باکس آفیس: Spider-Man: No Way Home اولین فیلم 1 میلیارد دلاری دوران پاندمی

فیلم “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” (Spider-Man: No Way Home) دومین هفته اکرانش را درحالی پشت‌سر گذاشت که با رسیدن به 1 میلیارد دلار فروش جهانی، به اولین فیلم با فروش میلیاردی در دوران پاندمی تبدیل شد.

این فیلم در هفته‌ای که گذشت 81.5 میلیون دلار فروش در باکس آفیس آمریکا داشت و در بازار بین‌المللی نیز به 587 میلیون دلار فروش دست پیدا کرد. مجموع فروش داخلی این فیلم نیز با احتساب فروش هفته اخیرش به 467 میلیون دلار رسیده‌است.

“مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” طی 12 روز به فروش جهانی یک میلیارد دلاری رسیده و پس از فیلم “انتقام‌جویان: آخر بازی” با رکورد پنج روز و “انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت” با 11 روز در رده سوم قرار می‌گیرد.

در ادامه جدول باکس آفیس این هفته، انیمیشن “آواز 2” (Sing 2) موفق شد با 24 میلیون دلار فروش در افتتاحیه اکرانش رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. این انیمیشن در بازار بین المللی هم موفق بود و در مجموع به 66 میلیون دلار فروش دست پیدا کرد.

اما قسمت جدید مجموعه “ماتریکس” که با نقدها و نظرهای منفی بسیاری مواجه شد، افتتاحیه ناامیدکننده‌ای را پشت‌سر گذاشت و تنها به 12 میلیون دلار فروش در گیشه دست پیدا کرد. “رستاخیزهای ماتریکس” در مجموع 70 میلیون دلار درآمد داشت و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس هفتگی قرار گرفت.

فیلم “مرد شاه” (The King’s Man) هم در اولین هفته اکرانش 6.4 میلیون دلار فروش داشت و جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داد. فیلم “زیردست آمریکایی” (American Underdog) هم با 6.2 میلیون دلار فروش در روزهای ابتدایی اکرانش در مقام پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفت.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. خیلی عالیه همین جدول باکس آفیس را همین طوری ادامه بدهید و یه بخش هم برای جدول فروش باکس فیس درست کنید

    پاسخ