره به لوری و کارن مراجعه کنند و در عین حال همه را برای پایان هالووین در سال 2022 هیجان‌زده می‌کند. مهم نیست که چه تعداد فیلم در این مجموعه وجود دارد، طرفداران همیشه می‌خواهند لوری قوی و مستقل را دنبال کنند.


1. مثبت کاذب – False Positive

فیلم مثبت کاذب یکی دیگر از فیلم‌های ترسناک مورد علاقه بینندگان در سال 2021 است. کاربران Reddit، گفته‌اند که اگرچه می‌توانستند پیچ و تاب این فیلم را حدس بزنند، اما «داستان  این فیلم کاملاً آزاردهنده بود». آنها می‌گویند: «فیلم بارها و بارها قلب شما را می‌شکند و در عین حال شما را کاملاً سرحال نگه می‌دارد.»

در حالی که لوسی از باردار شدن بسیار خوشحال است، به‌سرعت متوجه می‌شود که پزشک باروری او ممکن است چیزی شوم داشته باشد، و بدتر از آن، به‌نظر می‌رسد هیچ کس او را باور نمی‌کند، از شوهرش آدریان گرفته تا دوست جدیدش کورگان. این فیلم داستانی هوشمندانه و پایانی تکان‌دهنده و غم‌انگیز دارد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. فومنی

    دی 24, 1400

    متشکرم خانم اکیما. سینمای ژانروحشت درسال2021 اثرشاخصی نداشت وکارهایی که معرفی شدبیشتر تقلیدی ازآثارقبل وخصوصا سالهای اخیر بودند.شاید روزهای درخشان این ژانر هم مانند ژانر وسترن به پایان رسیده وهرازگاهی بایدمنتظر یک فیلم متفاوت باشیم.

    پاسخ