شخصیت‌های ابرقدرت انیمه که از حیوانات اقتباس شده اند

ابرقدرت‌های حیوانی از ترسناک‌ترین عناصر انیمه‌ها هستند که قدرت غیرقابل پیش‌بینی و آشفته کننده‌ای دارند. شخصیت های ابرقدرت انیمه یک قدرت خام و دست نخورده دارند که به غریزه انسان متکی نیست و در صورت عدم استفاده صحیح می‌تواند یک شمشیر دو لبه باشد. یک حیوان ممکن است از تکنیک‌های آن‌ها الهام بگیرد و یا این که قدرت آن‌ها می‌تواند ناشی از طبیعت باشد. حرکات این شخصیت‌ها آن‌قدر غیرقابل پیش‌بینی و غیرمتعارف است که مطمئناً حریف خود را از حالت گارد خارج می‌کند. با این‌ حال، آن‌ها باید مراقب باشند که خودشان را در ویژگی‌های حیوانی خود گم نکنند. یک جانور به‌ندرت از استدلال انسانی استفاده می‌کند و می‌تواند قضاوت فرد را مختل کند. اگر حواسشان جمع نباشد، حریف به‌راحتی می‌تواند بر آن‌ها غلبه کند. در این مقاله شخصیت‌های ابرقدرت انیمه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. “بانکای” “آبارای رنجی” در “بلیچ” (Bleach) دارای ویژگی‌های مار و بابون مانند است

الهام‌بخش شمشیر و توانایی‌های رزمی “رنجی”، “زابیمارو”، یک هیبرید مار-بابون سفید است. شمشیر “رنجی” در حالت “شیکای”، دندانه‌دار می‌شود تا شبیه شلاقی مارمانند به نظر برسد. این شمشیر می‌تواند تکه‌تکه شود و مانند نیش بابون، به فرمان او حرکت کند. این تکنیک به “گزش نیش بابون شکسته” معروف است. در حالت “بانکای”، تصاویر حیوانی در ظاهر “رنجی” و سه حمله جدید او بیشتر دیده می‌شود: “شاه بابون” با استفاده از یک بازوی اسکلتی بزرگ به او قدرت زیادی می‌بخشد، “شاه مار بزرگ” کاتانای خود را به نسخه‌ای بزرگتر و با دندانه‌های بیشتر تبدیل می‌کند، و “دم مار پادشاهان دوقلو، سلاح آهنی نیش مار” دشمن را زیر یک جفت آرواره اسکلتی از جنس انرژی روح له می‌کند.

همچنین بخوانید: محبوب‌ترین شخصیت‌های مرد انیمه که باید انیمه‌شان را تماشا کنید


9. توانایی‌های پلنگ “گریمجو جگرجاگز” در “بلیچ” او را به حریف سرسختی تبدیل می‌کند

هردو حالت “شیکای” و “بانکای” “گریمجو” دارای ویژگی‌های حیوانی هستند. او می‌تواند بدن خود را به میل خود تغییر دهد تا شبیه یک پلنگ شود. برای مثال، دستان او می‌توانند به پنجه‌های سیاهی تبدیل شوند که به او کمک می‌کنند تا دشمن خود را شکار کند. او با حرکت بیشتر به سمت “شیکای” خود، ویژگی‌های بیشتری از گربه سانان مانند دندان‌های تیزتر، گوش‌های دراز و پشمالو و پنجه‌های سیاه را به کار می‌گیرد. نفوذ به پوست ضخیم‌اش سخت‌تر می‌شود؛ حتی ضربه‌ای از طرف “گتسوگا تنشو”ی “ایچیگو” هم روی او اثر نمی‌گذارد.

در این حالت، “گریمجو” بسیار وحشی‌تر و قدرتمندتر است. پاهای عقب او علاوه بر قدرتی مضاعف، سرعت و چابکی بیشتری به او در برابر حریفان می‌دهند. او اکنون می‌تواند یک “موج صوتی” ایجاد کند؛ غرشی قوی که برای از بین بردن تعادل حریف استفاده می‌شود. “گریمجو” همچنین می‌تواند پنجه‌های بیرون زده خود را به دلخواه دستکاری کند و آن‌ها را به بمب یا حتی تیغه تبدیل کند. او یکی از شخصیت‌های ابرقدرت انیمه است که از حیوانات الهام گرفته است.


8. “کیبا اینوزوکا” در “ناروتو” (Naruto) با سگش “آکامارو” به خوبی کار می‌کند

قبیله “اینوزوکا” یکی از چندین قبیله در دهکده “هیدن لیف” و یکی از معدود قبیله‌هایی است که مستقیماً با حیوانات کار می‌کند. حس بویایی شدید “کیبا” او را به یک نینجای عالی برای تجسس تبدیل می‌کند، اما تکبر او همیشه او را به میدان جنگ می‌آورد. او می‌تواند در نبرد از خودش دفاع کند ولی معمولاً همراه سگش “آکامارو” کار می‌کند.

این دو می‌توانند کلونی پیشرفته و دگرگونی جوتسوای را اجرا کنند که به “کلون انسان جانور” معروف است. دو جوتسو باهم ترکیب می‌شوند تا “آکامارو” را به یک کلون “کیبا” تبدیل کنند و به آنها این امکان را می‌دهد که تکنیک‌های پیشرفته‌تری را انجام دهند. او و “کیبا” اکنون می‌توانند “نیش پاس نیش جوتسو” را اجرا کنند. حرکتی به سبک باد که شامل گردبادی از ضربات سریع به حریف است.


7. “جیرایا” در “ناروتو” می‌تواند وزغ‌هارا فراخوانده و از آن‌ها تقلید کند

“جیرایا” به‌عنوان یک فرد وابسته به کوه “میوبوکو”، و یکی از شخصیت‌های ابرقدرت انیمه می‌تواند توانایی‌های ساکنان وزغ را بگیرد. علاوه ‌براین، او با فراخوانی وزغ‌ها می‌تواند حریفان را در جوتسو “وزغ دهان بسته” (ساختاری غارمانند که از مری وزغ تقلید شده)، به دام بیاندازد. دیوارها چسبناک هستند و تعادل حرف زدن را از او می‌گیرند و بااراده “جیرایا” می‌توانند منقبض و منبسط شوند. هنگام به دام افتادن، مری از اطراف بسته می‌شود و دشمن را هضم می‌کند.

“جیرایا” هم مانند “ناروتو” از “سنجوتسو” (شکلی از چاکرا که انرژی طبیعی را به‌کار می‌گیرد) استفاده می‌کند. این نوع چاکرا به او اجازه می‌دهد تا در حالت “دانا” بجنگد و قدرت و دوام فیزیکی او را افزایش می‌دهد. درحالی‌که “ناروتو” و “جیرایا” می‌توانند حالت “دانا” را فعال کنند، ظاهر و توانایی‌های “جیرایا” پیشرفته‌تر و حیوانی‌تر است. ظاهر او بیشتر شبیه وزغ است؛ با دست‌ها و پاهای شبکه‌ای که به او توانایی پرش استثنایی می‌بخشند. درحالی ‌که “ناروتو” صرفاً چشم‌هایی برنده و نارنجی دارد.


6. کسانی که از میوه شیطانی “زوان” در “وان پیس” (One Piece) استفاده می‌کنند از قدرتمندترین‌ها هستند

کسانی که از میوه شیطان از نوع “زوان” استفاده می‌کنند نسبت به انسان معمولی قدرت بیشتری دارند. سرعت و الگوی مبارزه غیرقابل پیش بینی آن‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا در نبردهای نزدیک به برتری برسند. علاوه بر این، فرد ویژگی‌های فیزیکی حیوان تحت کنترل خود را به دست می‌آورد. که توانایی‌های جنگی از قبل تثبیت شده آن‌ها را افزایش می‌دهد.

“تونی تونی چوپر”، یکی از دزدان دریایی کلاه حصیری، مثالی بارز از استفاده کنندگان میوه شیطانی “زوان” است. از قضا، میوه او “میوه انسان-انسان” است که به او اجازه می‌دهد تا هر وقت خواست، به گوزن شمالی یا انسان تبدیل شود. “چوپر” با استفاده از “توپ رامبل”، از قدرت “زوان” خود برای تقویت قسمت‌های مختلف بدن خود استفاده می‌کند. این دو نمونه پوینت گارد و پوینت شاخ هستند. پوینت گارد خز خود را به سپر غیر قابل نفوذی تبدیل می‌کند؛ درحالی‌که پوینت شاخ، شاخ‌های او را تقویت، تیز و دراز می‌کند.

همچنین بخوانید: کتابخوان‌های دنیای انیمه که شاید دوست دارید آن‌ها را بشناسید


5. “تاماکی آماجیکی” در “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia) می‌تواند توانایی‌های حیوان را پس از خوردن آن به دست آورد

کویرک “تاماکی” علی‌رغم حضور بی‌ادعایش، با اکثر قهرمانان حرفه‌ای رقابت می‌کند. کویرک که “مانیفست” نام دارد، ویژگی‌های فیزیکی هر چیزی که می‌خورد را به او می‌دهد. او اطمینان حاصل می‌کند که هر زمان که به میدان نبرد می‌رود، کیسه‌های غذا را دم دست نگه ‌دارد.

“مانیفست”های “تاماکی” معمولاً به او ویژگی‌ها و قدرت‌های حیوانی می‌دهد. برای مثال، خوردن خرچنگ دستان او را به پنجه‌هایی قدرتمند و فلزخردکن تبدیل می‌کند. درحالی‌که خوردن اختاپوس به او شاخک‌های عظیمی می‌دهد که می‌توانند به‌طور همزمان به چندین حریف ضربه بزنند. هرچه بیشتر بخورد، قوی‌تر می‌شود. او می‌تواند همزمان از “مانیفست”های متعددی استفاده کند؛ ولی زمانی که غذا هضم شود، کویرک او ناپدید می‌شود.


4. “تسویو آسوی” در “آکادمی قهرمان من” در نبردهای دور و نزدیک عالی است

کویرک “قورباغه” “تسویو” را به عضوی ارزشمند در تیمش تبدیل می‌کند. او به عنوان یکی از شخصیت‌های ابرقدرت انیمه توانایی‌های پرش فوق‌العاده‌ای دارد که او را سریع و چابک می‌کنند و او می‌تواند از زبانش برای گرفتن و دور کردن هر چیزی در فاصله 20 متری استفاده کند.

“تسویو” علاوه بر توانایی پریدن و استفاده از زبانش می‌تواند به دیوارها بچسبد، با سرعت زیاد شنا کند و خود را پنهان کند. او همچنین می‌تواند مخاطی ترشح کند که برای سه منظور استفاده می‌شود: ایجاد خارش، پوشاندن بوی او و فلج کردن. به دلیل ویژگی‌های قورباغه مانند او، کارکردن در دمای سرد برای او دشوار است. در این‌صورت او به خواب زمستانی خواهد رفت.


3. “تایتان جانور” در “حمله به تایتان” (Attack on Titan) کابوس کسانی است که از میمون‌ها می‌ترسند

زمانی که “تایتان جانور” برای اولین بار به نمایش درآمد، هیچ یک از “سپاه سروی” انتظار نداشتند که او یکی از سرسخت‌ترین شخصیت‌های ابرقدرت انیمه باشد. “زیک یائگر” این تایتان را از مربی خود، “تام کساور” که تایتانش کاملاً متفاوت به نظر می‌رسید، به ارث برده است. “تام” به جای شکل میمون‌مانندی که “زیک” دارد، شبیه یک انسان نمای قوچ‌مانند به نظر می‌رسد. بدون در نظر گرفتن این موضوع، “تایتان جانور” از بسیاری از تایتان‌ها بلندتر است و این امر او را به یک تهدید ترسناک‌تر تبدیل می‌کند.

“زیک” می‌تواند از بازوهای بلند و قدرتمند خود برای پرتاپ تخته سنگ و سایر اشیاء بزرگ به‌عنوان “تایتان جانور” استفاده کند. خون سلطنتی او همچنین به او اجازه می‌دهد تا توانایی‌های تایتان را به کسانی که مایع نخاعی او را می‌نوشند، منتقل کند. فریاد او می‌تواند هرکسی را که مایع نخاعی او را می‌نوشد فعال کند و فوراً آن‌ها را به تایتان تبدیل کند و تحت کنترل خود درآورد. “تایتان جانور” می‌تواند به افراد قدرت‌های حیوانی متفاوتی را بسته به نقاط قوت او بدهد.


2. “سندباد” در “مگی: هزارتوی جادو” (Magi: The Labyrinth of Magic) جن‌های حیوانی زیادی در اختیار دارد

“سندباد” به‌عنوان برجسته‌ترین مبارز در “مگی: هزارتوی جادو”، چندین جن در اختیار خود دارد. بینندگان می‌توانند چهار مورد از ویژگی‌های این جن‌ها را در انیمه ببینند که هر کدام از آن‌ها ظاهری حیوان‌مانند و قدرت‌های خاص به “سندباد” می‌دهند.

یکی از بهترین مثال‌ها، “بعل”، اولین جنی است که “سندباد” در اختیار گرفت. این جن او را به یک اژدهای انسان‌نما تبدیل می‌کند. بدن او پوسته پوسته و به رنگ آبی روشن می‌شود که با یک جفت شاخ و یک دم بلند همراه است. در این حالت، به او توانایی‌های صاعقه‌ای داده شده است که می‌تواند از بدن خود و یا شمشیر “بعل” شلیک کند. “سندباد” همچنین می‌تواند مانند کیرین “ساسکه” صاعقه‌ای فرابخواند تا کار حریف خود را تمام کند.

همچنین بخوانید: بهترین شخصیت‌های زن انیمه‌های جیبلی که باید آن‌ها را بشناسید


1. تنفس جانوری “اینوسکه هاشیبیرا” در “شیطان کش” (Demon Slayer) غیرقابل پیش بینی است

“اینوسکه” دوران کودکی خود را در صحرا گذرانده است. بنابراین طبیعی است که سبک مبارزه او مانند حیوانات باشد. تنفس جانوری سبکی است که فقط “اینوسکه” می‌شناسد و غیرقابل پیش‌بینی بودن خود را با حس لامسه و ادراک او ترکیب می‌کند. شکاف‌های استفاده شده در تنفس جانوری او شبیه خطوطی است که توسط پنجه‌های یک حیوان ساخته می‌شود و نامشان سرراست است.

“اینوسکه” برای تکمیل توانایی‌های مبارزه حیوانی خود، حس لامسه قوی دارد. زندگی کردن در میان حیوانات، هوشیاری او را نسبت به یک انسان معمولی بسیار بالا برده است. این هوشیاری باعث شده است که او قصد و نیت بد را در سطحی بسیار عمیق‌تر حس کند که این موضوع او را به حریف ترسناک‌تری تبدیل می‌کند. متاسفانه، او از نظر عقل و هوش چیز زیادی برای ارائه ندارد. با این وجود یکی از شخصیت‌های ابرقدرت انیمه است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. پریا

    دی 12, 1400

    بیاین کل مطلب رو بیخیال شیم و فقط روی یه چیز تمرکز کنیم….

    زکه جیگر!!!!
    اون زیک یائگره XD

    پاسخ

  2. Mac

    دی 9, 1400

    کیمرا ها تو فولمتال چی؟!

    پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به Mac

      دی 9, 1400

      اونا موجودات افسانه ای تو دنیای واقعین پس حیوان نیستن که

      پاسخ